Ojetý Citroën DS4/DS 4: Možná jsme ho nestihli pochopit

23/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Prvních pět let produkce se typ DS4 prodával jako samostatná modelová řada pod domovskou značkou Citroën
    Prvních pět let produkce se typ DS4 prodával jako samostatná modelová řada pod domovskou značkou Citroën| Zdroj: Svět motorů
  • Novinářské vozy se před deseti lety chlubily honosnými interiéry s kůží potaženými palubními deskami a čalouněním sedadel efektně evokujícím pásek drahých hodinek
    Novinářské vozy se před deseti lety chlubily honosnými interiéry s kůží potaženými palubními deskami a čalouněním sedadel efektně evokujícím pásek drahých hodinek| Zdroj: Svět motorů
  • Snad největší zvláštnost modelu představuje lalok zadního dveřního okna. Do volného prostoru zasahuje natolik, až se občas nepříjemně praštíte do žeber. Navíc sklo obřích rozměrů neumožňuje funkci stahování. Nebýt absence zadních výdechů klimatizace, ani by nám to vlastně nevadilo. DS4 tak chápejte spíše jako stylové kupé s pomocnými zadními dveřmi.
    Snad největší zvláštnost modelu představuje lalok zadního dveřního okna. Do volného prostoru zasahuje natolik, až se občas nepříjemně praštíte do žeber. Navíc sklo obřích rozměrů neumožňuje funkci stahování. Nebýt absence zadních výdechů klimatizace, ani by nám to vlastně nevadilo. DS4 tak chápejte spíše jako stylové kupé s pomocnými zadními dveřmi.| Zdroj: Svět motorů
  • DS 3
    DS 3| Zdroj: Svět motorů
  • DS 5
    DS 5| Zdroj: Svět motorů
  • DS 4S
    DS 4S| Zdroj: DS
  • DS 5L
    DS 5L| Zdroj: DS
  • DS 6
    DS 6| Zdroj: DS
  • Dnešní modelová paleta značky DS: DS 3 Crossback, DS 7 Crossback, hatchback DS 4 a DS 9
    Dnešní modelová paleta značky DS: DS 3 Crossback, DS 7 Crossback, hatchback DS 4 a DS 9| Zdroj: DS
  • Interiéry základních modelů se nikterak neliší od podstatně levnějšího příbuzného Citroënu C4. Ale na škodu to není, prostředí zůstává stále příjemné.
    Interiéry základních modelů se nikterak neliší od podstatně levnějšího příbuzného Citroënu C4. Ale na škodu to není, prostředí zůstává stále příjemné.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pochybnosti o skutečném kilometrovém nájezdu obvykle vyvolává povrch řadicí páky. Takhle se totiž dokáže odrolit už po zdolání 40 000 km.
    Pochybnosti o skutečném kilometrovém nájezdu obvykle vyvolává povrch řadicí páky. Takhle se totiž dokáže odrolit už po zdolání 40 000 km.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Klíček bychom u mladého modelu prémiové značky nečekali, ale proč ne. Vzbuzuje více důvěry než elektronické tlačítko.
    Klíček bychom u mladého modelu prémiové značky nečekali, ale proč ne. Vzbuzuje více důvěry než elektronické tlačítko.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přední sedačky jsou pohodlné a komfortní, v nižších verzích však působí stejně diskrétně jako v kompaktech diskontních značek
    Přední sedačky jsou pohodlné a komfortní, v nižších verzích však působí stejně diskrétně jako v kompaktech diskontních značek| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nástup dozadu sice i přes druhý pár dveří nemá daleko do krkolomnosti kupé, ale prostoru zde najde dostatek i trojice dospělých cestujících
    Nástup dozadu sice i přes druhý pár dveří nemá daleko do krkolomnosti kupé, ale prostoru zde najde dostatek i trojice dospělých cestujících| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rozměrné čelní sklo může posádce při oslnění vadit, a tak ve stropě nechybějí kolejnice pro posun stínítek a zatemnění interiéru
    Rozměrné čelní sklo může posádce při oslnění vadit, a tak ve stropě nechybějí kolejnice pro posun stínítek a zatemnění interiéru| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Chromovaná lišta pod nárazníkem naznačuje výfukové koncovky, jsou však jen falešné. Tvar vozu zůstává i po letech působivý, konkurence však dnes umí být extravagantnější.
    Chromovaná lišta pod nárazníkem naznačuje výfukové koncovky, jsou však jen falešné. Tvar vozu zůstává i po letech působivý, konkurence však dnes umí být extravagantnější.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zavazadlový prostor o využitelném objemu 359 litrů odpovídá běžnému hatchbacku nižší střední třídy
    Zavazadlový prostor o využitelném objemu 359 litrů odpovídá běžnému hatchbacku nižší střední třídy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Snad největší zvláštnost modelu představuje lalok zadního dveřního okna. Do volného prostoru zasahuje natolik, až se občas nepříjemně praštíte do žeber. Navíc sklo obřích rozměrů neumožňuje funkci stahování. Nebýt absence zadních výdechů klimatizace, ani by nám to vlastně nevadilo. DS4 tak chápejte spíše jako stylové kupé s pomocnými zadními dveřmi.
    Snad největší zvláštnost modelu představuje lalok zadního dveřního okna. Do volného prostoru zasahuje natolik, až se občas nepříjemně praštíte do žeber. Navíc sklo obřích rozměrů neumožňuje funkci stahování. Nebýt absence zadních výdechů klimatizace, ani by nám to vlastně nevadilo. DS4 tak chápejte spíše jako stylové kupé s pomocnými zadními dveřmi.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rozměrné čelní sklo může posádce při oslnění vadit, a tak ve stropě nechybějí kolejnice pro posun stínítek a zatemnění interiéru
    Rozměrné čelní sklo může posádce při oslnění vadit, a tak ve stropě nechybějí kolejnice pro posun stínítek a zatemnění interiéru| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • DS 4 1.6 Blue HDi
    DS 4 1.6 Blue HDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přední i zadní kotouče sice hlásí minimální opotřebení, ale jejich povrchu uškodilo dlouhodobé stání. Destičky už jsou však kompletně zralé na výměnu.
    Přední i zadní kotouče sice hlásí minimální opotřebení, ale jejich povrchu uškodilo dlouhodobé stání. Destičky už jsou však kompletně zralé na výměnu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Diagnostika hlásí spíše nahodilé závady související s dlouhodobou odstávkou, jedinou budoucí hrozbu představuje problém s AdBlue
    Diagnostika hlásí spíše nahodilé závady související s dlouhodobou odstávkou, jedinou budoucí hrozbu představuje problém s AdBlue| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Čtyřletý minimální provoz přestálo DS 4 bez sebemenší úhony, přesto si podvozek zaslouží na některých místech řádný preventivní konzervační nátěr
    Čtyřletý minimální provoz přestálo DS 4 bez sebemenší úhony, přesto si podvozek zaslouží na některých místech řádný preventivní konzervační nátěr| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dříve problematická ložiska koroze přední kapoty jsou zde už vzorně ošetřena. Na tento úkon proběhla speciální svolávací akce.
    Dříve problematická ložiska koroze přední kapoty jsou zde už vzorně ošetřena. Na tento úkon proběhla speciální svolávací akce.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Systémové ukostření napadá pronikající dešťová voda, doporučujeme preventivní očistění a namazání odpuzujícím tukem
    Systémové ukostření napadá pronikající dešťová voda, doporučujeme preventivní očistění a namazání odpuzujícím tukem| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Na odolnost ani výdrž vznětových čtyřválců řady DV6 nedá školitel českého Citroënu Josef Gamba dopustit. Už kvůli těmto nezdolným a skromným ingotům se tohle nevšední auto vyplatí koupit.
    Na odolnost ani výdrž vznětových čtyřválců řady DV6 nedá školitel českého Citroënu Josef Gamba dopustit. Už kvůli těmto nezdolným a skromným ingotům se tohle nevšední auto vyplatí koupit.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přední náprava má celý život před sebou, a i kdyby na ní něco odešlo, většinou to budou tyčky a jiné haléřové položky
    Přední náprava má celý život před sebou, a i kdyby na ní něco odešlo, většinou to budou tyčky a jiné haléřové položky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Prvních pět let produkce se typ DS4 prodával jako samostatná modelová řada pod domovskou značkou Citroën
Novinářské vozy se před deseti lety chlubily honosnými interiéry s kůží potaženými palubními deskami a čalouněním sedadel efektně evokujícím pásek drahých hodinek
Snad největší zvláštnost modelu představuje lalok zadního dveřního okna. Do volného prostoru zasahuje natolik, až se občas nepříjemně praštíte do žeber. Navíc sklo obřích rozměrů neumožňuje funkci stahování. Nebýt absence zadních výdechů klimatizace, ani by nám to vlastně nevadilo. DS4 tak chápejte spíše jako stylové kupé s pomocnými zadními dveřmi.
DS 3
DS 5
DS 4S
DS 5L
DS 6
Dnešní modelová paleta značky DS: DS 3 Crossback, DS 7 Crossback, hatchback DS 4 a DS 9
Interiéry základních modelů se nikterak neliší od podstatně levnějšího příbuzného Citroënu C4. Ale na škodu to není, prostředí zůstává stále příjemné.
DS 4 1.6 Blue HDi
Pochybnosti o skutečném kilometrovém nájezdu obvykle vyvolává povrch řadicí páky. Takhle se totiž dokáže odrolit už po zdolání 40 000 km.
Klíček bychom u mladého modelu prémiové značky nečekali, ale proč ne. Vzbuzuje více důvěry než elektronické tlačítko.
Přední sedačky jsou pohodlné a komfortní, v nižších verzích však působí stejně diskrétně jako v kompaktech diskontních značek
Nástup dozadu sice i přes druhý pár dveří nemá daleko do krkolomnosti kupé, ale prostoru zde najde dostatek i trojice dospělých cestujících
DS 4 1.6 Blue HDi
Rozměrné čelní sklo může posádce při oslnění vadit, a tak ve stropě nechybějí kolejnice pro posun stínítek a zatemnění interiéru
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
Chromovaná lišta pod nárazníkem naznačuje výfukové koncovky, jsou však jen falešné. Tvar vozu zůstává i po letech působivý, konkurence však dnes umí být extravagantnější.
Zavazadlový prostor o využitelném objemu 359 litrů odpovídá běžnému hatchbacku nižší střední třídy
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
Snad největší zvláštnost modelu představuje lalok zadního dveřního okna. Do volného prostoru zasahuje natolik, až se občas nepříjemně praštíte do žeber. Navíc sklo obřích rozměrů neumožňuje funkci stahování. Nebýt absence zadních výdechů klimatizace, ani by nám to vlastně nevadilo. DS4 tak chápejte spíše jako stylové kupé s pomocnými zadními dveřmi.
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
Rozměrné čelní sklo může posádce při oslnění vadit, a tak ve stropě nechybějí kolejnice pro posun stínítek a zatemnění interiéru
DS 4 1.6 Blue HDi
DS 4 1.6 Blue HDi
Přední i zadní kotouče sice hlásí minimální opotřebení, ale jejich povrchu uškodilo dlouhodobé stání. Destičky už jsou však kompletně zralé na výměnu.
Diagnostika hlásí spíše nahodilé závady související s dlouhodobou odstávkou, jedinou budoucí hrozbu představuje problém s AdBlue
Čtyřletý minimální provoz přestálo DS 4 bez sebemenší úhony, přesto si podvozek zaslouží na některých místech řádný preventivní konzervační nátěr
Dříve problematická ložiska koroze přední kapoty jsou zde už vzorně ošetřena. Na tento úkon proběhla speciální svolávací akce.
Systémové ukostření napadá pronikající dešťová voda, doporučujeme preventivní očistění a namazání odpuzujícím tukem
Na odolnost ani výdrž vznětových čtyřválců řady DV6 nedá školitel českého Citroënu Josef Gamba dopustit. Už kvůli těmto nezdolným a skromným ingotům se tohle nevšední auto vyplatí koupit.
Přední náprava má celý život před sebou, a i kdyby na ní něco odešlo, většinou to budou tyčky a jiné haléřové položky