Zástavba elektropohonu se podařila bez omezení místa, baterie tvoří většinu podvozku a zvyšuje tuhost karoserie|
Zdroj: Fiat
Baterie je relativně snadno dostupná, po zvednutí vozu se celá prostě vysune ven. Je však nutné odmontovat také celou zadní nápravu.|
Zdroj: Fiat
Baterie v 500e se skládá z 18 modulů s 97 články Samsung SDI, každý po 63 Ah|
Zdroj: Fiat
Motor a části výkonové elektroniky jsou zespodu přístupné, nemají tedy dostatečnou ochranu proti nárazům ani nečistotám|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Pod zadní sedačkou se nachází hlavní pojistka pro trakční baterii|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Fiat 500e|
Zdroj: Fiat
Spotřeba 6 km/kWh odpovídá 16,5 kWh/ 100 km, což je lehce podprůměrný výsledek, 500e dokáže jezdit i za 13–14 kWh|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na výběr byly i divoké barevné kombinace, paket e-Sport pak byl kombinován s tmavým provedením interiéru|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pro použití v Evropě bývají původní obrazovky nahrazeny neoriginálními, které ale podporují místní mapy a rádiové frekvence|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Řadicí páku v interiéru nahradila poněkud lacině působící tlačítka, na jejichž použití je potřeba si chvíli zvykat|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na předních sedačkách se pohodlně usadí i vyšší postavy, dostatek místa je i do šířky|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zadní sedačky jsou pohodlné opravdu jen pro děti, jako nouzové řešení ale poslouží i dospělým|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr zůstává stejně velký jako u spalovacího vozu, pod dvojitou podlahou je místo na uložení nabíjecích kabelů|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod kapotou se kromě 12V baterie 1 ukrývá palubní nabíječka 2 , řídící jednotka 3 , primární pojistková skříň 4 , nádoba chladicí kapaliny 5 pro chladicí okruh motoru a výkonové elektroniky a nádoba chladicí kapaliny 6 pro okruh baterie.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přední světlomety v noci nesvítí příliš silně a používají méně obvyklé a dražší žárovky HIR2LL|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Původní zrcátka na amerických fiatech přibližují více, než jsme z evropských aut zvyklí. Mnozí majitelé je proto vyměňují za místní.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiaty 500e mají pouze v Evropě nepoužívaný konektor Type 1 Yazaki, pro nějž je nutné zakoupit specifi cký kabel, případně redukci na běžný Type 2 Mennekes. Nejvyšší výkon, který palubní nabíječka zvládá, dosahuje 6,6 kW.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil