Ojetý Mercedes-Benz SLK (R 170): Už to není jen o snění

19/67
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK
    Mercedes-Benz SLK| Zdroj: Mercedes-Benz
  • SLK 230 Kompressor
    SLK 230 Kompressor| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Design původního konceptu Mercedesu SLK z roku 1994 byl mnohem odvážnější. Základní proporce se však do sériové výroby dostaly.
    Design původního konceptu Mercedesu SLK z roku 1994 byl mnohem odvážnější. Základní proporce se však do sériové výroby dostaly.| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Mercedes-Benz SLK, rok 2004
    Mercedes-Benz SLK, rok 2004| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz SLK, rok 2011
    Mercedes-Benz SLK, rok 2011| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz SL R 107 (1971-1989)
    Mercedes-Benz SL R 107 (1971-1989)| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz SL R 129 (1989-2001)
    Mercedes-Benz SL R 129 (1989-2001)| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz SL R 230 (2001-2011)
    Mercedes-Benz SL R 230 (2001-2011)| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz SLK
    Mercedes-Benz SLK| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Mercedes-Benz SLK
    Mercedes-Benz SLK| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Mercedes-Benz SLK
    Mercedes-Benz SLK| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Mercedes-Benz SLK
    Mercedes-Benz SLK| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Základní tvar palubní desky působí dodnes nadčasově, což už ale o silně zastaralých detailech prohlásit nemůžeme
    Základní tvar palubní desky působí dodnes nadčasově, což už ale o silně zastaralých detailech prohlásit nemůžeme| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pohyb střešních panelů je možný i bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však zásadně nedoporučujeme
    Pohyb střešních panelů je možný i bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však zásadně nedoporučujeme| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Koženková kapsa mezi opěradly sedadel pojme klidně i velký autoatlas, gumička však má sklony k nevzhlednému vytahání
    Koženková kapsa mezi opěradly sedadel pojme klidně i velký autoatlas, gumička však má sklony k nevzhlednému vytahání| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Interiérové plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu bohužel příliš nedá. Ledaže byste auto odstavili do garáže a chodili se na něj dívat.
    Interiérové plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu bohužel příliš nedá. Ledaže byste auto odstavili do garáže a chodili se na něj dívat.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Bočnice kožených sedadel pohybem osob těžce trpí. Podobné odřeniny nejsou neobvyklé ani u vozů s pouze stotisícovým nájezdem.
    Bočnice kožených sedadel pohybem osob těžce trpí. Podobné odřeniny nejsou neobvyklé ani u vozů s pouze stotisícovým nájezdem.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pětadvacetisekundový baletní výstup střešní konstrukce představuje dodnes hezkou podívanou
    Pětadvacetisekundový baletní výstup střešní konstrukce představuje dodnes hezkou podívanou| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
    Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
    Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Netknuté původní disky na dvacetiletém autě považujeme za unikát. Zrovna tak instalaci úplně nových brzdičů.
    Netknuté původní disky na dvacetiletém autě považujeme za unikát. Zrovna tak instalaci úplně nových brzdičů.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pouzdra těhlice si vysloužila přezdívku vrzáky. Pročpak asi? Schválně si všimněte, jaké zvuky se na silnici dokážou ozývat od zadní nápravy starých mercedesů…
    Pouzdra těhlice si vysloužila přezdívku vrzáky. Pročpak asi? Schválně si všimněte, jaké zvuky se na silnici dokážou ozývat od zadní nápravy starých mercedesů…| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ochranný nástřik podvozku je pro dlouhodobý provoz důležitý, zde zachovalý spodek dvacetiletého vozu
    Ochranný nástřik podvozku je pro dlouhodobý provoz důležitý, zde zachovalý spodek dvacetiletého vozu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Odcházející tlumič maticového řízení umí život na zámku proměnit v utrpení mladého Boháčka
    Odcházející tlumič maticového řízení umí život na zámku proměnit v utrpení mladého Boháčka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Tato dvojice výztuh na každé z náprav je zespodu hlavním rozpoznávacím znakem Mercedesu SLK proti třídě C
    Tato dvojice výztuh na každé z náprav je zespodu hlavním rozpoznávacím znakem Mercedesu SLK proti třídě C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • V minulosti mercedes zažil lehký čelní kontakt s překážkou, jednoduchá oprava naznačuje, že škoda nestála za řeč
    V minulosti mercedes zažil lehký čelní kontakt s překážkou, jednoduchá oprava naznačuje, že škoda nestála za řeč| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
    Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Silentblok táhla řazení se často vinou zpuchření zcela ztratí a zespoda jsou pak slyšet nepříjemné cvakavé zvuky
    Silentblok táhla řazení se často vinou zpuchření zcela ztratí a zespoda jsou pak slyšet nepříjemné cvakavé zvuky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Dan Žák obdivuje zachovalý původní výfuk. „Zrovna nedávno jsem na Mercedesu SLK jeden měnil,“ vzpomíná.
    Dan Žák obdivuje zachovalý původní výfuk. „Zrovna nedávno jsem na Mercedesu SLK jeden měnil,“ vzpomíná.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Podvozek je sice vzorně ošetřen vůči korozi, ale do dutin ani skrytých zákoutí se tehdy mechanikům příliš nechtělo…
    Podvozek je sice vzorně ošetřen vůči korozi, ale do dutin ani skrytých zákoutí se tehdy mechanikům příliš nechtělo…| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK
SLK 230 Kompressor
Design původního konceptu Mercedesu SLK z roku 1994 byl mnohem odvážnější. Základní proporce se však do sériové výroby dostaly.
Mercedes-Benz SLK, rok 2004
Mercedes-Benz SLK, rok 2011
Mercedes-Benz SL R 107 (1971-1989)
Mercedes-Benz SL R 129 (1989-2001)
Mercedes-Benz SL R 230 (2001-2011)
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Základní tvar palubní desky působí dodnes nadčasově, což už ale o silně zastaralých detailech prohlásit nemůžeme
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Pohyb střešních panelů je možný i bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však zásadně nedoporučujeme
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Koženková kapsa mezi opěradly sedadel pojme klidně i velký autoatlas, gumička však má sklony k nevzhlednému vytahání
Interiérové plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu bohužel příliš nedá. Ledaže byste auto odstavili do garáže a chodili se na něj dívat.
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Bočnice kožených sedadel pohybem osob těžce trpí. Podobné odřeniny nejsou neobvyklé ani u vozů s pouze stotisícovým nájezdem.
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Pětadvacetisekundový baletní výstup střešní konstrukce představuje dodnes hezkou podívanou
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Netknuté původní disky na dvacetiletém autě považujeme za unikát. Zrovna tak instalaci úplně nových brzdičů.
Pouzdra těhlice si vysloužila přezdívku vrzáky. Pročpak asi? Schválně si všimněte, jaké zvuky se na silnici dokážou ozývat od zadní nápravy starých mercedesů…
Ochranný nástřik podvozku je pro dlouhodobý provoz důležitý, zde zachovalý spodek dvacetiletého vozu
Odcházející tlumič maticového řízení umí život na zámku proměnit v utrpení mladého Boháčka
Tato dvojice výztuh na každé z náprav je zespodu hlavním rozpoznávacím znakem Mercedesu SLK proti třídě C
V minulosti mercedes zažil lehký čelní kontakt s překážkou, jednoduchá oprava naznačuje, že škoda nestála za řeč
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
Silentblok táhla řazení se často vinou zpuchření zcela ztratí a zespoda jsou pak slyšet nepříjemné cvakavé zvuky
Dan Žák obdivuje zachovalý původní výfuk. „Zrovna nedávno jsem na Mercedesu SLK jeden měnil,“ vzpomíná.
Podvozek je sice vzorně ošetřen vůči korozi, ale do dutin ani skrytých zákoutí se tehdy mechanikům příliš nechtělo…