Ojetý Ford Kuga II (C520): Mezi Evropou a Amerikou

1/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • Auto po faceliftu, uskutečněném v roce 2016. Světlomety zůstaly buď halogenové, nebo alternativně xenonové.
    Auto po faceliftu, uskutečněném v roce 2016. Světlomety zůstaly buď halogenové, nebo alternativně xenonové.| Zdroj: Svět motorů
  • Původní verze, čili před modernizací
    Původní verze, čili před modernizací| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska původní verze: Na rozdíl od zevnějšku se kabina v rámci modernizace skoro nezměnila.
    Palubní deska původní verze: Na rozdíl od zevnějšku se kabina v rámci modernizace skoro nezměnila. | Zdroj: Svět motorů
  • Tato palubka náleží autu po inovaci, v tomhle případě luxusní verzi Vignale. Ta se v původním vydání vůbec nenabízela.
    Tato palubka náleží autu po inovaci, v tomhle případě luxusní verzi Vignale. Ta se v původním vydání vůbec nenabízela.| Zdroj: Svět motorů
  • Standardní manuálně ovládaná klimatizace má jednozónové vytápění. Všimněte si vlevo tlačítka vyhřívání čelního skla. Vpravo vypínání stop-startu.
    Standardní manuálně ovládaná klimatizace má jednozónové vytápění. Všimněte si vlevo tlačítka vyhřívání čelního skla. Vpravo vypínání stop-startu.| Zdroj: Svět motorů
  • Samočinná klimatizace je vždy dvouzónová. Na panelu chybí tlačítko pro sjednocení nastavení obou teplot.
    Samočinná klimatizace je vždy dvouzónová. Na panelu chybí tlačítko pro sjednocení nastavení obou teplot.| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojový štít byl pouze analogový. Displej se nabízel ve dvou velikostech.
    Přístrojový štít byl pouze analogový. Displej se nabízel ve dvou velikostech.| Zdroj: Svět motorů
  • Páka manuální převodovky MMT6 se pohybuje lehce a naprosto přesně
    Páka manuální převodovky MMT6 se pohybuje lehce a naprosto přesně| Zdroj: Svět motorů
  • Volič samočinné převodovky PowerShift. Jeho přesouvání nesmějí doprovázet rázy.
    Volič samočinné převodovky PowerShift. Jeho přesouvání nesmějí doprovázet rázy.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 TDCi Duratorq
    Motor 2.0 TDCi Duratorq| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 TDCi Duratorq
    Motor 2.0 TDCi Duratorq| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.5 EcoBoost
    Motor 1.5 EcoBoost| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.5 TDCi Duratorq
    Motor 1.5 TDCi Duratorq| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.6 EcoBoost
    Motor 1.6 EcoBoost| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 EcoBoost
    Motor 2.0 EcoBoost| Zdroj: Svět motorů
  • Elektronický řídicí modul powershiftu obsahuje magnetický snímač polohy voliče .
    Elektronický řídicí modul powershiftu obsahuje magnetický snímač polohy voliče .| Zdroj: Svět motorů
  • Sestava dvojité spojky.
    Sestava dvojité spojky.| Zdroj: Svět motorů
  • Demontované lamely soustředných spojek.
    Demontované lamely soustředných spojek.| Zdroj: Svět motorů
  • Tady je ten největší problém převodovky 6DCT450: soustava pružin a plastových podložek tlumiče torzních kmitů.
    Tady je ten největší problém převodovky 6DCT450: soustava pružin a plastových podložek tlumiče torzních kmitů.| Zdroj: Svět motorů
  • Novější verze PowerShiftu 6DCT451
    Novější verze PowerShiftu 6DCT451| Zdroj: Svět motorů
  • Když tohle praskne, je to počátek problému.
    Když tohle praskne, je to počátek problému.| Zdroj: Svět motorů
  • Řez 6DCT450.
    Řez 6DCT450.| Zdroj: Svět motorů
  • Vyspělejší verze systému SYNC 2, integrující také navigaci a ovládání klimatizace.
    Vyspělejší verze systému SYNC 2, integrující také navigaci a ovládání klimatizace.| Zdroj: Svět motorů
  • Základní verze SYNC, která se ale umí spárovat přes bluetooth s mobilním telefonem a nabízí rovněž slot na USB 2.0.
    Základní verze SYNC, která se ale umí spárovat přes bluetooth s mobilním telefonem a nabízí rovněž slot na USB 2.0.| Zdroj: Svět motorů
  • Kuga II byla jedním z prvních evropských vozů, které nabídly bezdotykové otevírání zavazadelníku. Přirozeně pouze u verze s elektrickým ovládáním jeho víka.
    Kuga II byla jedním z prvních evropských vozů, které nabídly bezdotykové otevírání zavazadelníku. Přirozeně pouze u verze s elektrickým ovládáním jeho víka.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.5 EcoBoost takhle spatříte po otevření kapoty. Chybí mu plastový kryt.
    Motor 1.5 EcoBoost takhle spatříte po otevření kapoty. Chybí mu plastový kryt.| Zdroj: Svět motorů
  • Po sejmutí krytu je vidět zcela suchá pohonná jednotka. Zajímavostí jsou tlakové vzpěry, opřené o podmotorový rám.
    Po sejmutí krytu je vidět zcela suchá pohonná jednotka. Zajímavostí jsou tlakové vzpěry, opřené o podmotorový rám.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavěšení zadních kol využívá na každé straně čtyři ramena: tři příčná a jedno podélné. Nápravnice je řešena jako prostorová.
    Zavěšení zadních kol využívá na každé straně čtyři ramena: tři příčná a jedno podélné. Nápravnice je řešena jako prostorová.| Zdroj: Svět motorů
  • Pod plastovým krytem se ukrývá konvenční ozubený řemen pohonu rozvodů. Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT
    Pod plastovým krytem se ukrývá konvenční ozubený řemen pohonu rozvodů. Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT| Zdroj: Svět motorů
  • Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT (zobrazeno modrozelenou barvou).
    Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT (zobrazeno modrozelenou barvou).| Zdroj: Svět motorů
Auto po faceliftu, uskutečněném v roce 2016. Světlomety zůstaly buď halogenové, nebo alternativně xenonové.
Původní verze, čili před modernizací
Palubní deska původní verze: Na rozdíl od zevnějšku se kabina v rámci modernizace skoro nezměnila.
Tato palubka náleží autu po inovaci, v tomhle případě luxusní verzi Vignale. Ta se v původním vydání vůbec nenabízela.
Standardní manuálně ovládaná klimatizace má jednozónové vytápění. Všimněte si vlevo tlačítka vyhřívání čelního skla. Vpravo vypínání stop-startu.
Samočinná klimatizace je vždy dvouzónová. Na panelu chybí tlačítko pro sjednocení nastavení obou teplot.
Přístrojový štít byl pouze analogový. Displej se nabízel ve dvou velikostech.
Páka manuální převodovky MMT6 se pohybuje lehce a naprosto přesně
Volič samočinné převodovky PowerShift. Jeho přesouvání nesmějí doprovázet rázy.
Motor 2.0 TDCi Duratorq
Motor 2.0 TDCi Duratorq
Motor 1.5 EcoBoost
Motor 1.5 TDCi Duratorq
Motor 1.6 EcoBoost
Motor 2.0 EcoBoost
Elektronický řídicí modul powershiftu obsahuje magnetický snímač polohy voliče .
Sestava dvojité spojky.
Demontované lamely soustředných spojek.
Tady je ten největší problém převodovky 6DCT450: soustava pružin a plastových podložek tlumiče torzních kmitů.
Novější verze PowerShiftu 6DCT451
Když tohle praskne, je to počátek problému.
Řez 6DCT450.
Vyspělejší verze systému SYNC 2, integrující také navigaci a ovládání klimatizace.
Základní verze SYNC, která se ale umí spárovat přes bluetooth s mobilním telefonem a nabízí rovněž slot na USB 2.0.
Kuga II byla jedním z prvních evropských vozů, které nabídly bezdotykové otevírání zavazadelníku. Přirozeně pouze u verze s elektrickým ovládáním jeho víka.
Ford Kuga
Ford Kuga
Ford Kuga
Motor 1.5 EcoBoost takhle spatříte po otevření kapoty. Chybí mu plastový kryt.
Po sejmutí krytu je vidět zcela suchá pohonná jednotka. Zajímavostí jsou tlakové vzpěry, opřené o podmotorový rám.
Zavěšení zadních kol využívá na každé straně čtyři ramena: tři příčná a jedno podélné. Nápravnice je řešena jako prostorová.
Pod plastovým krytem se ukrývá konvenční ozubený řemen pohonu rozvodů. Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT
Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT (zobrazeno modrozelenou barvou).