Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz třídy C (W 202)|
Zdroj: Svět motorů
Mezi nejohroženější díly patří „zaměřovací“ hvězda na kapotě, kterou kdysi rapeři kradli jako o závod a nosili na krku. Dnešní mercedesy už ji proto raději neznají.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska vypadá stále k světu. Vzhledem k častému opotřebení se však uvnitř kabiny stále více stupňuje vrzání.|
Zdroj: Svět motorů
Třída C se prodávala jako čtyři samostatné modely: základní Classic, mladistvý Esprit, dynamický Sport a luxusní Elegance|
Zdroj: Svět motorů
Pětiválec 250 Turbodiesel letí zběsile jako raketa, navíc je vzorně spolehlivý. Na jeho odolnost nedá dopustit ani Roman Skamene.|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz třídy C (W 202)|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy C (W 202)|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy C (W 202)|
Zdroj: Svět motorů
Roman Skamene|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz C Elektroantrieb (W202) (1993)|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky poctivých rozměrů jsou vzorně pohodlné, při častém nastupování se však jejich bočnice drolí|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přestože už tehdy šlo o jeden z nejmenších modelů střední třídy, nabídka vnitřního prostoru byla velkorysá|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zadní hlavové opěrky se sklápějí podtlakem pomocí tlačítka na palubní desce, systém je vcelku odolný|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Výhodu verze sedan představuje dodnes hezký design, díky čemuž se původní céčko těší stále větší oblibě mezi youngtimery|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadlový prostor sedanu pojme slušných 430 litrů objemu, vadí jen neprakticky členité boky a malé vstupní víko|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Originální antény rádia padají jako kuželky – a to jak pevné, tak elektricky výsuvné. Tovární náhrada už bohužel neexistuje.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jednoramenný stěrač s výsuvným mechanismem obslouží téměř celou plochu čelního skla, než jej ze hry vyřadí prasklá plastová ozubená kolečka|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Nadšenec Dan Žák doporučuje měnit olej ve všech motorech třídy C po 10 000 km. Jen tak lze dosáhnout jejich původní nesmrtelnosti.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Ramena náprav mohou vinou koroze padat a následně i praskat, což pošle auto k zemi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Silentbloky uložení ramene do nápravnice nejsou věčné, dají se však přelisovat|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Levý práh je zralý na akutní výměnu, v téhle podobě bychom se pod auto báli strčit hever|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pozornost věnujte diferenciálu, kde často prosakuje olej. Jeho únik je většinou nepřehlédnutelný.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Výfukové potrubí už téměř svléklo obal, větší problém však znamená padající izolace od karoserie – především kvůli hlučnosti|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka