Ojetý Ford Focus IV: Sám bych si koupil…
12
/
119
Prohlédnout znovu
Ojetý Ford Focus IV: Sám bych si koupil…
Ford Focus
|
Svět motorů
Motor 1.0 EcoBoost představuje tajný tip. Ceny jím poháněných ojetin jsou nízké, protože kupující by chtěli něco lepšího. Sám agregát je přitom daleko lepší, než si lidé myslí.
|
Svět motorů
Nejlépe ze všech motorizací jezdí určitě diesel 2.0 EcoBlue/110 kW. Kdo však nemá finanční polštář, toho by mohl po záruce vytrestat.
|
Svět motorů
Výsuvná ochrana hran dveří je už od třetí generace příplatkovou výbavou. A překvapivě s ní nejsou žádné potíže.
|
Svět motorů
Prvního října roku 2021 se začala vyrábět zmodernizovaná varianta. Bohužel s hodně osekanou paletou motorů.
|
Svět motorů
Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.
|
Svět motorů
Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat.
|
Svět motorů
Veškeré benzinové motory už mají filtr pevných částic. Nejsou s ním zdaleka takové potíže, jako byly u dieselů, ale sem tam i jej někdo ucpe a musí vyrazit na regenerační projížďku.
|
Svět motorů
Pokud vyhlédnutý vůz nemá světla LED, nemusíte být smutní. V těch halogenových si zvládnete vyměnit žárovku svépomocí, což je dnes už rarita.
|
Svět motorů
Kruhový volič osmistupňového automatu není nic, co by vás mělo odrazovat. Naopak jde o skvělé osmistupňové ústrojí z vlastní výroby automobilky Ford.
|
Svět motorů
Sportovnímu modelu ST s elektronicky ovládanou lamelovou uzávěrkou předního diferenciálu se budeme věnovat někdy příště samostatně
|
Svět motorů
Tato hláška se nám vymstila hned druhý den. Zejména když návod, v němž naleznete místo pro start i s vybitým klíčkem, byl z předchozí generace vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
V palubním počítači byla dlouhodobá spotřeba 5,0 l/ 100 km. My jsme jezdili za 5,6 l/100 km, ale to už bylo opravdu velmi svižné tempo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je ergonomicky v nejlepším pořádku, trochu vázne kvalita.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.
|
Svět motorů
Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu je vůz nečekaně prostorný. Takto sám za sebe se v pohodě posadí figurant měřící 187 cm. První opravdu rodinný Ford Focus.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vznětová patnáctistovka je sázka na jistotu. Vstřikování má Bosch a celkově s ní nejsou žádné velké problémy. Táhne lépe, než by člověk od skromného objemu čekal.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výměna akumulátoru dnes namontováním nového dílu stejných parametrů nekončí. Automechanikovi, který neudělá reset BMS, ruce zlámat!
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Víceprvkovou zadní nápravu mají silnější motory a všechny kombíky. Všimněte si důkladného aerodynamického zakrytování.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vlečenou zadní nápravu mají motorizace 1.0 EcoBoost a 1.0 EcoBlue v pětidveřovém hatchbacku, a to ještě s výjimkou vrcholných výbav. Jízdně vůbec není špatná.
|
Svět motorů
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jiří Hrdý ukazuje na nízkotlaký ventil EGR u motoru 1.5 EcoBlue. Sítko mezi ním a fi ltrem bývalo zdrojem problémů, Ford však připravil vylepšený díl a problémy ustaly
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Svolávacím akcím vozu dominuje rozličné prodírání kabelových svazků o šrouby a jiné kovové díly. V praxi daleko častější však je, že kabel od sondy lambda přehryzá kuna.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vozy z Francie nebývají moc napadené korozí, zde však už na podmotorovém rámu hlodala. U aut jezdících v české soli důrazně doporučujeme dodatečnou ochranu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě