Auto po faceliftu, uskutečněném v roce 2016. Světlomety zůstaly buď halogenové, nebo alternativně xenonové.|
Zdroj: Svět motorů
Původní verze, čili před modernizací|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska původní verze: Na rozdíl od zevnějšku se kabina v rámci modernizace skoro nezměnila. |
Zdroj: Svět motorů
Tato palubka náleží autu po inovaci, v tomhle případě luxusní verzi Vignale. Ta se v původním vydání vůbec nenabízela.|
Zdroj: Svět motorů
Standardní manuálně ovládaná klimatizace má jednozónové vytápění. Všimněte si vlevo tlačítka vyhřívání čelního skla. Vpravo vypínání stop-startu.|
Zdroj: Svět motorů
Samočinná klimatizace je vždy dvouzónová. Na panelu chybí tlačítko pro sjednocení nastavení obou teplot.|
Zdroj: Svět motorů
Přístrojový štít byl pouze analogový. Displej se nabízel ve dvou velikostech.|
Zdroj: Svět motorů
Páka manuální převodovky MMT6 se pohybuje lehce a naprosto přesně|
Zdroj: Svět motorů
Volič samočinné převodovky PowerShift. Jeho přesouvání nesmějí doprovázet rázy.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 TDCi Duratorq|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 TDCi Duratorq|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.5 EcoBoost|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.5 TDCi Duratorq|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.6 EcoBoost|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 EcoBoost|
Zdroj: Svět motorů
Elektronický řídicí modul powershiftu obsahuje magnetický snímač polohy voliče .|
Zdroj: Svět motorů
Sestava dvojité spojky.|
Zdroj: Svět motorů
Demontované lamely soustředných spojek.|
Zdroj: Svět motorů
Tady je ten největší problém převodovky 6DCT450: soustava pružin a plastových podložek tlumiče torzních kmitů.|
Zdroj: Svět motorů
Novější verze PowerShiftu 6DCT451|
Zdroj: Svět motorů
Když tohle praskne, je to počátek problému.|
Zdroj: Svět motorů
Řez 6DCT450.|
Zdroj: Svět motorů
Vyspělejší verze systému SYNC 2, integrující také navigaci a ovládání klimatizace.|
Zdroj: Svět motorů
Základní verze SYNC, která se ale umí spárovat přes bluetooth s mobilním telefonem a nabízí rovněž slot na USB 2.0.|
Zdroj: Svět motorů
Kuga II byla jedním z prvních evropských vozů, které nabídly bezdotykové otevírání zavazadelníku. Přirozeně pouze u verze s elektrickým ovládáním jeho víka.|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.5 EcoBoost takhle spatříte po otevření kapoty. Chybí mu plastový kryt.|
Zdroj: Svět motorů
Po sejmutí krytu je vidět zcela suchá pohonná jednotka. Zajímavostí jsou tlakové vzpěry, opřené o podmotorový rám.|
Zdroj: Svět motorů
Zavěšení zadních kol využívá na každé straně čtyři ramena: tři příčná a jedno podélné. Nápravnice je řešena jako prostorová.|
Zdroj: Svět motorů
Pod plastovým krytem se ukrývá konvenční ozubený řemen pohonu rozvodů. Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT|
Zdroj: Svět motorů
Součástí vačkových kol jsou hydraulické přesuvníky proměnného časování Ti-VCT (zobrazeno modrozelenou barvou).|
Zdroj: Svět motorů