Ojetý Mercedes-Benz SLK (R 170): Už to není jen o snění
58
/
67
Prohlédnout znovu
Ojetý Mercedes-Benz SLK (R 170): Už to není jen o snění
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
SLK 230 Kompressor
|
Mercedes-Benz
Design původního konceptu Mercedesu SLK z roku 1994 byl mnohem odvážnější. Základní proporce se však do sériové výroby dostaly.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK, rok 2004
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SLK, rok 2011
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 107 (1971-1989)
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 129 (1989-2001)
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 230 (2001-2011)
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Základní tvar palubní desky působí dodnes nadčasově, což už ale o silně zastaralých detailech prohlásit nemůžeme
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pohyb střešních panelů je možný i bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však zásadně nedoporučujeme
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Koženková kapsa mezi opěradly sedadel pojme klidně i velký autoatlas, gumička však má sklony k nevzhlednému vytahání
|
Svět motorů/Jiří Káš
Interiérové plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu bohužel příliš nedá. Ledaže byste auto odstavili do garáže a chodili se na něj dívat.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Bočnice kožených sedadel pohybem osob těžce trpí. Podobné odřeniny nejsou neobvyklé ani u vozů s pouze stotisícovým nájezdem.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pětadvacetisekundový baletní výstup střešní konstrukce představuje dodnes hezkou podívanou
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Netknuté původní disky na dvacetiletém autě považujeme za unikát. Zrovna tak instalaci úplně nových brzdičů.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pouzdra těhlice si vysloužila přezdívku vrzáky. Pročpak asi? Schválně si všimněte, jaké zvuky se na silnici dokážou ozývat od zadní nápravy starých mercedesů…
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ochranný nástřik podvozku je pro dlouhodobý provoz důležitý, zde zachovalý spodek dvacetiletého vozu
|
Svět motorů/Jiří Káš
Odcházející tlumič maticového řízení umí život na zámku proměnit v utrpení mladého Boháčka
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tato dvojice výztuh na každé z náprav je zespodu hlavním rozpoznávacím znakem Mercedesu SLK proti třídě C
|
Svět motorů/Jiří Káš
V minulosti mercedes zažil lehký čelní kontakt s překážkou, jednoduchá oprava naznačuje, že škoda nestála za řeč
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Silentblok táhla řazení se často vinou zpuchření zcela ztratí a zespoda jsou pak slyšet nepříjemné cvakavé zvuky
|
Svět motorů/Jiří Káš
Dan Žák obdivuje zachovalý původní výfuk. „Zrovna nedávno jsem na Mercedesu SLK jeden měnil,“ vzpomíná.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek je sice vzorně ošetřen vůči korozi, ale do dutin ani skrytých zákoutí se tehdy mechanikům příliš nechtělo…
|
Svět motorů/Jiří Káš
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid