Modernizace je navenek nejvíce patrná na přední části. Ta dostala sportovnější nebo chcete-li výraznější tvary.|
Zdroj: Svět Motorů
Přístrojový štít verze 600h po modernizaci, tedy od roku 2013. Místo otáčkoměru je energetický ukazatel jako u priusů.|
Zdroj: Svět Motorů
Přístrojový štít optitronového typu do roku 2013 zahrnuje také otáčkoměr. V popředí kaplička systému monitorování pozornosti řidiče. Ano, to, co má třeba nový prius coby DMC.|
Zdroj: Svět Motorů
V roce 2013 v rámci modernizace vůz dostal zcela jinou palubní desku. Volant byl nově tříramenný a změnila se i centrální obrazovka včetně ovládání. K tomu slouží zařízení podobné myši u počítače (vpravo vedle páky voliče). Otočným ovladačem volíte jízdní režimy. Volič převodovky je i nadále mechanický.|
Zdroj: Svět Motorů
Původní verze palubní desky měla už tehdy dotykovou barevnou obrazovku s integrovanou navigací. Její grafi cká úroveň dnes působí úsměvně.|
Zdroj: Svět Motorů
Lexus LS|
Zdroj: Svět Motorů
Středový panel původní verze ukrývá také ovladače vyhřívání/ odvětrávání předních sedadel. Volič převodovky je mechanický bez pojistky.|
Zdroj: Svět Motorů
Ovladače zadních sedadel a klimatizace pro druhou řadu sedadel. Oboje je ukryté na panelu s displejem v loketní opěrce. Vpředu základní spínače pro zábavní systém.|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní cestující mají k dispozici zábavní systém na výklopné obrazovce ze stropnice, což připomíná zábavní systém u letadel. Vše se ovládá dálkovým ovladačem.|
Zdroj: Svět Motorů
Druhá řada sedadel ve čtyřmístné verzi. Zde vidíte relaxační sedadlo vybavené otomanem. V sedáku ukrývá malý airbag, což je velmi neobvyklé.|
Zdroj: Svět Motorů
Komfort sezení ve druhé řadě je bezpříkladný i na dnešní poměry. Sedadla jsou elektricky stavitelná, nezávisle levá a pravá strana, vyhřívaná a doslova přehrnutá kůží.|
Zdroj: Svět Motorů
Lexus LS|
Zdroj: Svět Motorů
Motorový prostor LS600h po odkrytí všech okrasných plastů. V levém zadním rohu je střídač (invertor) pro napájení obou elektromotorů a také kompresoru klimatizace. Vpravo je motor verze 460. Stříbrné kulaté části jsou elektrické aktuátory variabilního časování systému VVT-iE na sacích vačkových hřídelích.|
Zdroj: Svět Motorů
Lexus LS|
Zdroj: Svět Motorů
Lexus LS|
Zdroj: Svět Motorů
Lexus LS|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní náprava využívá na každé straně čtyři ramena. I v jejich silentblocích mohou být po letech vůle. Všimněte si pneumatických pružicích jednotek.|
Zdroj: Svět Motorů
Lexus LS|
Zdroj: Svět Motorů
Lexus LS|
Zdroj: Svět Motorů
Vlevo vidíte horní ramena přední lichoběžníkové nápravy. Všimněte si, že jsou z hliníkové slitiny. Vpravo je vidět koroze levého prahu před zadním kolem. Bohužel typický problém.|
Zdroj: Svět Motorů
Zavazadelník je objektivní slabinou řady LS. Zde verze 460, která jej má výrazně větší. Na variabilitu zapomeňte, dlouhé předměty však lze prostrčit do kabiny otvorem za loketní opěrkou.|
Zdroj: Svět Motorů
Verze 600h má zavazadelník výrazně zmenšený vinou trakční baterie. Ta je umístěná za opěradly zadní lavice. Mimo jiné to|
Zdroj: Svět Motorů