Ojetý Mercedes-Benz C 204: Stárne s grácií

17/86
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz třídy C
    Mercedes-Benz třídy C| Zdroj: Svět motorů
  • Původní verze palubní desky  ve výbavě Avantgarde s vrcholnou verzí infotainmentu Comand APS.
    Původní verze palubní desky ve výbavě Avantgarde s vrcholnou verzí infotainmentu Comand APS.| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojová deska, takzvaný kombiinstrument původní verze v jednodušší podobě s malým displejem. Pojí se s čtyřmi tlačítky na volantu.
    Přístrojová deska, takzvaný kombiinstrument původní verze v jednodušší podobě s malým displejem. Pojí se s čtyřmi tlačítky na volantu.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavěšení předních kol s dvojicí spodních ramen z hliníkové slitiny. Uloženy jsou na pryžovo-kapalinových lůžkách.
    Zavěšení předních kol s dvojicí spodních ramen z hliníkové slitiny. Uloženy jsou na pryžovo-kapalinových lůžkách.| Zdroj: Svět motorů
  • Slavná pětiprvková zadní náprava, přičemž v detailu vidíte ocelové široké spodní příčné rameno pro uložení vinuté pružiny.
    Slavná pětiprvková zadní náprava, přičemž v detailu vidíte ocelové široké spodní příčné rameno pro uložení vinuté pružiny.| Zdroj: Svět motorů
  • Pomocná hřídel pohonu 4Matic procházející olejovou vanou motoru
    Pomocná hřídel pohonu 4Matic procházející olejovou vanou motoru| Zdroj: Svět motorů
  • Zakončení hřídele pohonu přední nápravy kardanovým kloubem, který občas selže
    Zakončení hřídele pohonu přední nápravy kardanovým kloubem, který občas selže| Zdroj: Svět motorů
  • Velký displej verze po modernizaci, pojící se s 12 tlačítky na volantu.
    Velký displej verze po modernizaci, pojící se s 12 tlačítky na volantu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Otočný ovladač mají všechna céčka bez ohledu na rok výroby a verzi infotainmentu. Ovládání je nesmírně snadné a intuitivní. Ovladač ale občas selhává.
    Otočný ovladač mají všechna céčka bez ohledu na rok výroby a verzi infotainmentu. Ovládání je nesmírně snadné a intuitivní. Ovladač ale občas selhává.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední sedadla pojící se s výbavou Elegance u vozů po modernizaci. Všimněte si kombinovaného elektrického a zároveň mechanického ovládání. To je ve třídě C standardem.
    Přední sedadla pojící se s výbavou Elegance u vozů po modernizaci. Všimněte si kombinovaného elektrického a zároveň mechanického ovládání. To je ve třídě C standardem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný vůz z roku 2011. Výbavu Elegance prozrazuje také tradiční vysoká maska chladiče s trčící hvězdou na kapotě motoru. Jízda céčkem v dobrém stavu je až návyková.
    Testovaný vůz z roku 2011. Výbavu Elegance prozrazuje také tradiční vysoká maska chladiče s trčící hvězdou na kapotě motoru. Jízda céčkem v dobrém stavu je až návyková.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vznětový čtyřválec OM 651 dorazil později coby náhrada za OM 646. Navzdory vyvažovacím hřídelům v bloku má hrubší projev a řetězové rozvody umístěné ze strany převodovky.
    Vznětový čtyřválec OM 651 dorazil později coby náhrada za OM 646. Navzdory vyvažovacím hřídelům v bloku má hrubší projev a řetězové rozvody umístěné ze strany převodovky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jednou z častých závad motoru OM 651 je únik chladicí kapaliny z domečku palivového fi ltru. Oprava je ale levná, coby náhrada za modifi kovaný díl vyjde na 1170 korun.
    Jednou z častých závad motoru OM 651 je únik chladicí kapaliny z domečku palivového fi ltru. Oprava je ale levná, coby náhrada za modifi kovaný díl vyjde na 1170 korun.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Historie regenerací částicového filtru je asi nejlepším ukazatelem skutečného stavu najetých kilometrů. Tuhle jednotku od Mercedesu ošálit nelze.
    Historie regenerací částicového filtru je asi nejlepším ukazatelem skutečného stavu najetých kilometrů. Tuhle jednotku od Mercedesu ošálit nelze.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jednou z bolestí recenzované řady je koroze zadní nápravnice zejména na levé straně (za řidičem). Bohužel v místě uchycení jednoho z ramen. Pokud nápravnice praskne (může se to stát), dojde k vyvalení kola a riziku nehody. Mercedes nabízí modifi kovanou nápravnici za 35 000 korun nebo na kulanci.
    Jednou z bolestí recenzované řady je koroze zadní nápravnice zejména na levé straně (za řidičem). Bohužel v místě uchycení jednoho z ramen. Pokud nápravnice praskne (může se to stát), dojde k vyvalení kola a riziku nehody. Mercedes nabízí modifi kovanou nápravnici za 35 000 korun nebo na kulanci.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz C 200 CDI
    Mercedes-Benz C 200 CDI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Servisní systém mercedesu po zadání dílenského kódu (v tomhle případě D0D) přímo vypíše servisní práce, které se v tomhle případě už dělaly. Pod označením Service 20 se skrývá výměna oleje v samočinné převodovce.
    Servisní systém mercedesu po zadání dílenského kódu (v tomhle případě D0D) přímo vypíše servisní práce, které se v tomhle případě už dělaly. Pod označením Service 20 se skrývá výměna oleje v samočinné převodovce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Funkčnost částicového filtru prozradil na první pohled zcela čistý výfuk
    Funkčnost částicového filtru prozradil na první pohled zcela čistý výfuk| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.
    Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.
    Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.
    Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz třídy C
Původní verze palubní desky  ve výbavě Avantgarde s vrcholnou verzí infotainmentu Comand APS.
Přístrojová deska, takzvaný kombiinstrument původní verze v jednodušší podobě s malým displejem. Pojí se s čtyřmi tlačítky na volantu.
Zavěšení předních kol s dvojicí spodních ramen z hliníkové slitiny. Uloženy jsou na pryžovo-kapalinových lůžkách.
Slavná pětiprvková zadní náprava, přičemž v detailu vidíte ocelové široké spodní příčné rameno pro uložení vinuté pružiny.
Pomocná hřídel pohonu 4Matic procházející olejovou vanou motoru
Zakončení hřídele pohonu přední nápravy kardanovým kloubem, který občas selže
Velký displej verze po modernizaci, pojící se s 12 tlačítky na volantu.
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Otočný ovladač mají všechna céčka bez ohledu na rok výroby a verzi infotainmentu. Ovládání je nesmírně snadné a intuitivní. Ovladač ale občas selhává.
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Přední sedadla pojící se s výbavou Elegance u vozů po modernizaci. Všimněte si kombinovaného elektrického a zároveň mechanického ovládání. To je ve třídě C standardem.
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Testovaný vůz z roku 2011. Výbavu Elegance prozrazuje také tradiční vysoká maska chladiče s trčící hvězdou na kapotě motoru. Jízda céčkem v dobrém stavu je až návyková.
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Vznětový čtyřválec OM 651 dorazil později coby náhrada za OM 646. Navzdory vyvažovacím hřídelům v bloku má hrubší projev a řetězové rozvody umístěné ze strany převodovky.
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Mercedes-Benz C 200 CDI
Jednou z častých závad motoru OM 651 je únik chladicí kapaliny z domečku palivového fi ltru. Oprava je ale levná, coby náhrada za modifi kovaný díl vyjde na 1170 korun.
Historie regenerací částicového filtru je asi nejlepším ukazatelem skutečného stavu najetých kilometrů. Tuhle jednotku od Mercedesu ošálit nelze.
Jednou z bolestí recenzované řady je koroze zadní nápravnice zejména na levé straně (za řidičem). Bohužel v místě uchycení jednoho z ramen. Pokud nápravnice praskne (může se to stát), dojde k vyvalení kola a riziku nehody. Mercedes nabízí modifi kovanou nápravnici za 35 000 korun nebo na kulanci.
Mercedes-Benz C 200 CDI
Servisní systém mercedesu po zadání dílenského kódu (v tomhle případě D0D) přímo vypíše servisní práce, které se v tomhle případě už dělaly. Pod označením Service 20 se skrývá výměna oleje v samočinné převodovce.
Funkčnost částicového filtru prozradil na první pohled zcela čistý výfuk
Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.
Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.
Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.