Ojetý Ford Transit/Tourneo Custom: A stříbro patří Fordu…
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV • Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V magazínu Světa motorů Speciál Ojetiny se můžete dočíst, že recenzovaný Ford je 17. nejprodávanější ojetinou v Česku. V soutěži užitkových vozů pak obsadil druhé místo, když jej o dvě místa porazil VW T6 a T6.1. Užitková verze se jmenuje Transit Custom, osobní dostala jméno Tourneo Custom.
Recenzovaný transit, respektive tourneo custom, je v nabídce Fordu druhým největším užitkovým vozem. Na rozdíl od ještě většího sourozence, který se jmenuje jen transit, má custom motor v přídi uložený výhradně napříč, přičemž se nabízí pouze s pohonem předních kol. To větší sourozenec může mít motor jak vpředu napříč, a tedy pohon předních kol, tak také podélně s poháněnou zadní nápravou. A existuje dokonce ve verzi s pohonem všech kol, který je odvozen od varianty s klasickou koncepcí (motorem podélně).
Naopak pod recenzovaným customem se nacházejí menší modely Transit/ Tourneo Courier a větší Connect. Transit je tak vlastně celou rodinou užitkových vozů s logem modrého oválu čítající čtyři modelové řady.
Dva rozvory, dvě délky…
Custom se od začátku nabízel v řadě verzí. Pokud zůstaneme u transitu, tak setkat se můžete s karoserií van, kombi van nebo kombi. Jak je na první pohled rozeznat? Van se vyznačuje plechovými bočnicemi a dvěma nebo třemi sedadly. Kombi van má prosklené posuvné boční dveře (jsou vždy na pravé straně, ale mohou být i na levé) stejně jako odpovídající část levé pevné bočnice. V kabině může být pět až šest sedadel. Třetí variantou je kombi, které pojme až devět lidí včetně řidiče.
Tento článek je součástí balíčku AUTO+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!