Ojetý Citroën C4 Cactus (2014-2020): Nejznámější dveře Francie

10/26
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën C4 Cactus (2014-2020)
    Citroën C4 Cactus (2014-2020)| Zdroj: Svět Motorů
  • Palubní deska cactusu si jde svou vlastní cestou, vynechává třeba i „povinný“ výdech ventilace na spolujezdcově straně. Marketéři by řekli, že tento přístrojový panel je příjemně přehledný. My bychom řekli, že je prostě ošizený. Nenajdete na něm otáčkoměr, ukazatel teploty a ani modrou kontrolku, která by signalizovala studený motor. To je trochu moc.
    Palubní deska cactusu si jde svou vlastní cestou, vynechává třeba i „povinný“ výdech ventilace na spolujezdcově straně. Marketéři by řekli, že tento přístrojový panel je příjemně přehledný. My bychom řekli, že je prostě ošizený. Nenajdete na něm otáčkoměr, ukazatel teploty a ani modrou kontrolku, která by signalizovala studený motor. To je trochu moc.| Zdroj: Svět Motorů
  • Multimediální systém je prakticky jedna malá obrazovka, která má moc nad všemi funkcemi vozu. Velmi nešťastné řešení, v testovaném voze zvýrazněné groteskně pomalým hardwarem z roku 2014.
    Multimediální systém je prakticky jedna malá obrazovka, která má moc nad všemi funkcemi vozu. Velmi nešťastné řešení, v testovaném voze zvýrazněné groteskně pomalým hardwarem z roku 2014.| Zdroj: Svět Motorů
  • Citroën C4 Cactus (2014-2020)
    Citroën C4 Cactus (2014-2020)| Zdroj: Svět Motorů
  • Citroën C4 Cactus (2014-2020)
    Citroën C4 Cactus (2014-2020)| Zdroj: Svět Motorů
  • na poměry svého půdorysu prostorným vozem. Redaktor výšky 181 cm si za sebe usedl tak akorát a za ním je ještě 348 litrů na zavazadla, problémy jsou zde jiného charakteru.
    na poměry svého půdorysu prostorným vozem. Redaktor výšky 181 cm si za sebe usedl tak akorát a za ním je ještě 348 litrů na zavazadla, problémy jsou zde jiného charakteru.| Zdroj: Svět Motorů
  • Uvnitř se modernizace postarala o lepší palubní systém a nové potahové látky, nové byly i některé materiály
    Uvnitř se modernizace postarala o lepší palubní systém a nové potahové látky, nové byly i některé materiály| Zdroj: Svět Motorů
  • „Cit pro jednoduchost“ si cactus zachoval i na výplních dveří, které postrádají klasické madlo. Místo něj je zde kožený řemínek, který vás bude tlačit do levé nohy.
    „Cit pro jednoduchost“ si cactus zachoval i na výplních dveří, které postrádají klasické madlo. Místo něj je zde kožený řemínek, který vás bude tlačit do levé nohy.| Zdroj: Svět Motorů
  • Modernizace přinesla konzervativnější odstíny lakování a usedlejší tvary karoserie. Airbumpsy se přesunuly do spodku dveří, větší prodejní úspěch se ale nekonal.
    Modernizace přinesla konzervativnější odstíny lakování a usedlejší tvary karoserie. Airbumpsy se přesunuly do spodku dveří, větší prodejní úspěch se ale nekonal.| Zdroj: Svět Motorů
  • Při agregátu 1.2 PureTech pečlivě zkontrolujte stav rozvodového řemene. Slouží na to přípravek měřící kritickou míru roztahování řemene do šířky, což je průvodní znak jeho degradace.
    Při agregátu 1.2 PureTech pečlivě zkontrolujte stav rozvodového řemene. Slouží na to přípravek měřící kritickou míru roztahování řemene do šířky, což je průvodní znak jeho degradace.| Zdroj: Svět Motorů
  • Největší technickou změnou modernizace cactusu byly tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, které umožnily nastavit podvozek ještě o něco měkčeji
    Největší technickou změnou modernizace cactusu byly tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, které umožnily nastavit podvozek ještě o něco měkčeji| Zdroj: Svět Motorů
  • Největším strašákem při koupi cactusu jsou bezpochyby plastové ochranné komponenty AirBumps. Jejich materiál však nedegraduje a nefl ekatí, zde nejsou žádné problémy.
    Největším strašákem při koupi cactusu jsou bezpochyby plastové ochranné komponenty AirBumps. Jejich materiál však nedegraduje a nefl ekatí, zde nejsou žádné problémy.| Zdroj: Svět Motorů
  • Koroze spodního lemu všech dveří není na cactusu ničím výjimečným zejména v prvních letech. Jak jsou airbumpsy bezporuchové, jejich uchycení zřejmě taková výhra nebude.
    Koroze spodního lemu všech dveří není na cactusu ničím výjimečným zejména v prvních letech. Jak jsou airbumpsy bezporuchové, jejich uchycení zřejmě taková výhra nebude.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní okna evropské verze nejdou stahovat do dveří, jsou jen výklopná. Řešení, které v době uvedení na trh nepochopil snad nikdo, vyřešili až při modernizaci – ale jen pro brazilský trh.
    Zadní okna evropské verze nejdou stahovat do dveří, jsou jen výklopná. Řešení, které v době uvedení na trh nepochopil snad nikdo, vyřešili až při modernizaci – ale jen pro brazilský trh.| Zdroj: Svět Motorů
  • Citroën C4 Cactus (2014-2020)
    Citroën C4 Cactus (2014-2020)| Zdroj: Svět Motorů
  • Robotizovaný manuál nepatří k nejsofi stikovanějším převodovkám v naší hemisféře, podbízí se však jednoduchým ovládáním prostřednictvím velkých tlačítek. I ta však podléhají zkáze.
    Robotizovaný manuál nepatří k nejsofi stikovanějším převodovkám v naší hemisféře, podbízí se však jednoduchým ovládáním prostřednictvím velkých tlačítek. I ta však podléhají zkáze.| Zdroj: Svět Motorů
  • Téměř horizontální svršek palubní desky lze klidně použít coby poličku na různé věci. Z opotřebení testovaného vozu bylo zřejmé, kam si předchozí majitel pokládal telefon.
    Téměř horizontální svršek palubní desky lze klidně použít coby poličku na různé věci. Z opotřebení testovaného vozu bylo zřejmé, kam si předchozí majitel pokládal telefon.| Zdroj: Svět Motorů
  • Další výhodou robotu byla improvizovaná přední lavice. Tři místa zde nenajdete, výklopnou loketní opěrku ale ano.
    Další výhodou robotu byla improvizovaná přední lavice. Tři místa zde nenajdete, výklopnou loketní opěrku ale ano.| Zdroj: Svět Motorů
  • Citroën C4 Cactus (2014-2020)
    Citroën C4 Cactus (2014-2020)| Zdroj: Svět Motorů
  • Citroën C4 Cactus (2014-2020)
    Citroën C4 Cactus (2014-2020)| Zdroj: Svět Motorů
  • Náš testovaný kus bohužel nedisponoval dělenými zadními sedačkami, dolů šlo jen celé opěradlo
    Náš testovaný kus bohužel nedisponoval dělenými zadními sedačkami, dolů šlo jen celé opěradlo| Zdroj: Svět Motorů
  • Osmiventilová šestnáctistovka s 68 kW a 230 newtonmetry má síly více než dost, její chuť do života ale výrazně redukuje pomalá převodovka
    Osmiventilová šestnáctistovka s 68 kW a 230 newtonmetry má síly více než dost, její chuť do života ale výrazně redukuje pomalá převodovka| Zdroj: Svět Motorů
  • Náš cactus stál na příplatkových sedmnáctkách, s nimiž vůz hezky prokoukne. S jeho odpružením ani profi l 205/55 neznamená výraznější ztrátu komfortu.
    Náš cactus stál na příplatkových sedmnáctkách, s nimiž vůz hezky prokoukne. S jeho odpružením ani profi l 205/55 neznamená výraznější ztrátu komfortu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Cactus svítí moc dobře, u našeho kusu ale začaly být patrné známky zanášení vnitřní strany krycího skla
    Cactus svítí moc dobře, u našeho kusu ale začaly být patrné známky zanášení vnitřní strany krycího skla| Zdroj: Svět Motorů
  • Jedním z lehkých kosmetických problémů našeho cactusu byl vrzající pant předních dveří, což nám připomnělo doby dávno minulé
    Jedním z lehkých kosmetických problémů našeho cactusu byl vrzající pant předních dveří, což nám připomnělo doby dávno minulé| Zdroj: Svět Motorů
  • Levé zadní světlo testovaného cactusu bylo zralé na výměnu. Do další technické kontroly je jeho sklíčko jediným palčivým problémem našeho exempláře.
    Levé zadní světlo testovaného cactusu bylo zralé na výměnu. Do další technické kontroly je jeho sklíčko jediným palčivým problémem našeho exempláře.| Zdroj: Svět Motorů
Citroën C4 Cactus (2014-2020)
Palubní deska cactusu si jde svou vlastní cestou, vynechává třeba i „povinný“ výdech ventilace na spolujezdcově straně. Marketéři by řekli, že tento přístrojový panel je příjemně přehledný. My bychom řekli, že je prostě ošizený. Nenajdete na něm otáčkoměr, ukazatel teploty a ani modrou kontrolku, která by signalizovala studený motor. To je trochu moc.
Multimediální systém je prakticky jedna malá obrazovka, která má moc nad všemi funkcemi vozu. Velmi nešťastné řešení, v testovaném voze zvýrazněné groteskně pomalým hardwarem z roku 2014.
Citroën C4 Cactus (2014-2020)
Citroën C4 Cactus (2014-2020)
na poměry svého půdorysu prostorným vozem. Redaktor výšky 181 cm si za sebe usedl tak akorát a za ním je ještě 348 litrů na zavazadla, problémy jsou zde jiného charakteru.
Uvnitř se modernizace postarala o lepší palubní systém a nové potahové látky, nové byly i některé materiály
„Cit pro jednoduchost“ si cactus zachoval i na výplních dveří, které postrádají klasické madlo. Místo něj je zde kožený řemínek, který vás bude tlačit do levé nohy.
Modernizace přinesla konzervativnější odstíny lakování a usedlejší tvary karoserie. Airbumpsy se přesunuly do spodku dveří, větší prodejní úspěch se ale nekonal.
Při agregátu 1.2 PureTech pečlivě zkontrolujte stav rozvodového řemene. Slouží na to přípravek měřící kritickou míru roztahování řemene do šířky, což je průvodní znak jeho degradace.
Největší technickou změnou modernizace cactusu byly tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, které umožnily nastavit podvozek ještě o něco měkčeji
Největším strašákem při koupi cactusu jsou bezpochyby plastové ochranné komponenty AirBumps. Jejich materiál však nedegraduje a nefl ekatí, zde nejsou žádné problémy.
Koroze spodního lemu všech dveří není na cactusu ničím výjimečným zejména v prvních letech. Jak jsou airbumpsy bezporuchové, jejich uchycení zřejmě taková výhra nebude.
Zadní okna evropské verze nejdou stahovat do dveří, jsou jen výklopná. Řešení, které v době uvedení na trh nepochopil snad nikdo, vyřešili až při modernizaci – ale jen pro brazilský trh.
Citroën C4 Cactus (2014-2020)
Robotizovaný manuál nepatří k nejsofi stikovanějším převodovkám v naší hemisféře, podbízí se však jednoduchým ovládáním prostřednictvím velkých tlačítek. I ta však podléhají zkáze.
Téměř horizontální svršek palubní desky lze klidně použít coby poličku na různé věci. Z opotřebení testovaného vozu bylo zřejmé, kam si předchozí majitel pokládal telefon.
Další výhodou robotu byla improvizovaná přední lavice. Tři místa zde nenajdete, výklopnou loketní opěrku ale ano.
Citroën C4 Cactus (2014-2020)
Citroën C4 Cactus (2014-2020)
Náš testovaný kus bohužel nedisponoval dělenými zadními sedačkami, dolů šlo jen celé opěradlo
Osmiventilová šestnáctistovka s 68 kW a 230 newtonmetry má síly více než dost, její chuť do života ale výrazně redukuje pomalá převodovka
Náš cactus stál na příplatkových sedmnáctkách, s nimiž vůz hezky prokoukne. S jeho odpružením ani profi l 205/55 neznamená výraznější ztrátu komfortu.
Cactus svítí moc dobře, u našeho kusu ale začaly být patrné známky zanášení vnitřní strany krycího skla
Jedním z lehkých kosmetických problémů našeho cactusu byl vrzající pant předních dveří, což nám připomnělo doby dávno minulé
Levé zadní světlo testovaného cactusu bylo zralé na výměnu. Do další technické kontroly je jeho sklíčko jediným palčivým problémem našeho exempláře.