Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Přístrojová deska obsahuje vše potřebné. V nabídce nikdy nebyla elektronická verze.|
Zdroj: Svět motorů
verze používala Sync 2, který neumí zrcadlit telefon.|
Zdroj: Svět motorů
Do modernizace se kapota otevírala klíčkem, to není příliš praktické. Novější vydání jej opustilo, což kvitujeme.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.0 EcoBoost PHEV|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.2 TDCi (Puma)|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 EcoBlue (Panther)|
Zdroj: Svět motorů
Občas můžete narazit na samočinnou 6F55 vyráběnou Fordem.|
Zdroj: Svět motorů
Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.|
Zdroj: Svět motorů
Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.|
Zdroj: Svět motorů
Zvýšená delší karoserie|
Zdroj: Svět motorů
V roce 2019 dorazil elektrický posilovač řízení. Motor vidíte za stabilizátorem.|
Zdroj: Svět motorů
Kabina Customu nabízí výbornou variabilitu. Od modernizace lze druhou řadu sedadel otočit o 180 stupňů.|
Zdroj: Svět motorů
Ford Transit/Tourneo Custom|
Zdroj: Svět motorů
Čistě užitková verze van s plechovými bočnicemi.|
Zdroj: Svět motorů
Zásuvka typu Mennekes verze PHEV|
Zdroj: Svět motorů
Přístrojová deska plug-in hybridní varianty.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.2 TDCi Puma - litinový blok|
Zdroj: Svět motorů
Hliníkový rám klikové skříně|
Zdroj: Svět motorů
Dvouvačková hlava|
Zdroj: Svět motorů
Puma má pokročilý systém regenerace částicového filtru DPF takzvaným vaporizérem. Zde je vidět jeho tryska ústící do výfuku.|
Zdroj: Svět motorů
Detail trysky|
Zdroj: Svět motorů
část výfukového traktu s kombem oxidačně-redukčního katalyzátoru/DPF.|
Zdroj: Svět motorů
Ford Transit/Tourneo Custom|
Zdroj: Svět motorů
Panel ventilace před modernizací|
Zdroj: Svět motorů
Ovládání topení a ventilátoru pro zadní část kabiny. Co nechybělo, bylo třeba vyhřívané čelní sklo.|
Zdroj: Svět motorů
Ford Transit/Tourneo Custom|
Zdroj: Svět motorů
Diagnostická zásuvka EOBD se nachází pod spodním plastovým obložením palubní desky|
Zdroj: Svět motorů
Motor Panther nabízí velmi kultivovanou jízdu i solidní hospodárnost. Zkraje ale docela zlobil.|
Zdroj: Svět motorů
Podvozek Customu je řešený velmi jednoduše a platí za robustní. Občas se vyskytne vůle v zadním uložení ramene (vykukuje nahoře).|
Zdroj: Svět motorů
Ventilové víko s vačkovými hřídeli. Pod víčkem pro nalévání oleje lze zjistit stav řemene.|
Zdroj: Svět motorů
Propálené těsnění hlavy válců. Jde o velmi nepříjemnou závadu, která se může prodražit. Pokud se neřeší včas.|
Zdroj: Svět motorů
Ozubená soukolí rozvodů jsou tichá a odolná. Zde je pohon rozvodů včetně obou ozubených řemenů (spodní je pro olejové čerpadlo).|
Zdroj: Svět motorů
Ford Transit/Tourneo Custom|
Zdroj: Svět motorů
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Palubní deska po modernizaci dostala více úložných míst. Custom mohl mít až šest airbagů. Intotainment Sync 3 se u verze po modernizaci bez problémů spojí s moderním mobilem.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Manuální převodovka VMT6 byla vždy šestistupňová a je považována za spolehlivou.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Custom kupodivu nikdy nenabízel automatickou klimatizaci. Zde je panel ventilace po modernizaci|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Sedadla lze z vozu také vyjmout nebo jen složit jejich opěradla na sedáky|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl