Ojetý Fiat Punto 188: Hledejte nejoholenější verze!

62/63
Zavřít
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů
  • V nabídce originálního příslušenství byla spousta modelů rádií: s přehrávačem kazet, CD, bluetooth handsfree i vestavěnou navigací. Po těchto zařízeních už dnes ale nepátrejte, mnohdy se je nepodaří oživit správným kódem a slouží jen pro ozdobu.
    V nabídce originálního příslušenství byla spousta modelů rádií: s přehrávačem kazet, CD, bluetooth handsfree i vestavěnou navigací. Po těchto zařízeních už dnes ale nepátrejte, mnohdy se je nepodaří oživit správným kódem a slouží jen pro ozdobu.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.3 Multijet jezdí za hubičku, problémy se mu vyhýbají a ve srovnání s maličkou pandou je navíc v kabině dokonale utlumený
    Motor 1.3 Multijet jezdí za hubičku, problémy se mu vyhýbají a ve srovnání s maličkou pandou je navíc v kabině dokonale utlumený| Zdroj: Svět motorů
  • Výkonem i pružností patří motor 1.4 16V v dané kategorii k nejlepším. Není divu, že se časem stal základem i pro podstatně větší a těžší modely. Do loňska ještě poháněl kompaktní tipo.
    Výkonem i pružností patří motor 1.4 16V v dané kategorii k nejlepším. Není divu, že se časem stal základem i pro podstatně větší a těžší modely. Do loňska ještě poháněl kompaktní tipo.| Zdroj: Svět motorů
  • Přeplňovaná vznětová devatenáctistovka sice na volnoběh vibruje, ale v otáčkách se zklidní. Škoda že se v puntu nikdy nedočkala šestistupňové převodovky.
    Přeplňovaná vznětová devatenáctistovka sice na volnoběh vibruje, ale v otáčkách se zklidní. Škoda že se v puntu nikdy nedočkala šestistupňové převodovky.| Zdroj: Svět motorů
  • Se zážehovou osmnáctistovkou letí lehké punto jako zběsilé, na silnici se dokáže vysmívat i silným kupé a limuzínám. Navíc zpod jeho krásných originálních litých disků vykukují kotoučové zadní brzdy. Levný olej však motor neoblafne.
    Se zážehovou osmnáctistovkou letí lehké punto jako zběsilé, na silnici se dokáže vysmívat i silným kupé a limuzínám. Navíc zpod jeho krásných originálních litých disků vykukují kotoučové zadní brzdy. Levný olej však motor neoblafne.| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér modelu Sporting s působivým volantem, sportovními sedadly a stříbrně nalakovaným středovým panelem vypadá dodnes přitažlivě. Většiny přeživších vozů se však takto luxusní kabina netýká.
    Interiér modelu Sporting s působivým volantem, sportovními sedadly a stříbrně nalakovaným středovým panelem vypadá dodnes přitažlivě. Většiny přeživších vozů se však takto luxusní kabina netýká.| Zdroj: Svět motorů
  • Kuriozitou bylo soutěžní Punto Abarth Rally, které Fiat prodával i soukromníkům. Cena 130 000 eur odpovídala třinácti základním modelům. V roce 2005 speciál vystřídala Panda.
    Kuriozitou bylo soutěžní Punto Abarth Rally, které Fiat prodával i soukromníkům. Cena 130 000 eur odpovídala třinácti základním modelům. V roce 2005 speciál vystřídala Panda.| Zdroj: Svět motorů
  • Nápaditá třídveřová karoserie se nabízela i ve výkonných verzích HGT a Abarth, dynamický vzhled však nechyběl ani modelu Sporting
    Nápaditá třídveřová karoserie se nabízela i ve výkonných verzích HGT a Abarth, dynamický vzhled však nechyběl ani modelu Sporting| Zdroj: Svět motorů
  • Porovnání všech tří generací punta ukazuje, že prostřední nehrála tolik na estetiku jako na využitelnost prostoru. Odpovídá tomu zavazadelník i místo nad hlavami posádky.
    Porovnání všech tří generací punta ukazuje, že prostřední nehrála tolik na estetiku jako na využitelnost prostoru. Odpovídá tomu zavazadelník i místo nad hlavami posádky.| Zdroj: Svět motorů
  • S velkou pompou ohlašovaná srbská Zastava 10 představovala před patnácti lety jen montáž punta z italských dílů. Za dva roky projekt defifi nitivně skončil.
    S velkou pompou ohlašovaná srbská Zastava 10 představovala před patnácti lety jen montáž punta z italských dílů. Za dva roky projekt defifi nitivně skončil.| Zdroj: Svět motorů
  • Jednoduchý a skvěle čitelný přístrojový štít obsahuje i v základních verzích otáčkoměr, palubní počítač však standardem nebyl
    Jednoduchý a skvěle čitelný přístrojový štít obsahuje i v základních verzích otáčkoměr, palubní počítač však standardem nebyl| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Palubní deska působí uklizeným a čistým dojmem, pozici za volantem si osvojíte na první usednutí. Prohlubeň před spolujezdcem dokáže dokonce pojmout menší cestovní zavazadlo.
    Palubní deska působí uklizeným a čistým dojmem, pozici za volantem si osvojíte na první usednutí. Prohlubeň před spolujezdcem dokáže dokonce pojmout menší cestovní zavazadlo.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přední sedačky mají úsporné rozměry a na dlouhé cesty známe ideálnější vytvarování, do města se však skvěle hodí
    Přední sedačky mají úsporné rozměry a na dlouhé cesty známe ideálnější vytvarování, do města se však skvěle hodí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Vzhledem k rozvoru 2460 mm, dokonale využitelnému vnitřnímu prostoru a skromné velikosti sedaček nepřekvapí dostatek místa vzadu
    Vzhledem k rozvoru 2460 mm, dokonale využitelnému vnitřnímu prostoru a skromné velikosti sedaček nepřekvapí dostatek místa vzadu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Výplně všech bočních dveří jsou bohatě potažené látkou, což už dávno není nikde samozřejmostí. Madla k zavírání však působí až příliš jednoduše.
    Výplně všech bočních dveří jsou bohatě potažené látkou, což už dávno není nikde samozřejmostí. Madla k zavírání však působí až příliš jednoduše.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Koroze kotevních bodů kolejnic předních sedadel je jen povrchová, zde pomůže štětec a plechovka s barvou
    Koroze kotevních bodů kolejnic předních sedadel je jen povrchová, zde pomůže štětec a plechovka s barvou| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Druhá generace Fiatu Punto s označením 188 přinesla nové logo s modrým podkladem. Nahrazeno bylo už po sedmi letech červeným. Na snímku poslední provedení modelu s modifi kovanou maskou.
    Druhá generace Fiatu Punto s označením 188 přinesla nové logo s modrým podkladem. Nahrazeno bylo už po sedmi letech červeným. Na snímku poslední provedení modelu s modifi kovanou maskou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zavazadlový prostor pětidveřové verze se chlubí vzorným přístupem a hlubokým dnem, pod něž se vejde i náhradní kolo
    Zavazadlový prostor pětidveřové verze se chlubí vzorným přístupem a hlubokým dnem, pod něž se vejde i náhradní kolo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • S legendárně spolehlivým motorem 1.2 8V z rodiny FIRE se Italové dodnes nedokážou rozloučit. Není divu, že ho stále drží ve výrobě, momentálně pouze ve verzi spalující LPG.
    S legendárně spolehlivým motorem 1.2 8V z rodiny FIRE se Italové dodnes nedokážou rozloučit. Není divu, že ho stále drží ve výrobě, momentálně pouze ve verzi spalující LPG.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Uzamykatelné víčko hrdla palivové nádrže jako originální příslušenství stálo 628 korun. U malých fi atů se za ně vždy připlácelo.
    Uzamykatelné víčko hrdla palivové nádrže jako originální příslušenství stálo 628 korun. U malých fi atů se za ně vždy připlácelo.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Diletantsky opravovaných důlků najdeme na jinak hezkém autě více. Karoserie by si pár lokálních oprav zasloužila.
    Diletantsky opravovaných důlků najdeme na jinak hezkém autě více. Karoserie by si pár lokálních oprav zasloužila.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zrcátka trčící z plechu nejsou hezká, ale usnadňují opravy. Navíc je levé záměnné s pravým, stejně jako u pozdějšího loganu
    Zrcátka trčící z plechu nejsou hezká, ale usnadňují opravy. Navíc je levé záměnné s pravým, stejně jako u pozdějšího loganu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Velké reflektory modelů od jara 2003 už sice ztratily sexy výraz, ale o to lépe fungují!
    Velké reflektory modelů od jara 2003 už sice ztratily sexy výraz, ale o to lépe fungují!| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zespodu nenalakovaná kapota neznamená opravovaný díl, takhle se šetřilo. Holý spodek totiž většinou maskoval kryt.
    Zespodu nenalakovaná kapota neznamená opravovaný díl, takhle se šetřilo. Holý spodek totiž většinou maskoval kryt.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Spodní uchycení pružin často trpí povrchovou korozí, ani v tomto případě však ještě není úplně prohráno
    Spodní uchycení pružin často trpí povrchovou korozí, ani v tomto případě však ještě není úplně prohráno| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • S takhle zničenými prahy se u punta nesetkáte, viníkem je diletantství předchozího majitele, který pod ně pokládal hever
    S takhle zničenými prahy se u punta nesetkáte, viníkem je diletantství předchozího majitele, který pod ně pokládal hever| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přední náprava je bezproblémová, vadí jí však bezohledné přejíždění kanálů. Dokud nedojde k poškození servořízení, jsou škody levné.
    Přední náprava je bezproblémová, vadí jí však bezohledné přejíždění kanálů. Dokud nedojde k poškození servořízení, jsou škody levné.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Snad jedinou problematickou součást punta představuje elektromechanický posilovač řízení. Funguje spolehlivě, jenže když jednoho dne odejde, fi nální účet za opravu se může vyšplhat až na třicet tisíc korun.
    Snad jedinou problematickou součást punta představuje elektromechanický posilovač řízení. Funguje spolehlivě, jenže když jednoho dne odejde, fi nální účet za opravu se může vyšplhat až na třicet tisíc korun.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Značková diagnostika potvrdila u třináctileté ojetiny skvělou kondici tlumičů pérování
    Značková diagnostika potvrdila u třináctileté ojetiny skvělou kondici tlumičů pérování| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Proč mají skoro všechny Fiaty Punto dodnes zachované originální poklice? Protože jsou pojištěné šrouby a nikomu se je krást nechtělo. A proč zde nelícují blatníky s prahy? Protože předchozí majitel neuměl zacházet s heverem.
    Proč mají skoro všechny Fiaty Punto dodnes zachované originální poklice? Protože jsou pojištěné šrouby a nikomu se je krást nechtělo. A proč zde nelícují blatníky s prahy? Protože předchozí majitel neuměl zacházet s heverem.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Fiat Punto
Fiat Punto
V nabídce originálního příslušenství byla spousta modelů rádií: s přehrávačem kazet, CD, bluetooth handsfree i vestavěnou navigací. Po těchto zařízeních už dnes ale nepátrejte, mnohdy se je nepodaří oživit správným kódem a slouží jen pro ozdobu.
Motor 1.3 Multijet jezdí za hubičku, problémy se mu vyhýbají a ve srovnání s maličkou pandou je navíc v kabině dokonale utlumený
Výkonem i pružností patří motor 1.4 16V v dané kategorii k nejlepším. Není divu, že se časem stal základem i pro podstatně větší a těžší modely. Do loňska ještě poháněl kompaktní tipo.
Přeplňovaná vznětová devatenáctistovka sice na volnoběh vibruje, ale v otáčkách se zklidní. Škoda že se v puntu nikdy nedočkala šestistupňové převodovky.
Se zážehovou osmnáctistovkou letí lehké punto jako zběsilé, na silnici se dokáže vysmívat i silným kupé a limuzínám. Navíc zpod jeho krásných originálních litých disků vykukují kotoučové zadní brzdy. Levný olej však motor neoblafne.
Interiér modelu Sporting s působivým volantem, sportovními sedadly a stříbrně nalakovaným středovým panelem vypadá dodnes přitažlivě. Většiny přeživších vozů se však takto luxusní kabina netýká.
Kuriozitou bylo soutěžní Punto Abarth Rally, které Fiat prodával i soukromníkům. Cena 130 000 eur odpovídala třinácti základním modelům. V roce 2005 speciál vystřídala Panda.
Nápaditá třídveřová karoserie se nabízela i ve výkonných verzích HGT a Abarth, dynamický vzhled však nechyběl ani modelu Sporting
Porovnání všech tří generací punta ukazuje, že prostřední nehrála tolik na estetiku jako na využitelnost prostoru. Odpovídá tomu zavazadelník i místo nad hlavami posádky.
S velkou pompou ohlašovaná srbská Zastava 10 představovala před patnácti lety jen montáž punta z italských dílů. Za dva roky projekt defifi nitivně skončil.
Jednoduchý a skvěle čitelný přístrojový štít obsahuje i v základních verzích otáčkoměr, palubní počítač však standardem nebyl
Fiat Punto
Palubní deska působí uklizeným a čistým dojmem, pozici za volantem si osvojíte na první usednutí. Prohlubeň před spolujezdcem dokáže dokonce pojmout menší cestovní zavazadlo.
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Přední sedačky mají úsporné rozměry a na dlouhé cesty známe ideálnější vytvarování, do města se však skvěle hodí
Vzhledem k rozvoru 2460 mm, dokonale využitelnému vnitřnímu prostoru a skromné velikosti sedaček nepřekvapí dostatek místa vzadu
Výplně všech bočních dveří jsou bohatě potažené látkou, což už dávno není nikde samozřejmostí. Madla k zavírání však působí až příliš jednoduše.
Koroze kotevních bodů kolejnic předních sedadel je jen povrchová, zde pomůže štětec a plechovka s barvou
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Druhá generace Fiatu Punto s označením 188 přinesla nové logo s modrým podkladem. Nahrazeno bylo už po sedmi letech červeným. Na snímku poslední provedení modelu s modifi kovanou maskou.
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Zavazadlový prostor pětidveřové verze se chlubí vzorným přístupem a hlubokým dnem, pod něž se vejde i náhradní kolo
Fiat Punto
Fiat Punto
S legendárně spolehlivým motorem 1.2 8V z rodiny FIRE se Italové dodnes nedokážou rozloučit. Není divu, že ho stále drží ve výrobě, momentálně pouze ve verzi spalující LPG.
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Uzamykatelné víčko hrdla palivové nádrže jako originální příslušenství stálo 628 korun. U malých fi atů se za ně vždy připlácelo.
Diletantsky opravovaných důlků najdeme na jinak hezkém autě více. Karoserie by si pár lokálních oprav zasloužila.
Fiat Punto
Fiat Punto
Zrcátka trčící z plechu nejsou hezká, ale usnadňují opravy. Navíc je levé záměnné s pravým, stejně jako u pozdějšího loganu
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Velké reflektory modelů od jara 2003 už sice ztratily sexy výraz, ale o to lépe fungují!
Zespodu nenalakovaná kapota neznamená opravovaný díl, takhle se šetřilo. Holý spodek totiž většinou maskoval kryt.
Spodní uchycení pružin často trpí povrchovou korozí, ani v tomto případě však ještě není úplně prohráno
S takhle zničenými prahy se u punta nesetkáte, viníkem je diletantství předchozího majitele, který pod ně pokládal hever
Přední náprava je bezproblémová, vadí jí však bezohledné přejíždění kanálů. Dokud nedojde k poškození servořízení, jsou škody levné.
Snad jedinou problematickou součást punta představuje elektromechanický posilovač řízení. Funguje spolehlivě, jenže když jednoho dne odejde, fi nální účet za opravu se může vyšplhat až na třicet tisíc korun.
Značková diagnostika potvrdila u třináctileté ojetiny skvělou kondici tlumičů pérování
Proč mají skoro všechny Fiaty Punto dodnes zachované originální poklice? Protože jsou pojištěné šrouby a nikomu se je krást nechtělo. A proč zde nelícují blatníky s prahy? Protože předchozí majitel neuměl zacházet s heverem.