Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetý Ford Transit/Tourneo Custom: A stříbro patří Fordu…

Přístrojová deska obsahuje vše potřebné. V nabídce nikdy nebyla elektronická verze.
verze používala Sync 2, který neumí zrcadlit telefon.
Do modernizace se kapota otevírala klíčkem, to není příliš praktické. Novější vydání jej opustilo, což kvitujeme.
Motor 1.0 EcoBoost PHEV
86 Fotogalerie
Tomáš Dusil
Diskuze (0)

V magazínu Světa motorů Speciál Ojetiny se můžete dočíst, že recenzovaný Ford je 17. nejprodávanější ojetinou v Česku. V soutěži užitkových vozů pak obsadil druhé místo, když jej o dvě místa porazil VW T6 a T6.1. Užitková verze se jmenuje Transit Custom, osobní dostala jméno Tourneo Custom.

Recenzovaný transit, respektive tourneo custom, je v nabídce Fordu druhým největším užitkovým vozem. Na rozdíl od ještě většího sourozence, který se jmenuje jen transit, má custom motor v přídi uložený výhradně napříč, přičemž se nabízí pouze s pohonem předních kol. To větší sourozenec může mít motor jak vpředu napříč, a tedy pohon předních kol, tak také podélně s poháněnou zadní nápravou. A existuje dokonce ve verzi s pohonem všech kol, který je odvozen od varianty s klasickou koncepcí (motorem podélně).

Naopak pod recenzovaným customem se nacházejí menší modely Transit/ Tourneo Courier a větší Connect. Transit je tak vlastně celou rodinou užitkových vozů s logem modrého oválu čítající čtyři modelové řady.

Dva rozvory, dvě délky…

Custom se od začátku nabízel v řadě verzí. Pokud zůstaneme u transitu, tak setkat se můžete s karoserií van, kombi van nebo kombi. Jak je na první pohled rozeznat? Van se vyznačuje plechovými bočnicemi a dvěma nebo třemi sedadly. Kombi van má prosklené posuvné boční dveře (jsou vždy na pravé straně, ale mohou být i na levé) stejně jako odpovídající část levé pevné bočnice. V kabině může být pět až šest sedadel. Třetí variantou je kombi, které pojme až devět lidí včetně řidiče.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!

Začít diskuzi