Ojetý Ford Transit/Tourneo Custom: A stříbro patří Fordu…

28/86
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Přístrojová deska obsahuje vše potřebné. V nabídce nikdy nebyla elektronická verze.
    Přístrojová deska obsahuje vše potřebné. V nabídce nikdy nebyla elektronická verze.| Zdroj: Svět motorů
  • verze používala Sync 2, který neumí zrcadlit telefon.
    verze používala Sync 2, který neumí zrcadlit telefon.| Zdroj: Svět motorů
  • Do modernizace se kapota otevírala klíčkem, to není příliš praktické. Novější vydání jej opustilo, což kvitujeme.
    Do modernizace se kapota otevírala klíčkem, to není příliš praktické. Novější vydání jej opustilo, což kvitujeme.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.0 EcoBoost PHEV
    Motor 1.0 EcoBoost PHEV| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.2 TDCi (Puma)
    Motor 2.2 TDCi (Puma)| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 EcoBlue (Panther)
    Motor 2.0 EcoBlue (Panther)| Zdroj: Svět motorů
  • Občas můžete narazit na samočinnou 6F55 vyráběnou Fordem.
    Občas můžete narazit na samočinnou 6F55 vyráběnou Fordem.| Zdroj: Svět motorů
  • Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.
    Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.| Zdroj: Svět motorů
  • Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.
    Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.| Zdroj: Svět motorů
  • Zvýšená delší karoserie
    Zvýšená delší karoserie| Zdroj: Svět motorů
  • V roce 2019 dorazil elektrický posilovač řízení. Motor vidíte za stabilizátorem.
    V roce 2019 dorazil elektrický posilovač řízení. Motor vidíte za stabilizátorem.| Zdroj: Svět motorů
  • Kabina Customu nabízí výbornou variabilitu. Od modernizace lze druhou řadu sedadel otočit o 180 stupňů.
    Kabina Customu nabízí výbornou variabilitu. Od modernizace lze druhou řadu sedadel otočit o 180 stupňů.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Transit/Tourneo Custom
    Ford Transit/Tourneo Custom| Zdroj: Svět motorů
  • Čistě užitková verze van s plechovými bočnicemi.
    Čistě užitková verze van s plechovými bočnicemi.| Zdroj: Svět motorů
  • Zásuvka typu Mennekes verze PHEV
    Zásuvka typu Mennekes verze PHEV| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojová deska plug-in hybridní varianty.
    Přístrojová deska plug-in hybridní varianty.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.2 TDCi Puma - litinový blok
    Motor 2.2 TDCi Puma - litinový blok| Zdroj: Svět motorů
  • Hliníkový rám klikové skříně
    Hliníkový rám klikové skříně| Zdroj: Svět motorů
  • Dvouvačková hlava
    Dvouvačková hlava| Zdroj: Svět motorů
  • Puma má pokročilý systém regenerace částicového filtru DPF takzvaným vaporizérem. Zde je vidět jeho tryska ústící do výfuku.
    Puma má pokročilý systém regenerace částicového filtru DPF takzvaným vaporizérem. Zde je vidět jeho tryska ústící do výfuku.| Zdroj: Svět motorů
  • Detail trysky
    Detail trysky| Zdroj: Svět motorů
  • část výfukového traktu s kombem oxidačně-redukčního katalyzátoru/DPF.
    část výfukového traktu s kombem oxidačně-redukčního katalyzátoru/DPF.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Transit/Tourneo Custom
    Ford Transit/Tourneo Custom| Zdroj: Svět motorů
  • Panel ventilace před modernizací
    Panel ventilace před modernizací| Zdroj: Svět motorů
  • Ovládání topení a ventilátoru pro zadní část kabiny. Co nechybělo, bylo třeba vyhřívané čelní sklo.
    Ovládání topení a ventilátoru pro zadní část kabiny. Co nechybělo, bylo třeba vyhřívané čelní sklo.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Transit/Tourneo Custom
    Ford Transit/Tourneo Custom| Zdroj: Svět motorů
  • Diagnostická zásuvka EOBD se nachází pod spodním plastovým obložením palubní desky
    Diagnostická zásuvka EOBD se nachází pod spodním plastovým obložením palubní desky| Zdroj: Svět motorů
  • Motor Panther nabízí velmi kultivovanou jízdu i solidní hospodárnost. Zkraje ale docela zlobil.
    Motor Panther nabízí velmi kultivovanou jízdu i solidní hospodárnost. Zkraje ale docela zlobil.| Zdroj: Svět motorů
  • Podvozek Customu je řešený velmi jednoduše a platí za robustní. Občas se vyskytne vůle v zadním uložení ramene (vykukuje nahoře).
    Podvozek Customu je řešený velmi jednoduše a platí za robustní. Občas se vyskytne vůle v zadním uložení ramene (vykukuje nahoře).| Zdroj: Svět motorů
  • Ventilové víko s vačkovými hřídeli. Pod víčkem pro nalévání oleje lze zjistit stav řemene.
    Ventilové víko s vačkovými hřídeli. Pod víčkem pro nalévání oleje lze zjistit stav řemene.| Zdroj: Svět motorů
  • Propálené těsnění hlavy válců. Jde o velmi nepříjemnou závadu, která se může prodražit. Pokud se neřeší včas.
    Propálené těsnění hlavy válců. Jde o velmi nepříjemnou závadu, která se může prodražit. Pokud se neřeší včas.| Zdroj: Svět motorů
  • Ozubená soukolí rozvodů jsou tichá a odolná. Zde je pohon rozvodů včetně obou ozubených řemenů (spodní je pro olejové čerpadlo).
    Ozubená soukolí rozvodů jsou tichá a odolná. Zde je pohon rozvodů včetně obou ozubených řemenů (spodní je pro olejové čerpadlo).| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Transit/Tourneo Custom
    Ford Transit/Tourneo Custom| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Palubní deska po modernizaci dostala více úložných míst. Custom mohl mít až šest airbagů. Intotainment Sync 3 se u verze po modernizaci bez problémů spojí s moderním mobilem.
    Palubní deska po modernizaci dostala více úložných míst. Custom mohl mít až šest airbagů. Intotainment Sync 3 se u verze po modernizaci bez problémů spojí s moderním mobilem.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Manuální převodovka VMT6 byla vždy šestistupňová a je považována za spolehlivou.
    Manuální převodovka VMT6 byla vždy šestistupňová a je považována za spolehlivou.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Custom kupodivu nikdy nenabízel automatickou klimatizaci. Zde je panel ventilace po modernizaci
    Custom kupodivu nikdy nenabízel automatickou klimatizaci. Zde je panel ventilace po modernizaci| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Sedadla lze z vozu také vyjmout nebo jen složit jejich opěradla na sedáky
    Sedadla lze z vozu také vyjmout nebo jen složit jejich opěradla na sedáky| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
    Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Přístrojová deska obsahuje vše potřebné. V nabídce nikdy nebyla elektronická verze.
verze používala Sync 2, který neumí zrcadlit telefon.
Do modernizace se kapota otevírala klíčkem, to není příliš praktické. Novější vydání jej opustilo, což kvitujeme.
Motor 1.0 EcoBoost PHEV
Motor 2.2 TDCi (Puma)
Motor 2.0 EcoBlue (Panther)
Občas můžete narazit na samočinnou 6F55 vyráběnou Fordem.
Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.
Porovnání verzí s různě dlouhým rozvorem a délkou karoserie. Posuvné dveře byly vždy vpravo, aletrnativně mohly být také vlevo.
Zvýšená delší karoserie
V roce 2019 dorazil elektrický posilovač řízení. Motor vidíte za stabilizátorem.
Kabina Customu nabízí výbornou variabilitu. Od modernizace lze druhou řadu sedadel otočit o 180 stupňů.
Ford Transit/Tourneo Custom
Čistě užitková verze van s plechovými bočnicemi.
Zásuvka typu Mennekes verze PHEV
Přístrojová deska plug-in hybridní varianty.
Motor 2.2 TDCi Puma - litinový blok
Hliníkový rám klikové skříně
Dvouvačková hlava
Puma má pokročilý systém regenerace částicového filtru DPF takzvaným vaporizérem. Zde je vidět jeho tryska ústící do výfuku.
Detail trysky
část výfukového traktu s kombem oxidačně-redukčního katalyzátoru/DPF.
Ford Transit/Tourneo Custom
Panel ventilace před modernizací
Ovládání topení a ventilátoru pro zadní část kabiny. Co nechybělo, bylo třeba vyhřívané čelní sklo.
Ford Transit/Tourneo Custom
Diagnostická zásuvka EOBD se nachází pod spodním plastovým obložením palubní desky
Motor Panther nabízí velmi kultivovanou jízdu i solidní hospodárnost. Zkraje ale docela zlobil.
Podvozek Customu je řešený velmi jednoduše a platí za robustní. Občas se vyskytne vůle v zadním uložení ramene (vykukuje nahoře).
Ventilové víko s vačkovými hřídeli. Pod víčkem pro nalévání oleje lze zjistit stav řemene.
Propálené těsnění hlavy válců. Jde o velmi nepříjemnou závadu, která se může prodražit. Pokud se neřeší včas.
Ozubená soukolí rozvodů jsou tichá a odolná. Zde je pohon rozvodů včetně obou ozubených řemenů (spodní je pro olejové čerpadlo).
Ford Transit/Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Palubní deska po modernizaci dostala více úložných míst. Custom mohl mít až šest airbagů. Intotainment Sync 3 se u verze po modernizaci bez problémů spojí s moderním mobilem.
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Manuální převodovka VMT6 byla vždy šestistupňová a je považována za spolehlivou.
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Custom kupodivu nikdy nenabízel automatickou klimatizaci. Zde je panel ventilace po modernizaci
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Sedadla lze z vozu také vyjmout nebo jen složit jejich opěradla na sedáky
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV
Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV