Ojetý Citroën C4 (1. generace): Francouz, co moc nekouše

1/43
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět motorů
  • Volant s pevným středem a sadou kontrolek působí nezvykle, spolu s centrálně umístěným palubním štítem a digitálním otáčkoměrem nad volantem vypadá i dnes originálně
    Volant s pevným středem a sadou kontrolek působí nezvykle, spolu s centrálně umístěným palubním štítem a digitálním otáčkoměrem nad volantem vypadá i dnes originálně| Zdroj: Svět motorů
  • V Evropě se výjimečně můžeme setkat také s tímto nezvyklým kouskem, který byl vyvinut pro Čínu, ale pro Evropu vyráběn v Argentině
    V Evropě se výjimečně můžeme setkat také s tímto nezvyklým kouskem, který byl vyvinut pro Čínu, ale pro Evropu vyráběn v Argentině| Zdroj: Svět motorů
  • Sportovnější varianty v řadě C4 zastupovala varianta VTS, ale také limitovaná edice C4 by Loeb, pojmenovaná po tehdejším rallyeovém mistrovi světa Sébastienu Loebovi. V tomto případě ale šlo spíše o designový paket než vylepšení jízdních vlastností. VTS s výkonem 130 kW už nabídlo sportovnější svezení a tvrdší podvozek, který je ale stále použitelný na každodenní jezdění.
    Sportovnější varianty v řadě C4 zastupovala varianta VTS, ale také limitovaná edice C4 by Loeb, pojmenovaná po tehdejším rallyeovém mistrovi světa Sébastienu Loebovi. V tomto případě ale šlo spíše o designový paket než vylepšení jízdních vlastností. VTS s výkonem 130 kW už nabídlo sportovnější svezení a tvrdší podvozek, který je ale stále použitelný na každodenní jezdění.| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Plastové díly interiéru po letech už příliš nedrží a postupně opadávají, třeba tento na dveřích zavazadelníku. A to i ve voze, kde většinu času jezdí jeden člověk a kufr příliš neotevírá.
    Plastové díly interiéru po letech už příliš nedrží a postupně opadávají, třeba tento na dveřích zavazadelníku. A to i ve voze, kde většinu času jezdí jeden člověk a kufr příliš neotevírá.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Jinak bezchybná karoserie si nosí šrámy po útoku neznámých vandalů, nejhůře dopadl sloupek C zasažený tyčí
    Jinak bezchybná karoserie si nosí šrámy po útoku neznámých vandalů, nejhůře dopadl sloupek C zasažený tyčí| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Vidět to, co vypadá jako klasický projev počínající koroze, je na kapotě vyrobené z hliníku poněkud nezvyklé. Bubliny jsou zde způsobené oxidací a na C4 se vyskytují často.
    Vidět to, co vypadá jako klasický projev počínající koroze, je na kapotě vyrobené z hliníku poněkud nezvyklé. Bubliny jsou zde způsobené oxidací a na C4 se vyskytují často.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
    Citroën C4 1.4 16V (65 kW)| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Podvozek je až na lokální povrchovou rez v dobrém stavu, jak zjistil po prohlídce Václav Trnka. Výrazněji se projevila jen na olejové vaně, která je už zralá na výměnu, protože z ní může brzy začít prolínat olej.
    Podvozek je až na lokální povrchovou rez v dobrém stavu, jak zjistil po prohlídce Václav Trnka. Výrazněji se projevila jen na olejové vaně, která je už zralá na výměnu, protože z ní může brzy začít prolínat olej.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Koroze nepoškozené kusy zásadně netrápí, ani na podvozku více ojetých vozů se nenacházejí žádné výrazné problémy.
    Koroze nepoškozené kusy zásadně netrápí, ani na podvozku více ojetých vozů se nenacházejí žádné výrazné problémy.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Povrchová rez se ale objevuje například na svarech či místech, kde se drží nečistoty a vlhkost.
    Povrchová rez se ale objevuje například na svarech či místech, kde se drží nečistoty a vlhkost.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Povrchová rez se ale objevuje například na svarech či místech, kde se drží nečistoty a vlhkost.
    Povrchová rez se ale objevuje například na svarech či místech, kde se drží nečistoty a vlhkost.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Komfortní jednotka umístěna v palubní desce spolu s jednotkou BSM stojí za některými problémy s elektronikou. Pokud nepomůže restartování a vyčištění, je řešením výměna. Občas můžou mít problémy s BSM nezvyklý původ. V uzavřené krabici s dírou v boku si totiž rády dělají hnízdo myši.
    Komfortní jednotka umístěna v palubní desce spolu s jednotkou BSM stojí za některými problémy s elektronikou. Pokud nepomůže restartování a vyčištění, je řešením výměna. Občas můžou mít problémy s BSM nezvyklý původ. V uzavřené krabici s dírou v boku si totiž rády dělají hnízdo myši.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Na podvozku se v servisu setkávají častěji pouze se selháním čepů stabilizátorů, které nové vyjdou na asi 600 Kč
    Na podvozku se v servisu setkávají častěji pouze se selháním čepů stabilizátorů, které nové vyjdou na asi 600 Kč| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Přesně v tomto místě dochází u motorů TU k uvolnění těsnicího kroužku a následnému nepříjemnému vrzání při jízdě kvůli pohybování motoru
    Přesně v tomto místě dochází u motorů TU k uvolnění těsnicího kroužku a následnému nepříjemnému vrzání při jízdě kvůli pohybování motoru| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Nezvyklým a nešťastným řešením francouzských techniků je kombinace zadních brzdových kotoučů do jednoho celku s nábojem kola. Každá výměna brzd se tak podstatně prodraží.
    Nezvyklým a nešťastným řešením francouzských techniků je kombinace zadních brzdových kotoučů do jednoho celku s nábojem kola. Každá výměna brzd se tak podstatně prodraží.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4
Volant s pevným středem a sadou kontrolek působí nezvykle, spolu s centrálně umístěným palubním štítem a digitálním otáčkoměrem nad volantem vypadá i dnes originálně
V Evropě se výjimečně můžeme setkat také s tímto nezvyklým kouskem, který byl vyvinut pro Čínu, ale pro Evropu vyráběn v Argentině
Sportovnější varianty v řadě C4 zastupovala varianta VTS, ale také limitovaná edice C4 by Loeb, pojmenovaná po tehdejším rallyeovém mistrovi světa Sébastienu Loebovi. V tomto případě ale šlo spíše o designový paket než vylepšení jízdních vlastností. VTS s výkonem 130 kW už nabídlo sportovnější svezení a tvrdší podvozek, který je ale stále použitelný na každodenní jezdění.
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Plastové díly interiéru po letech už příliš nedrží a postupně opadávají, třeba tento na dveřích zavazadelníku. A to i ve voze, kde většinu času jezdí jeden člověk a kufr příliš neotevírá.
Jinak bezchybná karoserie si nosí šrámy po útoku neznámých vandalů, nejhůře dopadl sloupek C zasažený tyčí
Vidět to, co vypadá jako klasický projev počínající koroze, je na kapotě vyrobené z hliníku poněkud nezvyklé. Bubliny jsou zde způsobené oxidací a na C4 se vyskytují často.
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Citroën C4 1.4 16V (65 kW)
Podvozek je až na lokální povrchovou rez v dobrém stavu, jak zjistil po prohlídce Václav Trnka. Výrazněji se projevila jen na olejové vaně, která je už zralá na výměnu, protože z ní může brzy začít prolínat olej.
Koroze nepoškozené kusy zásadně netrápí, ani na podvozku více ojetých vozů se nenacházejí žádné výrazné problémy.
Povrchová rez se ale objevuje například na svarech či místech, kde se drží nečistoty a vlhkost.
Povrchová rez se ale objevuje například na svarech či místech, kde se drží nečistoty a vlhkost.
Komfortní jednotka umístěna v palubní desce spolu s jednotkou BSM stojí za některými problémy s elektronikou. Pokud nepomůže restartování a vyčištění, je řešením výměna. Občas můžou mít problémy s BSM nezvyklý původ. V uzavřené krabici s dírou v boku si totiž rády dělají hnízdo myši.
Na podvozku se v servisu setkávají častěji pouze se selháním čepů stabilizátorů, které nové vyjdou na asi 600 Kč
Přesně v tomto místě dochází u motorů TU k uvolnění těsnicího kroužku a následnému nepříjemnému vrzání při jízdě kvůli pohybování motoru
Nezvyklým a nešťastným řešením francouzských techniků je kombinace zadních brzdových kotoučů do jednoho celku s nábojem kola. Každá výměna brzd se tak podstatně prodraží.