Ojetý Lexus LS (XF40) – Bývala to výkladní skříň. Ale co dnes?

50/57
Přehled fotografií
Zavřít
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Modernizace je navenek nejvíce patrná na přední části. Ta dostala sportovnější nebo chcete-li výraznější tvary.
    Modernizace je navenek nejvíce patrná na přední části. Ta dostala sportovnější nebo chcete-li výraznější tvary.| Zdroj: Svět Motorů
  • Přístrojový štít verze 600h po modernizaci, tedy od roku 2013. Místo otáčkoměru je energetický ukazatel jako u priusů.
    Přístrojový štít verze 600h po modernizaci, tedy od roku 2013. Místo otáčkoměru je energetický ukazatel jako u priusů.| Zdroj: Svět Motorů
  • Přístrojový štít optitronového typu do roku 2013 zahrnuje také otáčkoměr. V popředí kaplička systému monitorování pozornosti řidiče. Ano, to, co má třeba nový prius coby DMC.
    Přístrojový štít optitronového typu do roku 2013 zahrnuje také otáčkoměr. V popředí kaplička systému monitorování pozornosti řidiče. Ano, to, co má třeba nový prius coby DMC.| Zdroj: Svět Motorů
  • V roce 2013 v rámci modernizace vůz dostal zcela jinou palubní desku. Volant byl nově tříramenný a změnila se i centrální obrazovka včetně ovládání. K tomu slouží zařízení podobné myši u počítače (vpravo vedle páky voliče). Otočným ovladačem volíte jízdní režimy. Volič převodovky je i nadále mechanický.
    V roce 2013 v rámci modernizace vůz dostal zcela jinou palubní desku. Volant byl nově tříramenný a změnila se i centrální obrazovka včetně ovládání. K tomu slouží zařízení podobné myši u počítače (vpravo vedle páky voliče). Otočným ovladačem volíte jízdní režimy. Volič převodovky je i nadále mechanický.| Zdroj: Svět Motorů
  • Původní verze palubní desky měla už tehdy dotykovou barevnou obrazovku s integrovanou navigací. Její grafi cká úroveň dnes působí úsměvně.
    Původní verze palubní desky měla už tehdy dotykovou barevnou obrazovku s integrovanou navigací. Její grafi cká úroveň dnes působí úsměvně.| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Středový panel původní verze ukrývá také ovladače vyhřívání/ odvětrávání předních sedadel. Volič převodovky je mechanický bez pojistky.
    Středový panel původní verze ukrývá také ovladače vyhřívání/ odvětrávání předních sedadel. Volič převodovky je mechanický bez pojistky.| Zdroj: Svět Motorů
  • Ovladače zadních sedadel a klimatizace pro druhou řadu sedadel. Oboje je ukryté na panelu s displejem v loketní opěrce. Vpředu základní spínače pro zábavní systém.
    Ovladače zadních sedadel a klimatizace pro druhou řadu sedadel. Oboje je ukryté na panelu s displejem v loketní opěrce. Vpředu základní spínače pro zábavní systém.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní cestující mají k dispozici zábavní systém na výklopné obrazovce ze stropnice, což připomíná zábavní systém u letadel. Vše se ovládá dálkovým ovladačem.
    Zadní cestující mají k dispozici zábavní systém na výklopné obrazovce ze stropnice, což připomíná zábavní systém u letadel. Vše se ovládá dálkovým ovladačem.| Zdroj: Svět Motorů
  • Druhá řada sedadel ve čtyřmístné verzi. Zde vidíte relaxační sedadlo vybavené otomanem. V sedáku ukrývá malý airbag, což je velmi neobvyklé.
    Druhá řada sedadel ve čtyřmístné verzi. Zde vidíte relaxační sedadlo vybavené otomanem. V sedáku ukrývá malý airbag, což je velmi neobvyklé.| Zdroj: Svět Motorů
  • Komfort sezení ve druhé řadě je bezpříkladný i na dnešní poměry. Sedadla jsou elektricky stavitelná, nezávisle levá a pravá strana, vyhřívaná a doslova přehrnutá kůží.
    Komfort sezení ve druhé řadě je bezpříkladný i na dnešní poměry. Sedadla jsou elektricky stavitelná, nezávisle levá a pravá strana, vyhřívaná a doslova přehrnutá kůží.| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Motorový prostor LS600h po odkrytí všech okrasných plastů. V levém zadním rohu je střídač (invertor) pro napájení obou elektromotorů a také kompresoru klimatizace. Vpravo je motor verze 460. Stříbrné kulaté části jsou elektrické aktuátory variabilního časování systému VVT-iE na sacích vačkových hřídelích.
    Motorový prostor LS600h po odkrytí všech okrasných plastů. V levém zadním rohu je střídač (invertor) pro napájení obou elektromotorů a také kompresoru klimatizace. Vpravo je motor verze 460. Stříbrné kulaté části jsou elektrické aktuátory variabilního časování systému VVT-iE na sacích vačkových hřídelích.| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní náprava využívá na každé straně čtyři ramena. I v jejich silentblocích mohou být po letech vůle. Všimněte si pneumatických pružicích jednotek.
    Zadní náprava využívá na každé straně čtyři ramena. I v jejich silentblocích mohou být po letech vůle. Všimněte si pneumatických pružicích jednotek.| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Vlevo vidíte horní ramena přední lichoběžníkové nápravy. Všimněte si, že jsou z hliníkové slitiny. Vpravo je vidět koroze levého prahu před zadním kolem. Bohužel typický problém.
    Vlevo vidíte horní ramena přední lichoběžníkové nápravy. Všimněte si, že jsou z hliníkové slitiny. Vpravo je vidět koroze levého prahu před zadním kolem. Bohužel typický problém.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zavazadelník je objektivní slabinou řady LS. Zde verze 460, která jej má výrazně větší. Na variabilitu zapomeňte, dlouhé předměty však lze prostrčit do kabiny otvorem za loketní opěrkou.
    Zavazadelník je objektivní slabinou řady LS. Zde verze 460, která jej má výrazně větší. Na variabilitu zapomeňte, dlouhé předměty však lze prostrčit do kabiny otvorem za loketní opěrkou.| Zdroj: Svět Motorů
  • Verze 600h má zavazadelník výrazně zmenšený vinou trakční baterie. Ta je umístěná za opěradly zadní lavice. Mimo jiné to
    Verze 600h má zavazadelník výrazně zmenšený vinou trakční baterie. Ta je umístěná za opěradly zadní lavice. Mimo jiné to| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS
    Lexus LS| Zdroj: Svět Motorů
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Lexus LS 600h
    Lexus LS 600h| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Lexus LS 600h
Modernizace je navenek nejvíce patrná na přední části. Ta dostala sportovnější nebo chcete-li výraznější tvary.
Přístrojový štít verze 600h po modernizaci, tedy od roku 2013. Místo otáčkoměru je energetický ukazatel jako u priusů.
Přístrojový štít optitronového typu do roku 2013 zahrnuje také otáčkoměr. V popředí kaplička systému monitorování pozornosti řidiče. Ano, to, co má třeba nový prius coby DMC.
V roce 2013 v rámci modernizace vůz dostal zcela jinou palubní desku. Volant byl nově tříramenný a změnila se i centrální obrazovka včetně ovládání. K tomu slouží zařízení podobné myši u počítače (vpravo vedle páky voliče). Otočným ovladačem volíte jízdní režimy. Volič převodovky je i nadále mechanický.
Původní verze palubní desky měla už tehdy dotykovou barevnou obrazovku s integrovanou navigací. Její grafi cká úroveň dnes působí úsměvně.
Lexus LS
Středový panel původní verze ukrývá také ovladače vyhřívání/ odvětrávání předních sedadel. Volič převodovky je mechanický bez pojistky.
Ovladače zadních sedadel a klimatizace pro druhou řadu sedadel. Oboje je ukryté na panelu s displejem v loketní opěrce. Vpředu základní spínače pro zábavní systém.
Zadní cestující mají k dispozici zábavní systém na výklopné obrazovce ze stropnice, což připomíná zábavní systém u letadel. Vše se ovládá dálkovým ovladačem.
Druhá řada sedadel ve čtyřmístné verzi. Zde vidíte relaxační sedadlo vybavené otomanem. V sedáku ukrývá malý airbag, což je velmi neobvyklé.
Komfort sezení ve druhé řadě je bezpříkladný i na dnešní poměry. Sedadla jsou elektricky stavitelná, nezávisle levá a pravá strana, vyhřívaná a doslova přehrnutá kůží.
Lexus LS
Motorový prostor LS600h po odkrytí všech okrasných plastů. V levém zadním rohu je střídač (invertor) pro napájení obou elektromotorů a také kompresoru klimatizace. Vpravo je motor verze 460. Stříbrné kulaté části jsou elektrické aktuátory variabilního časování systému VVT-iE na sacích vačkových hřídelích.
Lexus LS
Lexus LS
Lexus LS
Zadní náprava využívá na každé straně čtyři ramena. I v jejich silentblocích mohou být po letech vůle. Všimněte si pneumatických pružicích jednotek.
Lexus LS
Lexus LS
Vlevo vidíte horní ramena přední lichoběžníkové nápravy. Všimněte si, že jsou z hliníkové slitiny. Vpravo je vidět koroze levého prahu před zadním kolem. Bohužel typický problém.
Zavazadelník je objektivní slabinou řady LS. Zde verze 460, která jej má výrazně větší. Na variabilitu zapomeňte, dlouhé předměty však lze prostrčit do kabiny otvorem za loketní opěrkou.
Verze 600h má zavazadelník výrazně zmenšený vinou trakční baterie. Ta je umístěná za opěradly zadní lavice. Mimo jiné to
Lexus LS
Lexus LS
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h
Lexus LS 600h