Ojetý Fiat Freemont – To nejlepší ze dvou světů

59/63
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • I palubní deska mladší verze už po 15 letech hodně zestárla. Lišta oddělující horní a spodní část připomíná příbuzný Fiat Tipo, který se v Jižní Americe prodával pod jménem Dodge Neon.
    I palubní deska mladší verze už po 15 letech hodně zestárla. Lišta oddělující horní a spodní část připomíná příbuzný Fiat Tipo, který se v Jižní Americe prodával pod jménem Dodge Neon.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Originální vestavěná navigace představuje milý bonus, stejně tak dnes už zřídkavý přehrávač cédéček pod ní
    Originální vestavěná navigace představuje milý bonus, stejně tak dnes už zřídkavý přehrávač cédéček pod ní| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Auta z prvních let nového milénia dnes pro mnoho uživatelů bývají jedinými přehrávači hudebních cédéček
    Auta z prvních let nového milénia dnes pro mnoho uživatelů bývají jedinými přehrávači hudebních cédéček| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volič automatu využívá působivou otevřenou kulisu, podobně jako třeba staré mercedesy z devadesátek
    Volič automatu využívá působivou otevřenou kulisu, podobně jako třeba staré mercedesy z devadesátek| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Rozměrná přední sedadla už na první pohled až okatě přiznávají americký původ. Sedí se na nich sice velmi příjemně, ale boční vedení není kdovíjaké.
    Rozměrná přední sedadla už na první pohled až okatě přiznávají americký původ. Sedí se na nich sice velmi příjemně, ale boční vedení není kdovíjaké.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zatímco v prvních dvou řadách sedadel si pohoví i dospělí, zcela dozadu se sotva vejdou děti. Nepříjemný je tam i nástup.
    Zatímco v prvních dvou řadách sedadel si pohoví i dospělí, zcela dozadu se sotva vejdou děti. Nepříjemný je tam i nástup.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kabina Fiatu Freemont je přeplněná různými odkládacími prostory. Možná v některém najdete po předchozím majiteli zakopaný poklad…
    Kabina Fiatu Freemont je přeplněná různými odkládacími prostory. Možná v některém najdete po předchozím majiteli zakopaný poklad…| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na tyhle čtecí lampičky si dávejte velký pozor – skrývají se nenápadně poblíž vnitřního zrcátka a za bílého dne o nich nevíte. Jejich činnost zjistíte až při marném pokusu o nastartování…
    Na tyhle čtecí lampičky si dávejte velký pozor – skrývají se nenápadně poblíž vnitřního zrcátka a za bílého dne o nich nevíte. Jejich činnost zjistíte až při marném pokusu o nastartování…| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zadní cestující mají v případě vybavení třízónovou klimatizací k dispozici svůj vlastní ovládací panel
    Zadní cestující mají v případě vybavení třízónovou klimatizací k dispozici svůj vlastní ovládací panel| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Levé otočné táhlo na pravém panelu slouží k regulaci jasu přístrojů. Nepřesouvejte je úplně nahoru. Při zapomenutí si totiž koledujete o novou baterku a těžkou dřinu k tomu.
    Levé otočné táhlo na pravém panelu slouží k regulaci jasu přístrojů. Nepřesouvejte je úplně nahoru. Při zapomenutí si totiž koledujete o novou baterku a těžkou dřinu k tomu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Uzavíratelná skříňka před spolujezdcem je fajn, ale při zkřížení dvířek může uvnitř svítilna ve vší tichosti vybíjet akumulátor
    Uzavíratelná skříňka před spolujezdcem je fajn, ale při zkřížení dvířek může uvnitř svítilna ve vší tichosti vybíjet akumulátor| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Táhlo ruční (vlastně nožní) brzdy je jako celé auto příjemně mechanické a najdete ho nalevo od brzdového pedálu
    Táhlo ruční (vlastně nožní) brzdy je jako celé auto příjemně mechanické a najdete ho nalevo od brzdového pedálu| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník sedmimístné verze sice v základu poskytuje jen 145 litrů využitelného objemu, ale variabilita vozu je téměř neomezená
    Zavazadelník sedmimístné verze sice v základu poskytuje jen 145 litrů využitelného objemu, ale variabilita vozu je téměř neomezená| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na levém boku zavazadelníku najdete přenosnou baterku, která už ale dnes málokdy funguje
    Na levém boku zavazadelníku najdete přenosnou baterku, která už ale dnes málokdy funguje| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Měli jsme štěstí – v pražském servisu zrovna čekal na údržbu americký sourozenec Dodge Journey, a tak jsme mohli mezi nimi porovnat rozdíly – moc jich ale není
    Měli jsme štěstí – v pražském servisu zrovna čekal na údržbu americký sourozenec Dodge Journey, a tak jsme mohli mezi nimi porovnat rozdíly – moc jich ale není| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Originální náhradní zadní svítilna je velmi drahá – sestává totiž z vnitřního a vnějšího dílu, za něž bez práce v součtu zaplatíte skoro 22 000 Kč Svět
    Originální náhradní zadní svítilna je velmi drahá – sestává totiž z vnitřního a vnějšího dílu, za něž bez práce v součtu zaplatíte skoro 22 000 Kč Svět| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Drápance na laku dveřních klik bývají u SUV nezřídka vytvořené nehty, k bezklíčkovému odemykání zde slouží tlačítko
    Drápance na laku dveřních klik bývají u SUV nezřídka vytvořené nehty, k bezklíčkovému odemykání zde slouží tlačítko| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Italské SUV bylo vyrobeno v Mexiku, odnímatelné závěsné zařízení typu bajonet si ale první český majitel nechal namontovat až v domácím prostředí
    Italské SUV bylo vyrobeno v Mexiku, odnímatelné závěsné zařízení typu bajonet si ale první český majitel nechal namontovat až v domácím prostředí| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dojezdové kolo bylo za příplatek a trčí pod autem. Při výměně se řidič nadře i ušpiní, a ještě si u toho zanadává.
    Dojezdové kolo bylo za příplatek a trčí pod autem. Při výměně se řidič nadře i ušpiní, a ještě si u toho zanadává.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Výfuk je trvanlivý, jeho chromovaná koncovka byla standardní výbavou všech nabízených motorů i veškerých výbavových specifi kací
    Výfuk je trvanlivý, jeho chromovaná koncovka byla standardní výbavou všech nabízených motorů i veškerých výbavových specifi kací| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zadní náprava čtyřkolky využívá spolehlivé řešení s mezinápravovou spojkou. Přesto si tuhle zátěž při běžném používání vozu rozmyslete.
    Zadní náprava čtyřkolky využívá spolehlivé řešení s mezinápravovou spojkou. Přesto si tuhle zátěž při běžném používání vozu rozmyslete.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Podvozek vozu s minimálním dlouhodobým nájezdem je napaden korozí, ale pouze povrchovou. Takhle však zespodu běžně vypadají i mnohá zánovní auta.
    Podvozek vozu s minimálním dlouhodobým nájezdem je napaden korozí, ale pouze povrchovou. Takhle však zespodu běžně vypadají i mnohá zánovní auta.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Freemont
    Fiat Freemont| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
I palubní deska mladší verze už po 15 letech hodně zestárla. Lišta oddělující horní a spodní část připomíná příbuzný Fiat Tipo, který se v Jižní Americe prodával pod jménem Dodge Neon.
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Originální vestavěná navigace představuje milý bonus, stejně tak dnes už zřídkavý přehrávač cédéček pod ní
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Auta z prvních let nového milénia dnes pro mnoho uživatelů bývají jedinými přehrávači hudebních cédéček
Volič automatu využívá působivou otevřenou kulisu, podobně jako třeba staré mercedesy z devadesátek
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Rozměrná přední sedadla už na první pohled až okatě přiznávají americký původ. Sedí se na nich sice velmi příjemně, ale boční vedení není kdovíjaké.
Fiat Freemont
Zatímco v prvních dvou řadách sedadel si pohoví i dospělí, zcela dozadu se sotva vejdou děti. Nepříjemný je tam i nástup.
Fiat Freemont
Kabina Fiatu Freemont je přeplněná různými odkládacími prostory. Možná v některém najdete po předchozím majiteli zakopaný poklad…
Na tyhle čtecí lampičky si dávejte velký pozor – skrývají se nenápadně poblíž vnitřního zrcátka a za bílého dne o nich nevíte. Jejich činnost zjistíte až při marném pokusu o nastartování…
Zadní cestující mají v případě vybavení třízónovou klimatizací k dispozici svůj vlastní ovládací panel
Levé otočné táhlo na pravém panelu slouží k regulaci jasu přístrojů. Nepřesouvejte je úplně nahoru. Při zapomenutí si totiž koledujete o novou baterku a těžkou dřinu k tomu.
Uzavíratelná skříňka před spolujezdcem je fajn, ale při zkřížení dvířek může uvnitř svítilna ve vší tichosti vybíjet akumulátor
Táhlo ruční (vlastně nožní) brzdy je jako celé auto příjemně mechanické a najdete ho nalevo od brzdového pedálu
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Zavazadelník sedmimístné verze sice v základu poskytuje jen 145 litrů využitelného objemu, ale variabilita vozu je téměř neomezená
Fiat Freemont
Na levém boku zavazadelníku najdete přenosnou baterku, která už ale dnes málokdy funguje
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Měli jsme štěstí – v pražském servisu zrovna čekal na údržbu americký sourozenec Dodge Journey, a tak jsme mohli mezi nimi porovnat rozdíly – moc jich ale není
Fiat Freemont
Fiat Freemont
Originální náhradní zadní svítilna je velmi drahá – sestává totiž z vnitřního a vnějšího dílu, za něž bez práce v součtu zaplatíte skoro 22 000 Kč Svět
Fiat Freemont
Drápance na laku dveřních klik bývají u SUV nezřídka vytvořené nehty, k bezklíčkovému odemykání zde slouží tlačítko
Italské SUV bylo vyrobeno v Mexiku, odnímatelné závěsné zařízení typu bajonet si ale první český majitel nechal namontovat až v domácím prostředí
Fiat Freemont
Dojezdové kolo bylo za příplatek a trčí pod autem. Při výměně se řidič nadře i ušpiní, a ještě si u toho zanadává.
Výfuk je trvanlivý, jeho chromovaná koncovka byla standardní výbavou všech nabízených motorů i veškerých výbavových specifi kací
Zadní náprava čtyřkolky využívá spolehlivé řešení s mezinápravovou spojkou. Přesto si tuhle zátěž při běžném používání vozu rozmyslete.
Fiat Freemont
Podvozek vozu s minimálním dlouhodobým nájezdem je napaden korozí, ale pouze povrchovou. Takhle však zespodu běžně vypadají i mnohá zánovní auta.
Fiat Freemont
Fiat Freemont