Ojetý Mercedes-Benz třídy C (W202): Stará láska rezaví

74/74
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz třídy C (W 202)
    Mercedes-Benz třídy C (W 202)| Zdroj: Svět motorů
  • Mezi nejohroženější díly patří „zaměřovací“ hvězda na kapotě, kterou kdysi rapeři kradli jako o závod a nosili na krku. Dnešní mercedesy už ji proto raději neznají.
    Mezi nejohroženější díly patří „zaměřovací“ hvězda na kapotě, kterou kdysi rapeři kradli jako o závod a nosili na krku. Dnešní mercedesy už ji proto raději neznají.| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska vypadá stále k světu. Vzhledem k častému opotřebení se však uvnitř kabiny stále více stupňuje vrzání.
    Palubní deska vypadá stále k světu. Vzhledem k častému opotřebení se však uvnitř kabiny stále více stupňuje vrzání.| Zdroj: Svět motorů
  • Třída C se prodávala jako čtyři samostatné modely: základní Classic, mladistvý Esprit, dynamický Sport a luxusní Elegance
    Třída C se prodávala jako čtyři samostatné modely: základní Classic, mladistvý Esprit, dynamický Sport a luxusní Elegance| Zdroj: Svět motorů
  • Pětiválec 250 Turbodiesel letí zběsile jako raketa, navíc je vzorně spolehlivý. Na jeho odolnost nedá dopustit ani Roman Skamene.
    Pětiválec 250 Turbodiesel letí zběsile jako raketa, navíc je vzorně spolehlivý. Na jeho odolnost nedá dopustit ani Roman Skamene.| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz třídy C (W 202)
    Mercedes-Benz třídy C (W 202)| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy C (W 202)
    Mercedes-Benz třídy C (W 202)| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy C (W 202)
    Mercedes-Benz třídy C (W 202)| Zdroj: Svět motorů
  • Roman Skamene
    Roman Skamene| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz C Elektroantrieb (W202) (1993)
    Mercedes-Benz C Elektroantrieb (W202) (1993)| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačky poctivých rozměrů jsou vzorně pohodlné, při častém nastupování se však jejich bočnice drolí
    Sedačky poctivých rozměrů jsou vzorně pohodlné, při častém nastupování se však jejich bočnice drolí| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přestože už tehdy šlo o jeden z nejmenších modelů střední třídy, nabídka vnitřního prostoru byla velkorysá
    Přestože už tehdy šlo o jeden z nejmenších modelů střední třídy, nabídka vnitřního prostoru byla velkorysá| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní hlavové opěrky se sklápějí podtlakem pomocí tlačítka na palubní desce, systém je vcelku odolný
    Zadní hlavové opěrky se sklápějí podtlakem pomocí tlačítka na palubní desce, systém je vcelku odolný| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výhodu verze sedan představuje dodnes hezký design, díky čemuž se původní céčko těší stále větší oblibě mezi youngtimery
    Výhodu verze sedan představuje dodnes hezký design, díky čemuž se původní céčko těší stále větší oblibě mezi youngtimery| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadlový prostor sedanu pojme slušných 430 litrů objemu, vadí jen neprakticky členité boky a malé vstupní víko
    Zavazadlový prostor sedanu pojme slušných 430 litrů objemu, vadí jen neprakticky členité boky a malé vstupní víko| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Originální antény rádia padají jako kuželky – a to jak pevné, tak elektricky výsuvné. Tovární náhrada už bohužel neexistuje.
    Originální antény rádia padají jako kuželky – a to jak pevné, tak elektricky výsuvné. Tovární náhrada už bohužel neexistuje.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jednoramenný stěrač s výsuvným mechanismem obslouží téměř celou plochu čelního skla, než jej ze hry vyřadí prasklá plastová ozubená kolečka
    Jednoramenný stěrač s výsuvným mechanismem obslouží téměř celou plochu čelního skla, než jej ze hry vyřadí prasklá plastová ozubená kolečka| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nadšenec Dan Žák doporučuje měnit olej ve všech motorech třídy C po 10 000 km. Jen tak lze dosáhnout jejich původní nesmrtelnosti.
    Nadšenec Dan Žák doporučuje měnit olej ve všech motorech třídy C po 10 000 km. Jen tak lze dosáhnout jejich původní nesmrtelnosti.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ramena náprav mohou vinou koroze padat a následně i praskat, což pošle auto k zemi
    Ramena náprav mohou vinou koroze padat a následně i praskat, což pošle auto k zemi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Silentbloky uložení ramene do nápravnice nejsou věčné, dají se však přelisovat
    Silentbloky uložení ramene do nápravnice nejsou věčné, dají se však přelisovat| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Levý práh je zralý na akutní výměnu, v téhle podobě bychom se pod auto báli strčit hever
    Levý práh je zralý na akutní výměnu, v téhle podobě bychom se pod auto báli strčit hever| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 180
    Mercedes-Benz C 180| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pozornost věnujte diferenciálu, kde často prosakuje olej. Jeho únik je většinou nepřehlédnutelný.
    Pozornost věnujte diferenciálu, kde často prosakuje olej. Jeho únik je většinou nepřehlédnutelný.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výfukové potrubí už téměř svléklo obal, větší problém však znamená padající izolace od karoserie – především kvůli hlučnosti
    Výfukové potrubí už téměř svléklo obal, větší problém však znamená padající izolace od karoserie – především kvůli hlučnosti| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz třídy C (W 202)
Mezi nejohroženější díly patří „zaměřovací“ hvězda na kapotě, kterou kdysi rapeři kradli jako o závod a nosili na krku. Dnešní mercedesy už ji proto raději neznají.
Palubní deska vypadá stále k světu. Vzhledem k častému opotřebení se však uvnitř kabiny stále více stupňuje vrzání.
Třída C se prodávala jako čtyři samostatné modely: základní Classic, mladistvý Esprit, dynamický Sport a luxusní Elegance
Pětiválec 250 Turbodiesel letí zběsile jako raketa, navíc je vzorně spolehlivý. Na jeho odolnost nedá dopustit ani Roman Skamene.
Mercedes-Benz třídy C (W 202)
Mercedes-Benz třídy C (W 202)
Mercedes-Benz třídy C (W 202)
Roman Skamene
Mercedes-Benz C Elektroantrieb (W202) (1993)
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Sedačky poctivých rozměrů jsou vzorně pohodlné, při častém nastupování se však jejich bočnice drolí
Přestože už tehdy šlo o jeden z nejmenších modelů střední třídy, nabídka vnitřního prostoru byla velkorysá
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Zadní hlavové opěrky se sklápějí podtlakem pomocí tlačítka na palubní desce, systém je vcelku odolný
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Výhodu verze sedan představuje dodnes hezký design, díky čemuž se původní céčko těší stále větší oblibě mezi youngtimery
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Zavazadlový prostor sedanu pojme slušných 430 litrů objemu, vadí jen neprakticky členité boky a malé vstupní víko
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Originální antény rádia padají jako kuželky – a to jak pevné, tak elektricky výsuvné. Tovární náhrada už bohužel neexistuje.
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Jednoramenný stěrač s výsuvným mechanismem obslouží téměř celou plochu čelního skla, než jej ze hry vyřadí prasklá plastová ozubená kolečka
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Nadšenec Dan Žák doporučuje měnit olej ve všech motorech třídy C po 10 000 km. Jen tak lze dosáhnout jejich původní nesmrtelnosti.
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Ramena náprav mohou vinou koroze padat a následně i praskat, což pošle auto k zemi
Silentbloky uložení ramene do nápravnice nejsou věčné, dají se však přelisovat
Mercedes-Benz C 180
Levý práh je zralý na akutní výměnu, v téhle podobě bychom se pod auto báli strčit hever
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Mercedes-Benz C 180
Pozornost věnujte diferenciálu, kde často prosakuje olej. Jeho únik je většinou nepřehlédnutelný.
Výfukové potrubí už téměř svléklo obal, větší problém však znamená padající izolace od karoserie – především kvůli hlučnosti