Ojetý Mercedes-Benz třídy E (212): Dobrého málokdo prodá

39/43
Zavřít
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Facelift má zjednodušený přístrojový štít a barevný palubní displej
    Facelift má zjednodušený přístrojový štít a barevný palubní displej| Zdroj: Svět motorů
  • Už kufr sedanu má 540 litrů
    Už kufr sedanu má 540 litrů| Zdroj: Svět motorů
  • Kombi s 1950 litry (po sklopení) je špička, za příplatek se v podlaze skrývají další dvě sedačky.
    Kombi s 1950 litry (po sklopení) je špička, za příplatek se v podlaze skrývají další dvě sedačky.| Zdroj: Svět motorů
  • Avantgarde je sportovněji laděná verze snížená o 15 mm oproti základní Classic a luxusně orientované Elegance
    Avantgarde je sportovněji laděná verze snížená o 15 mm oproti základní Classic a luxusně orientované Elegance| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Facelift a příplatkové dekory  dodávají interiéru luxusnější nádech klasických mercedesů, který se jinak trochu vytratil
    Facelift a příplatkové dekory dodávají interiéru luxusnější nádech klasických mercedesů, který se jinak trochu vytratil| Zdroj: Svět motorů
  • Karoserie éčkového kupé a kabria (C207/A207) stojí na základech menší třídy C (W204), nespadá proto pod označení 212.
    Karoserie éčkového kupé a kabria (C207/A207) stojí na základech menší třídy C (W204), nespadá proto pod označení 212.| Zdroj: Svět motorů
  • I čtyřválec překvapivě vyplňuje motorový prostor. Na fotce nejčastější volba – 2,1l vznětový motor OM651.
    I čtyřválec překvapivě vyplňuje motorový prostor. Na fotce nejčastější volba – 2,1l vznětový motor OM651.| Zdroj: Svět motorů
  • Hlídání mrtvého úhlu bylo novinkou, bohužel do systému zatéká a velmi často je dnes nefunkční
    Hlídání mrtvého úhlu bylo novinkou, bohužel do systému zatéká a velmi často je dnes nefunkční| Zdroj: Svět motorů
  • Nabízely se halogeny, bixenony (na foto) a s faceliftem přišlo LED denní svícení a možnost full LED světel
    Nabízely se halogeny, bixenony (na foto) a s faceliftem přišlo LED denní svícení a možnost full LED světel| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Další častou závadou, kterou trpí i náš kousek, je nefunkční hlídání mrtvého úhlu. Zaujmou ručičkové hodiny.
    Další častou závadou, kterou trpí i náš kousek, je nefunkční hlídání mrtvého úhlu. Zaujmou ručičkové hodiny.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedačky drží tvar, ani po statisících kilometrů téměř nejsou prosezené. Roztržený sedák ve švu je typický problém modelu.
    Sedačky drží tvar, ani po statisících kilometrů téměř nejsou prosezené. Roztržený sedák ve švu je typický problém modelu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jedno z mála aut, kde si ani nejvyšší redaktoři neposunou sedačku zcela dozadu
    Jedno z mála aut, kde si ani nejvyšší redaktoři neposunou sedačku zcela dozadu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Velkorysý prostor pro nohy i hlavu a integrovaná dětská sedačka. Proti předchozí generaci pomohl rozvor delší o 2 centimetry.
    Velkorysý prostor pro nohy i hlavu a integrovaná dětská sedačka. Proti předchozí generaci pomohl rozvor delší o 2 centimetry.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ke vstřikovačům vede nejen ocelová trubka, ale i gumová hadička přepadů, tedy konvenční solenoidový systém Delphi
    Ke vstřikovačům vede nejen ocelová trubka, ale i gumová hadička přepadů, tedy konvenční solenoidový systém Delphi| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pověstná koroze ve svárech zadní nápravnice se zde neukázala. Náhradní diferenciál se špatně shání.
    Pověstná koroze ve svárech zadní nápravnice se zde neukázala. Náhradní diferenciál se špatně shání.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Majitel a mechanik vyzdvihuje také dlouhověkost hardyspojek. Drobné prasklinky mají, ale kardan nikdy nevibroval.
    Majitel a mechanik vyzdvihuje také dlouhověkost hardyspojek. Drobné prasklinky mají, ale kardan nikdy nevibroval.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
    Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Menší, ale poměrně četné úniky kapalin, oleje i chladiva. Vůz čeká komplexní přetěsnění, podle majitele si to zaslouží.
    Menší, ale poměrně četné úniky kapalin, oleje i chladiva. Vůz čeká komplexní přetěsnění, podle majitele si to zaslouží.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Předchůdci používali lichoběžníkovou přední nápravu, zde je použit modifi kovaný McPherson. Dva spodní čepy umožňují měnit postavení kola v zatáčce.
    Předchůdci používali lichoběžníkovou přední nápravu, zde je použit modifi kovaný McPherson. Dva spodní čepy umožňují měnit postavení kola v zatáčce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu je pětiprvek, také kombinuje ocel a hliník. Repase je třeba sporadicky, vydrží i 500 000 km. Nové díly včetně všech ramen v origo kvalitě stojí přijatelných cca 25 000 Kč na nápravu.
    Vzadu je pětiprvek, také kombinuje ocel a hliník. Repase je třeba sporadicky, vydrží i 500 000 km. Nové díly včetně všech ramen v origo kvalitě stojí přijatelných cca 25 000 Kč na nápravu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz třídy E
Mercedes-Benz třídy E
Facelift má zjednodušený přístrojový štít a barevný palubní displej
Už kufr sedanu má 540 litrů
Kombi s 1950 litry (po sklopení) je špička, za příplatek se v podlaze skrývají další dvě sedačky.
Avantgarde je sportovněji laděná verze snížená o 15 mm oproti základní Classic a luxusně orientované Elegance
Mercedes-Benz třídy E
Facelift a příplatkové dekory  dodávají interiéru luxusnější nádech klasických mercedesů, který se jinak trochu vytratil
Karoserie éčkového kupé a kabria (C207/A207) stojí na základech menší třídy C (W204), nespadá proto pod označení 212.
I čtyřválec překvapivě vyplňuje motorový prostor. Na fotce nejčastější volba – 2,1l vznětový motor OM651.
Hlídání mrtvého úhlu bylo novinkou, bohužel do systému zatéká a velmi často je dnes nefunkční
Nabízely se halogeny, bixenony (na foto) a s faceliftem přišlo LED denní svícení a možnost full LED světel
Mercedes-Benz třídy E
Mercedes-Benz třídy E
Mercedes-Benz třídy E
Další častou závadou, kterou trpí i náš kousek, je nefunkční hlídání mrtvého úhlu. Zaujmou ručičkové hodiny.
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Sedačky drží tvar, ani po statisících kilometrů téměř nejsou prosezené. Roztržený sedák ve švu je typický problém modelu.
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Jedno z mála aut, kde si ani nejvyšší redaktoři neposunou sedačku zcela dozadu
Velkorysý prostor pro nohy i hlavu a integrovaná dětská sedačka. Proti předchozí generaci pomohl rozvor delší o 2 centimetry.
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Ke vstřikovačům vede nejen ocelová trubka, ale i gumová hadička přepadů, tedy konvenční solenoidový systém Delphi
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Pověstná koroze ve svárech zadní nápravnice se zde neukázala. Náhradní diferenciál se špatně shání.
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Majitel a mechanik vyzdvihuje také dlouhověkost hardyspojek. Drobné prasklinky mají, ale kardan nikdy nevibroval.
Mercedes-Benz E 250 CDI 2.2d 16V
Menší, ale poměrně četné úniky kapalin, oleje i chladiva. Vůz čeká komplexní přetěsnění, podle majitele si to zaslouží.
Předchůdci používali lichoběžníkovou přední nápravu, zde je použit modifi kovaný McPherson. Dva spodní čepy umožňují měnit postavení kola v zatáčce.
Vzadu je pětiprvek, také kombinuje ocel a hliník. Repase je třeba sporadicky, vydrží i 500 000 km. Nové díly včetně všech ramen v origo kvalitě stojí přijatelných cca 25 000 Kč na nápravu.