Ojetý Hummer H3: Drsňák v menším balení

21/63
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska je jednoduchá a přehledná, vzhledem ani zpracováním však nenadchne. A na to, jak velkým dojem hummer působí, není uvnitř tolik místa, na čemž má podíl také vysoká podlaha.
    Palubní deska je jednoduchá a přehledná, vzhledem ani zpracováním však nenadchne. A na to, jak velkým dojem hummer působí, není uvnitř tolik místa, na čemž má podíl také vysoká podlaha.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Manuální převodovka v hummeru je skutečný unikát, se kterým se ještě ani v servisu Avto-S nesetkali. Pětirychlostní skříň se ovládá příjemně a dává jinak línému vozu s pětiválcem možnost zábavnější jízdy.
    Manuální převodovka v hummeru je skutečný unikát, se kterým se ještě ani v servisu Avto-S nesetkali. Pětirychlostní skříň se ovládá příjemně a dává jinak línému vozu s pětiválcem možnost zábavnější jízdy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na zadních sedačkách mají pasažéři dostatek místa na nohy, posez vzadu je však kvůli vysoké podlaze a nízkým oknům poněkud stísněný. Sedačky jsou však pohodlné i na delší vzdálenosti.
    Na zadních sedačkách mají pasažéři dostatek místa na nohy, posez vzadu je však kvůli vysoké podlaze a nízkým oknům poněkud stísněný. Sedačky jsou však pohodlné i na delší vzdálenosti.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Motor Vortec 3500
    Motor Vortec 3500| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní listová pera nejsou v dobrém stavu, jak ostatně dokazuje skřípání při jízdě. Pryžové podložky jsou zralé na výměnu, na pravé straně dokonce jedna i se šroubem chybí úplně.
    Zadní listová pera nejsou v dobrém stavu, jak ostatně dokazuje skřípání při jízdě. Pryžové podložky jsou zralé na výměnu, na pravé straně dokonce jedna i se šroubem chybí úplně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední poloosy 2,2 tuny těžkého stroje je nutné také kontrolovat. Nejčastěji trpí táhla řízení či simerink poloosy na předním diferenciálu.
    Přední poloosy 2,2 tuny těžkého stroje je nutné také kontrolovat. Nejčastěji trpí táhla řízení či simerink poloosy na předním diferenciálu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sergey Chausov, který se vozům GM věnuje už šest let, ukazuje kritické místo Hummeru H3.
    Sergey Chausov, který se vozům GM věnuje už šest let, ukazuje kritické místo Hummeru H3.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.
    Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.
    Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zde vidíme, že jsou už podložky zralé na výměnu.
    Zde vidíme, že jsou už podložky zralé na výměnu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Klasická konstrukce s karoserií na žebřinovém rámu poskytuje H3 robustnost a terénní schopnosti, díky čemuž je oblíbeným základem pro stavby off roadů a je na něj dostupná spousta specializovaných kitů
    Klasická konstrukce s karoserií na žebřinovém rámu poskytuje H3 robustnost a terénní schopnosti, díky čemuž je oblíbeným základem pro stavby off roadů a je na něj dostupná spousta specializovaných kitů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejčastějším problémem jsou praskající výfukové svody, i ty ale dokáže Rockauto.com dopravit z Ameriky velmi rychle do Česka
    Nejčastějším problémem jsou praskající výfukové svody, i ty ale dokáže Rockauto.com dopravit z Ameriky velmi rychle do Česka| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tepelný štít na motorech z rodiny Atlas není z příliš kvalitního materiálu a má tendence uhnívat, což se projevuje také nepříjemným rachtáním zpod kapoty
    Tepelný štít na motorech z rodiny Atlas není z příliš kvalitního materiálu a má tendence uhnívat, což se projevuje také nepříjemným rachtáním zpod kapoty| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vůle v zadních kolech značí nutnou výměnu ložisek, v horším případě celé nápravy
    Vůle v zadních kolech značí nutnou výměnu ložisek, v horším případě celé nápravy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejbizarnější je díra na výfuku. Do chvíle, kdy jsme auto zvedli na zvedák, byla pouze naoko zakrytá rezavým kroužkem.
    Nejbizarnější je díra na výfuku. Do chvíle, kdy jsme auto zvedli na zvedák, byla pouze naoko zakrytá rezavým kroužkem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hummer H3 3.5 R5
    Hummer H3 3.5 R5| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pick-up H3T proti standardní verzi nabídl o 567 mm delší rozvor (2842 vs. 3409 mm) a celková délka tak narostla na 5403 mm (4778 u H3). Vzhledem k tomu, že se vyráběl necelé dva roky, je však v nabídce bazarů jen velmi vzácný.
    Pick-up H3T proti standardní verzi nabídl o 567 mm delší rozvor (2842 vs. 3409 mm) a celková délka tak narostla na 5403 mm (4778 u H3). Vzhledem k tomu, že se vyráběl necelé dva roky, je však v nabídce bazarů jen velmi vzácný.| Zdroj: acz
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Palubní deska je jednoduchá a přehledná, vzhledem ani zpracováním však nenadchne. A na to, jak velkým dojem hummer působí, není uvnitř tolik místa, na čemž má podíl také vysoká podlaha.
Manuální převodovka v hummeru je skutečný unikát, se kterým se ještě ani v servisu Avto-S nesetkali. Pětirychlostní skříň se ovládá příjemně a dává jinak línému vozu s pětiválcem možnost zábavnější jízdy.
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Na zadních sedačkách mají pasažéři dostatek místa na nohy, posez vzadu je však kvůli vysoké podlaze a nízkým oknům poněkud stísněný. Sedačky jsou však pohodlné i na delší vzdálenosti.
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Motor Vortec 3500
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Zadní listová pera nejsou v dobrém stavu, jak ostatně dokazuje skřípání při jízdě. Pryžové podložky jsou zralé na výměnu, na pravé straně dokonce jedna i se šroubem chybí úplně.
Hummer H3 3.5 R5
Hummer H3 3.5 R5
Přední poloosy 2,2 tuny těžkého stroje je nutné také kontrolovat. Nejčastěji trpí táhla řízení či simerink poloosy na předním diferenciálu.
Sergey Chausov, který se vozům GM věnuje už šest let, ukazuje kritické místo Hummeru H3.
Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.
Pryžové podložky mezi jednotlivými listy odpružení zadní nápravy jsou jednoduché a levné, přesto někteří majitelé jejich výměnu ignorují.
Zde vidíme, že jsou už podložky zralé na výměnu.
Hummer H3 3.5 R5
Klasická konstrukce s karoserií na žebřinovém rámu poskytuje H3 robustnost a terénní schopnosti, díky čemuž je oblíbeným základem pro stavby off roadů a je na něj dostupná spousta specializovaných kitů
Nejčastějším problémem jsou praskající výfukové svody, i ty ale dokáže Rockauto.com dopravit z Ameriky velmi rychle do Česka
Hummer H3 3.5 R5
Tepelný štít na motorech z rodiny Atlas není z příliš kvalitního materiálu a má tendence uhnívat, což se projevuje také nepříjemným rachtáním zpod kapoty
Vůle v zadních kolech značí nutnou výměnu ložisek, v horším případě celé nápravy
Nejbizarnější je díra na výfuku. Do chvíle, kdy jsme auto zvedli na zvedák, byla pouze naoko zakrytá rezavým kroužkem.
Hummer H3 3.5 R5
Pick-up H3T proti standardní verzi nabídl o 567 mm delší rozvor (2842 vs. 3409 mm) a celková délka tak narostla na 5403 mm (4778 u H3). Vzhledem k tomu, že se vyráběl necelé dva roky, je však v nabídce bazarů jen velmi vzácný.