Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK|
Zdroj: Mercedes-Benz
SLK 230 Kompressor|
Zdroj: Mercedes-Benz
Design původního konceptu Mercedesu SLK z roku 1994 byl mnohem odvážnější. Základní proporce se však do sériové výroby dostaly.|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK, rok 2004|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz SLK, rok 2011|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 107 (1971-1989)|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 129 (1989-2001)|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 230 (2001-2011)|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz SLK|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Základní tvar palubní desky působí dodnes nadčasově, což už ale o silně zastaralých detailech prohlásit nemůžeme|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Pohyb střešních panelů je možný i bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však zásadně nedoporučujeme|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Koženková kapsa mezi opěradly sedadel pojme klidně i velký autoatlas, gumička však má sklony k nevzhlednému vytahání|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Interiérové plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu bohužel příliš nedá. Ledaže byste auto odstavili do garáže a chodili se na něj dívat.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Bočnice kožených sedadel pohybem osob těžce trpí. Podobné odřeniny nejsou neobvyklé ani u vozů s pouze stotisícovým nájezdem.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Pětadvacetisekundový baletní výstup střešní konstrukce představuje dodnes hezkou podívanou|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Netknuté původní disky na dvacetiletém autě považujeme za unikát. Zrovna tak instalaci úplně nových brzdičů.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Pouzdra těhlice si vysloužila přezdívku vrzáky. Pročpak asi? Schválně si všimněte, jaké zvuky se na silnici dokážou ozývat od zadní nápravy starých mercedesů…|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Ochranný nástřik podvozku je pro dlouhodobý provoz důležitý, zde zachovalý spodek dvacetiletého vozu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Odcházející tlumič maticového řízení umí život na zámku proměnit v utrpení mladého Boháčka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Tato dvojice výztuh na každé z náprav je zespodu hlavním rozpoznávacím znakem Mercedesu SLK proti třídě C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
V minulosti mercedes zažil lehký čelní kontakt s překážkou, jednoduchá oprava naznačuje, že škoda nestála za řeč|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Silentblok táhla řazení se často vinou zpuchření zcela ztratí a zespoda jsou pak slyšet nepříjemné cvakavé zvuky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Dan Žák obdivuje zachovalý původní výfuk. „Zrovna nedávno jsem na Mercedesu SLK jeden měnil,“ vzpomíná.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek je sice vzorně ošetřen vůči korozi, ale do dutin ani skrytých zákoutí se tehdy mechanikům příliš nechtělo…|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš