Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetý Ford Focus IV: Sám bych si koupil…

Martin Vaculík Martin Vaculík 19. 4. 2022 • 21:51
119
8
Zobrazit náhledy (119)
Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat. Aplikace vzdáleného přístupu Ford Pass byla k novému autu na deset let zdarma, ale ne na všech trzích. Pokud však v palubním menu tuto záložku najdete, neváhejte ji využít. Auto přes ni jde i nastartovat. Veškeré benzinové motory už mají filtr pevných částic. Nejsou s ním zdaleka takové potíže, jako byly u dieselů, ale sem tam i jej někdo ucpe a musí vyrazit na regenerační projížďku. Pokud vyhlédnutý vůz nemá světla LED, nemusíte být smutní. V těch halogenových si zvládnete vyměnit žárovku svépomocí, což je dnes už rarita. Kruhový volič osmistupňového automatu není nic, co by vás mělo odrazovat. Naopak jde o skvělé osmistupňové ústrojí z vlastní výroby automobilky Ford. Sportovnímu modelu ST s elektronicky ovládanou lamelovou uzávěrkou předního diferenciálu se budeme věnovat někdy příště samostatně Tato hláška se nám vymstila hned druhý den. Zejména když návod, v němž naleznete místo pro start i s vybitým klíčkem, byl z předchozí generace vozu. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line V palubním počítači byla dlouhodobá spotřeba 5,0 l/ 100 km. My jsme jezdili za 5,6 l/100 km, ale to už bylo opravdu velmi svižné tempo. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Interiér je ergonomicky v nejlepším pořádku, trochu vázne kvalita. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví. Vrzající vysouvání průhledového displeje po každém startu fakt pobaví. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Vzadu je vůz nečekaně prostorný. Takto sám za sebe se v pohodě posadí figurant měřící 187 cm. První opravdu rodinný Ford Focus. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Opotřebení interiéru vždy záleží na předchozím používání, které neznáme. V našem případě bylo po 140 000 km zcela přiměřené. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Vznětová patnáctistovka je sázka na jistotu. Vstřikování má Bosch a celkově s ní nejsou žádné velké problémy. Táhne lépe, než by člověk od skromného objemu čekal. Výměna akumulátoru dnes namontováním nového dílu stejných parametrů nekončí. Automechanikovi, který neudělá reset BMS, ruce zlámat! Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Baterii jsme každou noc z týdenního testu nabíjeli, přesto už odpoledne startovali vůz přes kabely. Bezzátěžový tester značkových servisů Ford ji však považoval za dobrou. Naštěstí se dobří mechanici podle těchto testerů neřídí. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Víceprvkovou zadní nápravu mají silnější motory a všechny kombíky. Všimněte si důkladného aerodynamického zakrytování. Vlečenou zadní nápravu mají motorizace 1.0 EcoBoost a 1.0 EcoBlue v pětidveřovém hatchbacku, a to ještě s výjimkou vrcholných výbav. Jízdně vůbec není špatná. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Jiří Hrdý ukazuje na nízkotlaký ventil EGR u motoru 1.5 EcoBlue. Sítko mezi ním a fi ltrem bývalo zdrojem problémů, Ford však připravil vylepšený díl a problémy ustaly Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Svolávacím akcím vozu dominuje rozličné prodírání kabelových svazků o šrouby a jiné kovové díly. V praxi daleko častější však je, že kabel od sondy lambda přehryzá kuna. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Vozy z Francie nebývají moc napadené korozí, zde však už na podmotorovém rámu hlodala. U aut jezdících v české soli důrazně doporučujeme dodatečnou ochranu. Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line

A jaké auto by sis koupil sám, když jsi tak chytrej? Na asertivně míněnou otázku má autor textu jednoduchou odpověď: Ford Focus čtvrté generace, vyráběný od dubna 2018.

Současná, čtvrtá generace Fordu Focus se představila ke 20. výročí celé modelové řady. Historie výjimečného modelu se začala psát v roce 1998. Fordu se tehdy podařilo objevit nezaměnitelný design a povýšit své už dříve ceněné podvozky na úroveň, nad níž zůstával rozum stát. Takovou kombinaci přesného řízení, přilnavosti v zatáčkách i komfortního odpružení svět do té doby nepoznal, k tomu to bylo auto prostorné, praktické a i s menšími motory živé. Bohužel dnes tyto vozy skoro nepotkáte – slabá byla jejich protikorozní ochrana a benzinové motory řady Sigma (1,4 a 1,6) si rychleji než agregáty od VW došly k opravám, do kterých se už nechtělo majitelům a vlastně ani servisům. Řeč je zejména o seřizování ventilových vůlí celými hrníčkovými zdvihátky přesného rozměru s náklady kolem 20.000 Kč na jeden motor, zatímco u volkswagenů dělá totéž samočinně hydraulika.

Přečtěte si článek s předplatným Premium Plus

Získejte neomezený přístup na devět různých služeb včetně Auto.cz

Vyzkoušet za 1 Kč

Už mám předplatné -

Související články

Témata
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2022 12:41
Premium je nevalné napsaný článek o ojetine?
Tak to asi bude brzy doména autocz na prodej.

:-!
20. 4. 2022 14:23
premijum
Tak jestli v premijum článku bude srovnávací test alespoň 5 modelů, kde bude podrobný technický rozbor měření zrychlení, spotřeby na různých okruzích, rozměry všeho možného a nemožného, ceny náhradních dílů, rozpočty servisních prohlídek, fotogalerie detailů, podrobná videa a na závěr podrobné vyhodnocení, kde pokaždé nevyhraje škodofka, tak možná za to zaplatím.
20. 4. 2022 07:25
Re: Peníze z reklam...
To je přesně ono, připlatíš si za kvalitu, ale tu tady zrovna nenajdeš. Tak proč platit za to samé, co tu redaktoři předvádí? Jinak reklam tu opruzuje asi miliarda ;-)
Avatar - curwasportiva
19. 4. 2022 16:49
PREMIUM?
Já myslel, že Apríl už byl vy vtipálci :-[] :-[] :-[] :-[]
19. 4. 2022 15:14
Re: Peníze z reklam...
ta sedla :-) :-) :-)
Články odjinud