Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz třídy E|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy E|
Zdroj: Svět motorů
Facelift má zjednodušený přístrojový štít a barevný palubní displej|
Zdroj: Svět motorů
Už kufr sedanu má 540 litrů|
Zdroj: Svět motorů
Kombi s 1950 litry (po sklopení) je špička, za příplatek se v podlaze skrývají další dvě sedačky.|
Zdroj: Svět motorů
Avantgarde je sportovněji laděná verze snížená o 15 mm oproti základní Classic a luxusně orientované Elegance|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy E|
Zdroj: Svět motorů
Facelift a příplatkové dekory dodávají interiéru luxusnější nádech klasických mercedesů, který se jinak trochu vytratil|
Zdroj: Svět motorů
Karoserie éčkového kupé a kabria (C207/A207) stojí na základech menší třídy C (W204), nespadá proto pod označení 212.|
Zdroj: Svět motorů
I čtyřválec překvapivě vyplňuje motorový prostor. Na fotce nejčastější volba – 2,1l vznětový motor OM651.|
Zdroj: Svět motorů
Hlídání mrtvého úhlu bylo novinkou, bohužel do systému zatéká a velmi často je dnes nefunkční|
Zdroj: Svět motorů
Nabízely se halogeny, bixenony (na foto) a s faceliftem přišlo LED denní svícení a možnost full LED světel|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy E|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy E|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy E|
Zdroj: Svět motorů
Další častou závadou, kterou trpí i náš kousek, je nefunkční hlídání mrtvého úhlu. Zaujmou ručičkové hodiny.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedačky drží tvar, ani po statisících kilometrů téměř nejsou prosezené. Roztržený sedák ve švu je typický problém modelu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jedno z mála aut, kde si ani nejvyšší redaktoři neposunou sedačku zcela dozadu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Velkorysý prostor pro nohy i hlavu a integrovaná dětská sedačka. Proti předchozí generaci pomohl rozvor delší o 2 centimetry.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ke vstřikovačům vede nejen ocelová trubka, ale i gumová hadička přepadů, tedy konvenční solenoidový systém Delphi|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pověstná koroze ve svárech zadní nápravnice se zde neukázala. Náhradní diferenciál se špatně shání.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Majitel a mechanik vyzdvihuje také dlouhověkost hardyspojek. Drobné prasklinky mají, ale kardan nikdy nevibroval.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Menší, ale poměrně četné úniky kapalin, oleje i chladiva. Vůz čeká komplexní přetěsnění, podle majitele si to zaslouží.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Předchůdci používali lichoběžníkovou přední nápravu, zde je použit modifi kovaný McPherson. Dva spodní čepy umožňují měnit postavení kola v zatáčce.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu je pětiprvek, také kombinuje ocel a hliník. Repase je třeba sporadicky, vydrží i 500 000 km. Nové díly včetně všech ramen v origo kvalitě stojí přijatelných cca 25 000 Kč na nápravu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert