I palubní deska mladší verze už po 15 letech hodně zestárla. Lišta oddělující horní a spodní část připomíná příbuzný Fiat Tipo, který se v Jižní Americe prodával pod jménem Dodge Neon.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Originální vestavěná navigace představuje milý bonus, stejně tak dnes už zřídkavý přehrávač cédéček pod ní|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Auta z prvních let nového milénia dnes pro mnoho uživatelů bývají jedinými přehrávači hudebních cédéček|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volič automatu využívá působivou otevřenou kulisu, podobně jako třeba staré mercedesy z devadesátek|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Rozměrná přední sedadla už na první pohled až okatě přiznávají americký původ. Sedí se na nich sice velmi příjemně, ale boční vedení není kdovíjaké.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zatímco v prvních dvou řadách sedadel si pohoví i dospělí, zcela dozadu se sotva vejdou děti. Nepříjemný je tam i nástup.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kabina Fiatu Freemont je přeplněná různými odkládacími prostory. Možná v některém najdete po předchozím majiteli zakopaný poklad…|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na tyhle čtecí lampičky si dávejte velký pozor – skrývají se nenápadně poblíž vnitřního zrcátka a za bílého dne o nich nevíte. Jejich činnost zjistíte až při marném pokusu o nastartování…|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zadní cestující mají v případě vybavení třízónovou klimatizací k dispozici svůj vlastní ovládací panel|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Levé otočné táhlo na pravém panelu slouží k regulaci jasu přístrojů. Nepřesouvejte je úplně nahoru. Při zapomenutí si totiž koledujete o novou baterku a těžkou dřinu k tomu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Uzavíratelná skříňka před spolujezdcem je fajn, ale při zkřížení dvířek může uvnitř svítilna ve vší tichosti vybíjet akumulátor|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Táhlo ruční (vlastně nožní) brzdy je jako celé auto příjemně mechanické a najdete ho nalevo od brzdového pedálu|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zavazadelník sedmimístné verze sice v základu poskytuje jen 145 litrů využitelného objemu, ale variabilita vozu je téměř neomezená|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na levém boku zavazadelníku najdete přenosnou baterku, která už ale dnes málokdy funguje|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Měli jsme štěstí – v pražském servisu zrovna čekal na údržbu americký sourozenec Dodge Journey, a tak jsme mohli mezi nimi porovnat rozdíly – moc jich ale není|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Originální náhradní zadní svítilna je velmi drahá – sestává totiž z vnitřního a vnějšího dílu, za něž bez práce v součtu zaplatíte skoro 22 000 Kč Svět|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Drápance na laku dveřních klik bývají u SUV nezřídka vytvořené nehty, k bezklíčkovému odemykání zde slouží tlačítko|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Italské SUV bylo vyrobeno v Mexiku, odnímatelné závěsné zařízení typu bajonet si ale první český majitel nechal namontovat až v domácím prostředí|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Dojezdové kolo bylo za příplatek a trčí pod autem. Při výměně se řidič nadře i ušpiní, a ještě si u toho zanadává.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Výfuk je trvanlivý, jeho chromovaná koncovka byla standardní výbavou všech nabízených motorů i veškerých výbavových specifi kací|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zadní náprava čtyřkolky využívá spolehlivé řešení s mezinápravovou spojkou. Přesto si tuhle zátěž při běžném používání vozu rozmyslete.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Podvozek vozu s minimálním dlouhodobým nájezdem je napaden korozí, ale pouze povrchovou. Takhle však zespodu běžně vypadají i mnohá zánovní auta.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert