Ojetý Fiat 500e: Co nemá, to se nepokazí

37/39
Zavřít
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Zástavba elektropohonu se podařila bez omezení místa, baterie tvoří většinu podvozku a zvyšuje tuhost karoserie
    Zástavba elektropohonu se podařila bez omezení místa, baterie tvoří většinu podvozku a zvyšuje tuhost karoserie| Zdroj: Fiat
  • Baterie je relativně snadno dostupná, po zvednutí vozu se celá prostě vysune ven. Je však nutné odmontovat také celou zadní nápravu.
    Baterie je relativně snadno dostupná, po zvednutí vozu se celá prostě vysune ven. Je však nutné odmontovat také celou zadní nápravu.| Zdroj: Fiat
  • Baterie v 500e se skládá z 18 modulů s 97 články Samsung SDI, každý po 63 Ah
    Baterie v 500e se skládá z 18 modulů s 97 články Samsung SDI, každý po 63 Ah| Zdroj: Fiat
  • Motor a části výkonové elektroniky jsou zespodu přístupné, nemají tedy dostatečnou ochranu proti nárazům ani nečistotám
    Motor a části výkonové elektroniky jsou zespodu přístupné, nemají tedy dostatečnou ochranu proti nárazům ani nečistotám| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Pod zadní sedačkou se nachází hlavní pojistka pro trakční baterii
    Pod zadní sedačkou se nachází hlavní pojistka pro trakční baterii| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Fiat
  • Spotřeba 6 km/kWh odpovídá 16,5 kWh/ 100 km, což je lehce podprůměrný výsledek, 500e dokáže jezdit i za 13–14 kWh
    Spotřeba 6 km/kWh odpovídá 16,5 kWh/ 100 km, což je lehce podprůměrný výsledek, 500e dokáže jezdit i za 13–14 kWh| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na výběr byly i divoké barevné kombinace, paket e-Sport pak byl kombinován s tmavým provedením interiéru
    Na výběr byly i divoké barevné kombinace, paket e-Sport pak byl kombinován s tmavým provedením interiéru| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pro použití v Evropě bývají původní obrazovky nahrazeny neoriginálními, které ale podporují místní mapy a rádiové frekvence
    Pro použití v Evropě bývají původní obrazovky nahrazeny neoriginálními, které ale podporují místní mapy a rádiové frekvence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Řadicí páku v interiéru nahradila poněkud lacině působící tlačítka, na jejichž použití je potřeba si chvíli zvykat
    Řadicí páku v interiéru nahradila poněkud lacině působící tlačítka, na jejichž použití je potřeba si chvíli zvykat| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na předních sedačkách se pohodlně usadí i vyšší postavy, dostatek místa je i do šířky
    Na předních sedačkách se pohodlně usadí i vyšší postavy, dostatek místa je i do šířky| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zadní sedačky jsou pohodlné opravdu jen pro děti, jako nouzové řešení ale poslouží i dospělým
    Zadní sedačky jsou pohodlné opravdu jen pro děti, jako nouzové řešení ale poslouží i dospělým| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kufr zůstává stejně velký jako u spalovacího vozu, pod dvojitou podlahou je místo na uložení nabíjecích kabelů
    Kufr zůstává stejně velký jako u spalovacího vozu, pod dvojitou podlahou je místo na uložení nabíjecích kabelů| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pod kapotou se kromě 12V baterie 1 ukrývá palubní nabíječka 2 , řídící jednotka 3 , primární pojistková skříň 4 , nádoba chladicí kapaliny 5 pro chladicí okruh motoru a výkonové elektroniky a nádoba chladicí kapaliny 6 pro okruh baterie.
    Pod kapotou se kromě 12V baterie 1 ukrývá palubní nabíječka 2 , řídící jednotka 3 , primární pojistková skříň 4 , nádoba chladicí kapaliny 5 pro chladicí okruh motoru a výkonové elektroniky a nádoba chladicí kapaliny 6 pro okruh baterie.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Přední světlomety v noci nesvítí příliš silně a používají méně obvyklé a dražší žárovky HIR2LL
    Přední světlomety v noci nesvítí příliš silně a používají méně obvyklé a dražší žárovky HIR2LL| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Původní zrcátka na amerických fiatech přibližují více, než jsme z evropských aut zvyklí. Mnozí majitelé je proto vyměňují za místní.
    Původní zrcátka na amerických fiatech přibližují více, než jsme z evropských aut zvyklí. Mnozí majitelé je proto vyměňují za místní.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiaty 500e mají pouze v Evropě nepoužívaný konektor Type 1 Yazaki, pro nějž je nutné zakoupit specifi cký kabel, případně redukci na běžný Type 2 Mennekes. Nejvyšší výkon, který palubní nabíječka zvládá, dosahuje 6,6 kW.
    Fiaty 500e mají pouze v Evropě nepoužívaný konektor Type 1 Yazaki, pro nějž je nutné zakoupit specifi cký kabel, případně redukci na běžný Type 2 Mennekes. Nejvyšší výkon, který palubní nabíječka zvládá, dosahuje 6,6 kW.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Zástavba elektropohonu se podařila bez omezení místa, baterie tvoří většinu podvozku a zvyšuje tuhost karoserie
Baterie je relativně snadno dostupná, po zvednutí vozu se celá prostě vysune ven. Je však nutné odmontovat také celou zadní nápravu.
Baterie v 500e se skládá z 18 modulů s 97 články Samsung SDI, každý po 63 Ah
Motor a části výkonové elektroniky jsou zespodu přístupné, nemají tedy dostatečnou ochranu proti nárazům ani nečistotám
Fiat 500e
Pod zadní sedačkou se nachází hlavní pojistka pro trakční baterii
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Spotřeba 6 km/kWh odpovídá 16,5 kWh/ 100 km, což je lehce podprůměrný výsledek, 500e dokáže jezdit i za 13–14 kWh
Na výběr byly i divoké barevné kombinace, paket e-Sport pak byl kombinován s tmavým provedením interiéru
Pro použití v Evropě bývají původní obrazovky nahrazeny neoriginálními, které ale podporují místní mapy a rádiové frekvence
Řadicí páku v interiéru nahradila poněkud lacině působící tlačítka, na jejichž použití je potřeba si chvíli zvykat
Na předních sedačkách se pohodlně usadí i vyšší postavy, dostatek místa je i do šířky
Zadní sedačky jsou pohodlné opravdu jen pro děti, jako nouzové řešení ale poslouží i dospělým
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Kufr zůstává stejně velký jako u spalovacího vozu, pod dvojitou podlahou je místo na uložení nabíjecích kabelů
Pod kapotou se kromě 12V baterie 1 ukrývá palubní nabíječka 2 , řídící jednotka 3 , primární pojistková skříň 4 , nádoba chladicí kapaliny 5 pro chladicí okruh motoru a výkonové elektroniky a nádoba chladicí kapaliny 6 pro okruh baterie.
Fiat 500e
Přední světlomety v noci nesvítí příliš silně a používají méně obvyklé a dražší žárovky HIR2LL
Původní zrcátka na amerických fiatech přibližují více, než jsme z evropských aut zvyklí. Mnozí majitelé je proto vyměňují za místní.
Fiaty 500e mají pouze v Evropě nepoužívaný konektor Type 1 Yazaki, pro nějž je nutné zakoupit specifi cký kabel, případně redukci na běžný Type 2 Mennekes. Nejvyšší výkon, který palubní nabíječka zvládá, dosahuje 6,6 kW.
Fiat 500e