Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz třídy C|
Zdroj: Svět motorů
Původní verze palubní desky ve výbavě Avantgarde s vrcholnou verzí infotainmentu Comand APS.|
Zdroj: Svět motorů
Přístrojová deska, takzvaný kombiinstrument původní verze v jednodušší podobě s malým displejem. Pojí se s čtyřmi tlačítky na volantu.|
Zdroj: Svět motorů
Zavěšení předních kol s dvojicí spodních ramen z hliníkové slitiny. Uloženy jsou na pryžovo-kapalinových lůžkách.|
Zdroj: Svět motorů
Slavná pětiprvková zadní náprava, přičemž v detailu vidíte ocelové široké spodní příčné rameno pro uložení vinuté pružiny.|
Zdroj: Svět motorů
Pomocná hřídel pohonu 4Matic procházející olejovou vanou motoru|
Zdroj: Svět motorů
Zakončení hřídele pohonu přední nápravy kardanovým kloubem, který občas selže|
Zdroj: Svět motorů
Velký displej verze po modernizaci, pojící se s 12 tlačítky na volantu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Otočný ovladač mají všechna céčka bez ohledu na rok výroby a verzi infotainmentu. Ovládání je nesmírně snadné a intuitivní. Ovladač ale občas selhává.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přední sedadla pojící se s výbavou Elegance u vozů po modernizaci. Všimněte si kombinovaného elektrického a zároveň mechanického ovládání. To je ve třídě C standardem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný vůz z roku 2011. Výbavu Elegance prozrazuje také tradiční vysoká maska chladiče s trčící hvězdou na kapotě motoru. Jízda céčkem v dobrém stavu je až návyková.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vznětový čtyřválec OM 651 dorazil později coby náhrada za OM 646. Navzdory vyvažovacím hřídelům v bloku má hrubší projev a řetězové rozvody umístěné ze strany převodovky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jednou z častých závad motoru OM 651 je únik chladicí kapaliny z domečku palivového fi ltru. Oprava je ale levná, coby náhrada za modifi kovaný díl vyjde na 1170 korun.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Historie regenerací částicového filtru je asi nejlepším ukazatelem skutečného stavu najetých kilometrů. Tuhle jednotku od Mercedesu ošálit nelze.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jednou z bolestí recenzované řady je koroze zadní nápravnice zejména na levé straně (za řidičem). Bohužel v místě uchycení jednoho z ramen. Pokud nápravnice praskne (může se to stát), dojde k vyvalení kola a riziku nehody. Mercedes nabízí modifi kovanou nápravnici za 35 000 korun nebo na kulanci.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz C 200 CDI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Servisní systém mercedesu po zadání dílenského kódu (v tomhle případě D0D) přímo vypíše servisní práce, které se v tomhle případě už dělaly. Pod označením Service 20 se skrývá výměna oleje v samočinné převodovce.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Funkčnost částicového filtru prozradil na první pohled zcela čistý výfuk|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Systém Assyst plus umožňuje bez použití diagnostického rozhraní vygenerovat servisní a dílenský kód. Postup, jak to udělat, je dohledatelný na internetu. V našem případě to je servisní kód A a dílenský kód 505. Kromě toho vám Assyst plus umožní zjistit stav baterie i samotného jejího dobíjení.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert