Palubní deska je jednoduchá a přehledná, vzhledem ani zpracováním však nenadchne. A na to, jak velkým dojem hummer působí, není uvnitř tolik místa, na čemž má podíl také vysoká podlaha.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Manuální převodovka v hummeru je skutečný unikát, se kterým se ještě ani v servisu Avto-S nesetkali. Pětirychlostní skříň se ovládá příjemně a dává jinak línému vozu s pětiválcem možnost zábavnější jízdy.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na zadních sedačkách mají pasažéři dostatek místa na nohy, posez vzadu je však kvůli vysoké podlaze a nízkým oknům poněkud stísněný. Sedačky jsou však pohodlné i na delší vzdálenosti.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Motor Vortec 3500|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zadní listová pera nejsou v dobrém stavu, jak ostatně dokazuje skřípání při jízdě. Pryžové podložky jsou zralé na výměnu, na pravé straně dokonce jedna i se šroubem chybí úplně.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přední poloosy 2,2 tuny těžkého stroje je nutné také kontrolovat. Nejčastěji trpí táhla řízení či simerink poloosy na předním diferenciálu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Sergey Chausov, který se vozům GM věnuje už šest let, ukazuje kritické místo Hummeru H3.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zde vidíme, že jsou už podložky zralé na výměnu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Klasická konstrukce s karoserií na žebřinovém rámu poskytuje H3 robustnost a terénní schopnosti, díky čemuž je oblíbeným základem pro stavby off roadů a je na něj dostupná spousta specializovaných kitů|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Nejčastějším problémem jsou praskající výfukové svody, i ty ale dokáže Rockauto.com dopravit z Ameriky velmi rychle do Česka|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tepelný štít na motorech z rodiny Atlas není z příliš kvalitního materiálu a má tendence uhnívat, což se projevuje také nepříjemným rachtáním zpod kapoty|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vůle v zadních kolech značí nutnou výměnu ložisek, v horším případě celé nápravy|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Nejbizarnější je díra na výfuku. Do chvíle, kdy jsme auto zvedli na zvedák, byla pouze naoko zakrytá rezavým kroužkem.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hummer H3 3.5 R5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pick-up H3T proti standardní verzi nabídl o 567 mm delší rozvor (2842 vs. 3409 mm) a celková délka tak narostla na 5403 mm (4778 u H3). Vzhledem k tomu, že se vyráběl necelé dva roky, je však v nabídce bazarů jen velmi vzácný.|
Zdroj: acz