Ojetý Mercedes-Benz třídy E (W213/S213/X213): Pletou si ho s levnějším

1/31
Přehled fotografií
Zavřít
  • Výbavová linie Avantgarde přináší podobně jako AMG Line praktičtější přední masku s velkou integrovanou trojcípou hvězdou. Kdyby měl vůz adaptivní tempomat, našli byste za ní radar za 70 000 Kč.
    Výbavová linie Avantgarde přináší podobně jako AMG Line praktičtější přední masku s velkou integrovanou trojcípou hvězdou. Kdyby měl vůz adaptivní tempomat, našli byste za ní radar za 70 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Oblíbená výbavová linie AMG Line přidávala běžným verzím jen trochu sportovního šmrncu, znalec mercedesů si ji ale s plnokrevníky AMG určitě nesplete
    Oblíbená výbavová linie AMG Line přidávala běžným verzím jen trochu sportovního šmrncu, znalec mercedesů si ji ale s plnokrevníky AMG určitě nesplete| Zdroj: Svět motorů
  • Faceliftový model (2020-2023)
    Faceliftový model (2020-2023)| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska opakuje motiv nastolený třídou S (W 222) v roce 2013. Na snímku předfaceliftový model v linii Avantgarde, s výchozími analogovými budíky a základním rádiem s 8,4“ středovým displejem. U verzí s navigací Comand míval 12,3.
    Palubní deska opakuje motiv nastolený třídou S (W 222) v roce 2013. Na snímku předfaceliftový model v linii Avantgarde, s výchozími analogovými budíky a základním rádiem s 8,4“ středovým displejem. U verzí s navigací Comand míval 12,3.| Zdroj: Svět motorů
  • I modely před faceliftem mohly mít digitální přístrojový panel „widescreen“, občas však trpí nepříjemně vybledlými rohy. Nepomůže nic jiného než výměna displeje, který ale v originálu stojí 100 000 Kč. Na eBayi ho v nejlepším případě seženete za třetinu.
    I modely před faceliftem mohly mít digitální přístrojový panel „widescreen“, občas však trpí nepříjemně vybledlými rohy. Nepomůže nic jiného než výměna displeje, který ale v originálu stojí 100 000 Kč. Na eBayi ho v nejlepším případě seženete za třetinu.| Zdroj: Svět motorů
  • Faceliftové modely přinesly nové designy volantů a hlavně špičkový infotainment MBUX s umělou inteligencí a aktualizací „po vzduchu“. Teprve tady byl středový displej dotykový, nadále mu však zůstává i původní praktické ovládání přes touchpad.
    Faceliftové modely přinesly nové designy volantů a hlavně špičkový infotainment MBUX s umělou inteligencí a aktualizací „po vzduchu“. Teprve tady byl středový displej dotykový, nadále mu však zůstává i původní praktické ovládání přes touchpad.| Zdroj: Svět motorů
  • Od pětimetrového auta by člověk čekal mnohem prostornější kabinu, proti stísněné menší třídě C si ale polepšíte. Zadní sedáky jsou krátké a nízko, v předchozím éčku generace W 212/S 212 se vzadu sedělo důstojněji. Figurant s výškou 183 cm.
    Od pětimetrového auta by člověk čekal mnohem prostornější kabinu, proti stísněné menší třídě C si ale polepšíte. Zadní sedáky jsou krátké a nízko, v předchozím éčku generace W 212/S 212 se vzadu sedělo důstojněji. Figurant s výškou 183 cm.| Zdroj: Svět motorů
  • U kusů s třízónovou klimatizací Thermotronic velký pozor! V předfaceliftových modelech by mohly mít problémový systém s chladivem R744 (CO2). Pokud u ojetiny na štítku v motorovém prostoru uvidíte R744, zabouchněte kapotu a berte nohy na ramena – ušetří vám to v budoucnu hromadu peněz a nervů.
    U kusů s třízónovou klimatizací Thermotronic velký pozor! V předfaceliftových modelech by mohly mít problémový systém s chladivem R744 (CO2). Pokud u ojetiny na štítku v motorovém prostoru uvidíte R744, zabouchněte kapotu a berte nohy na ramena – ušetří vám to v budoucnu hromadu peněz a nervů.| Zdroj: Svět motorů
  • U kusů s třízónovou klimatizací Thermotronic velký pozor! V předfaceliftových modelech by mohly mít problémový systém s chladivem R744 (CO2). Pokud u ojetiny na štítku v motorovém prostoru uvidíte R744, zabouchněte kapotu a berte nohy na ramena – ušetří vám to v budoucnu hromadu peněz a nervů.
    U kusů s třízónovou klimatizací Thermotronic velký pozor! V předfaceliftových modelech by mohly mít problémový systém s chladivem R744 (CO2). Pokud u ojetiny na štítku v motorovém prostoru uvidíte R744, zabouchněte kapotu a berte nohy na ramena – ušetří vám to v budoucnu hromadu peněz a nervů.| Zdroj: Svět motorů
  • Diesely OM654 vyrobené do 7/2018 dostávaly ventilová vahadla s rolnou v jehlovém ložisku. U aut s vysokým podílem volnoběhu se někdy umí vydřít a propadnout vůči čepu, čímž zkrátí zdvih ventilu a za čas i rozedřou vačkové hřídele. Pozdější modifi kovaná vahadla s plnou rolnou bez jehlového ložiska tento problém odstranila. Řadových šestiválců OM656 se potenciálně také týkal, konkrétně do třídy E však přišly až v září 2018, už s odolnějšími vahadly.
    Diesely OM654 vyrobené do 7/2018 dostávaly ventilová vahadla s rolnou v jehlovém ložisku. U aut s vysokým podílem volnoběhu se někdy umí vydřít a propadnout vůči čepu, čímž zkrátí zdvih ventilu a za čas i rozedřou vačkové hřídele. Pozdější modifi kovaná vahadla s plnou rolnou bez jehlového ložiska tento problém odstranila. Řadových šestiválců OM656 se potenciálně také týkal, konkrétně do třídy E však přišly až v září 2018, už s odolnějšími vahadly.| Zdroj: Svět motorů
  • Diesely OM654 vyrobené do 7/2018 dostávaly ventilová vahadla s rolnou v jehlovém ložisku. U aut s vysokým podílem volnoběhu se někdy umí vydřít a propadnout vůči čepu, čímž zkrátí zdvih ventilu a za čas i rozedřou vačkové hřídele. Pozdější modifi kovaná vahadla s plnou rolnou bez jehlového ložiska tento problém odstranila. Řadových šestiválců OM656 se potenciálně také týkal, konkrétně do třídy E však přišly až v září 2018, už s odolnějšími vahadly.
    Diesely OM654 vyrobené do 7/2018 dostávaly ventilová vahadla s rolnou v jehlovém ložisku. U aut s vysokým podílem volnoběhu se někdy umí vydřít a propadnout vůči čepu, čímž zkrátí zdvih ventilu a za čas i rozedřou vačkové hřídele. Pozdější modifi kovaná vahadla s plnou rolnou bez jehlového ložiska tento problém odstranila. Řadových šestiválců OM656 se potenciálně také týkal, konkrétně do třídy E však přišly až v září 2018, už s odolnějšími vahadly.| Zdroj: Svět motorů
  • Jediný oficiální obrázek interiéru s raritní manuální převodovkou. Šla objednat jen v letech 2016-2018 pro benzinovou zadokolku E 200 (135 kW), v čemkoliv jiném už máte vždy jistotu devítistupňového automatu.
    Jediný oficiální obrázek interiéru s raritní manuální převodovkou. Šla objednat jen v letech 2016-2018 pro benzinovou zadokolku E 200 (135 kW), v čemkoliv jiném už máte vždy jistotu devítistupňového automatu.| Zdroj: Svět motorů
  • Praktičtější lehce přizvednuté kombi All-Terrain povinně dodávané se čtyřkolkou, airmatikem a efektními 19“ koly se v bazaru nikdy dlouho neohřeje. Motorizace: 220d, 350d, 400d a vzácně benzinová 450. Tažné zařízení na maximálně 2,1 tuny - stejně jako u běžného nízkého éčka.
    Praktičtější lehce přizvednuté kombi All-Terrain povinně dodávané se čtyřkolkou, airmatikem a efektními 19“ koly se v bazaru nikdy dlouho neohřeje. Motorizace: 220d, 350d, 400d a vzácně benzinová 450. Tažné zařízení na maximálně 2,1 tuny - stejně jako u běžného nízkého éčka.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní zavěšení nezlobí, za zádě často padlé k zemi může problémové pneumatické odpružení. Verze kombi ho k zadní nápravě dostávaly povinně. U některých modelů na nerovnostech klepaly zadní tlumiče, řešilo se to modifikovaným horním uložením.
    Zadní zavěšení nezlobí, za zádě často padlé k zemi může problémové pneumatické odpružení. Verze kombi ho k zadní nápravě dostávaly povinně. U některých modelů na nerovnostech klepaly zadní tlumiče, řešilo se to modifikovaným horním uložením.| Zdroj: Svět motorů
  • Po generační odmlce se třída E znovu vrátila k poctivější lichoběžníkové přední nápravě, což prospělo komfortu i přilnavosti. Odolnost obou spodních ramen je ale jen průměrná.
    Po generační odmlce se třída E znovu vrátila k poctivější lichoběžníkové přední nápravě, což prospělo komfortu i přilnavosti. Odolnost obou spodních ramen je ale jen průměrná.| Zdroj: Svět motorů
  • U běžných verzí vydrží brzdové destičky v průměru 50 000 až 70 000 km, kotouče dvojnásobek. Při delší odstávce se už do nich umí zakousnout koroze a proti dřívějšku jsou i náchylnější ke zkroucení kotoučů. Velké vrtané kotouče verzí AMG jsou jiná liga, ovšem kus stojí i 18 000 Kč.
    U běžných verzí vydrží brzdové destičky v průměru 50 000 až 70 000 km, kotouče dvojnásobek. Při delší odstávce se už do nich umí zakousnout koroze a proti dřívějšku jsou i náchylnější ke zkroucení kotoučů. Velké vrtané kotouče verzí AMG jsou jiná liga, ovšem kus stojí i 18 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud při otevírání předních dveří hlasitě luskají panty, zkuste nejdříve přitáhnout šroubek zde označený šipkou – v drtivé většině případů to pomůže. Tady jsme ho obnažili, bývá krytý plastovou čepičkou.
    Pokud při otevírání předních dveří hlasitě luskají panty, zkuste nejdříve přitáhnout šroubek zde označený šipkou – v drtivé většině případů to pomůže. Tady jsme ho obnažili, bývá krytý plastovou čepičkou.| Zdroj: Svět motorů
  • Mildhybridy „EQ Boost“ i plugin hybridy mají elektromotor vsazený mezi motor a převodovku. U plug-inu je přímo součástí automatu 9G-Tronic, elektromotor je od něj oddělitelný, stator i rotor lze koupit samostatně.
    Mildhybridy „EQ Boost“ i plugin hybridy mají elektromotor vsazený mezi motor a převodovku. U plug-inu je přímo součástí automatu 9G-Tronic, elektromotor je od něj oddělitelný, stator i rotor lze koupit samostatně.| Zdroj: Svět motorů
  • Ambientní podsvícení interiéru s možností 64 odstínů bylo od úrovně Avantgarde v ceně. Nešlo pořídit pouze k supervzácné, bezejmenné základní výbavě.
    Ambientní podsvícení interiéru s možností 64 odstínů bylo od úrovně Avantgarde v ceně. Nešlo pořídit pouze k supervzácné, bezejmenné základní výbavě.| Zdroj: Svět motorů
  • Před faceliftem byly papírovým základem halogeny, snad každý si ale připlatil za plné LED. Tyhle lepší adaptivní „matrixy“ LED Multibeam svítí parádně, ale bohužel ani u nich nenajdete ostřikovače. Když vám v zimě kamion nahodí příď prosolenou břečkou, pojedete pěkně dlouho potmě.
    Před faceliftem byly papírovým základem halogeny, snad každý si ale připlatil za plné LED. Tyhle lepší adaptivní „matrixy“ LED Multibeam svítí parádně, ale bohužel ani u nich nenajdete ostřikovače. Když vám v zimě kamion nahodí příď prosolenou břečkou, pojedete pěkně dlouho potmě.| Zdroj: Svět motorů
  • Se základním Audiem 20 se pojila jen „malá“ navigace od Garminu. Zapracovat dopravní data Live také umí, ale má zastaralejší grafi ku a na rozdíl od harddiskového comandu pracuje s mapami i navigačním softwarem na kartě SD, kterou se nevyplácí ztratit – Mercedes chce za novou 17 000 Kč. Po internetu jde sehnat i za 3000 Kč.
    Se základním Audiem 20 se pojila jen „malá“ navigace od Garminu. Zapracovat dopravní data Live také umí, ale má zastaralejší grafi ku a na rozdíl od harddiskového comandu pracuje s mapami i navigačním softwarem na kartě SD, kterou se nevyplácí ztratit – Mercedes chce za novou 17 000 Kč. Po internetu jde sehnat i za 3000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Funkce plachtění, kdy po uvolnění plynu automat vyřadí do neutrálu, je aktivní jen v režimu Eco. U dieselů řady OM654 z let 2016-2018 bychom s touhle funkcí raději moc neexperimentovali. Při volnoběhu má hodně přiškrcené mazání a každou zbytečnou minutu navíc si mohou ventilová vahadla s jehlovými ložisky „vyúčtovat“.
    Funkce plachtění, kdy po uvolnění plynu automat vyřadí do neutrálu, je aktivní jen v režimu Eco. U dieselů řady OM654 z let 2016-2018 bychom s touhle funkcí raději moc neexperimentovali. Při volnoběhu má hodně přiškrcené mazání a každou zbytečnou minutu navíc si mohou ventilová vahadla s jehlovými ložisky „vyúčtovat“.| Zdroj: Svět motorů
  • Jednoturbový naftový dvoulitr 220d po sejmutí horního krytu. Olejovou měrku nehledejte, je elektronická. Nešikové by měli svěřit doplňování oleje raději servisu. Pokud přelijete, nejde ho jednoduše odsát a musí se odpustit z vany.
    Jednoturbový naftový dvoulitr 220d po sejmutí horního krytu. Olejovou měrku nehledejte, je elektronická. Nešikové by měli svěřit doplňování oleje raději servisu. Pokud přelijete, nejde ho jednoduše odsát a musí se odpustit z vany.| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz má celkem šetrně naladěný energy-management, takže 12V baterie (gelovka AGM) tu klidně může vydržet 7 let, jako u tohoto kusu. Pokud vám uspává rádio do pěti minut od vypnutí motoru, bývá už zralá na výměnu. U zdravé vydrží půlhodinu.
    Vůz má celkem šetrně naladěný energy-management, takže 12V baterie (gelovka AGM) tu klidně může vydržet 7 let, jako u tohoto kusu. Pokud vám uspává rádio do pěti minut od vypnutí motoru, bývá už zralá na výměnu. U zdravé vydrží půlhodinu.| Zdroj: Svět motorů
  • Větší, 25litrová nádržka na AdBlue byla před faceliftem příplatkovou položkou (kód výbavy U85), testovaný vůz ji má. Proti ostudné standardní osmilitrové to řidiči dost zjednoduší život – je rozdíl, jestli močovinu doplňujete průměrně po 5000, nebo po 15 000 km.
    Větší, 25litrová nádržka na AdBlue byla před faceliftem příplatkovou položkou (kód výbavy U85), testovaný vůz ji má. Proti ostudné standardní osmilitrové to řidiči dost zjednoduší život – je rozdíl, jestli močovinu doplňujete průměrně po 5000, nebo po 15 000 km.| Zdroj: Svět motorů
  • Devítka v dálničních 130 km/h srazí otáčky až k pouhým patnácti stům, u čtyřválcového dieselu si ji ale musíte vynutit pádlem. Automat správně cítí, že je pro tento motor příliš těžká, a tak v legálních rychlostech řadí nanejvýš osmičku (při 130 km/h 1800 min-1).
    Devítka v dálničních 130 km/h srazí otáčky až k pouhým patnácti stům, u čtyřválcového dieselu si ji ale musíte vynutit pádlem. Automat správně cítí, že je pro tento motor příliš těžká, a tak v legálních rychlostech řadí nanejvýš osmičku (při 130 km/h 1800 min-1).| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy E
    Mercedes-Benz třídy E| Zdroj: Svět motorů
Výbavová linie Avantgarde přináší podobně jako AMG Line praktičtější přední masku s velkou integrovanou trojcípou hvězdou. Kdyby měl vůz adaptivní tempomat, našli byste za ní radar za 70 000 Kč.
Oblíbená výbavová linie AMG Line přidávala běžným verzím jen trochu sportovního šmrncu, znalec mercedesů si ji ale s plnokrevníky AMG určitě nesplete
Faceliftový model (2020-2023)
Palubní deska opakuje motiv nastolený třídou S (W 222) v roce 2013. Na snímku předfaceliftový model v linii Avantgarde, s výchozími analogovými budíky a základním rádiem s 8,4“ středovým displejem. U verzí s navigací Comand míval 12,3.
I modely před faceliftem mohly mít digitální přístrojový panel „widescreen“, občas však trpí nepříjemně vybledlými rohy. Nepomůže nic jiného než výměna displeje, který ale v originálu stojí 100 000 Kč. Na eBayi ho v nejlepším případě seženete za třetinu.
Faceliftové modely přinesly nové designy volantů a hlavně špičkový infotainment MBUX s umělou inteligencí a aktualizací „po vzduchu“. Teprve tady byl středový displej dotykový, nadále mu však zůstává i původní praktické ovládání přes touchpad.
Od pětimetrového auta by člověk čekal mnohem prostornější kabinu, proti stísněné menší třídě C si ale polepšíte. Zadní sedáky jsou krátké a nízko, v předchozím éčku generace W 212/S 212 se vzadu sedělo důstojněji. Figurant s výškou 183 cm.
U kusů s třízónovou klimatizací Thermotronic velký pozor! V předfaceliftových modelech by mohly mít problémový systém s chladivem R744 (CO2). Pokud u ojetiny na štítku v motorovém prostoru uvidíte R744, zabouchněte kapotu a berte nohy na ramena – ušetří vám to v budoucnu hromadu peněz a nervů.
U kusů s třízónovou klimatizací Thermotronic velký pozor! V předfaceliftových modelech by mohly mít problémový systém s chladivem R744 (CO2). Pokud u ojetiny na štítku v motorovém prostoru uvidíte R744, zabouchněte kapotu a berte nohy na ramena – ušetří vám to v budoucnu hromadu peněz a nervů.
Diesely OM654 vyrobené do 7/2018 dostávaly ventilová vahadla s rolnou v jehlovém ložisku. U aut s vysokým podílem volnoběhu se někdy umí vydřít a propadnout vůči čepu, čímž zkrátí zdvih ventilu a za čas i rozedřou vačkové hřídele. Pozdější modifi kovaná vahadla s plnou rolnou bez jehlového ložiska tento problém odstranila. Řadových šestiválců OM656 se potenciálně také týkal, konkrétně do třídy E však přišly až v září 2018, už s odolnějšími vahadly.
Diesely OM654 vyrobené do 7/2018 dostávaly ventilová vahadla s rolnou v jehlovém ložisku. U aut s vysokým podílem volnoběhu se někdy umí vydřít a propadnout vůči čepu, čímž zkrátí zdvih ventilu a za čas i rozedřou vačkové hřídele. Pozdější modifi kovaná vahadla s plnou rolnou bez jehlového ložiska tento problém odstranila. Řadových šestiválců OM656 se potenciálně také týkal, konkrétně do třídy E však přišly až v září 2018, už s odolnějšími vahadly.
Jediný oficiální obrázek interiéru s raritní manuální převodovkou. Šla objednat jen v letech 2016-2018 pro benzinovou zadokolku E 200 (135 kW), v čemkoliv jiném už máte vždy jistotu devítistupňového automatu.
Praktičtější lehce přizvednuté kombi All-Terrain povinně dodávané se čtyřkolkou, airmatikem a efektními 19“ koly se v bazaru nikdy dlouho neohřeje. Motorizace: 220d, 350d, 400d a vzácně benzinová 450. Tažné zařízení na maximálně 2,1 tuny - stejně jako u běžného nízkého éčka.
Zadní zavěšení nezlobí, za zádě často padlé k zemi může problémové pneumatické odpružení. Verze kombi ho k zadní nápravě dostávaly povinně. U některých modelů na nerovnostech klepaly zadní tlumiče, řešilo se to modifikovaným horním uložením.
Po generační odmlce se třída E znovu vrátila k poctivější lichoběžníkové přední nápravě, což prospělo komfortu i přilnavosti. Odolnost obou spodních ramen je ale jen průměrná.
U běžných verzí vydrží brzdové destičky v průměru 50 000 až 70 000 km, kotouče dvojnásobek. Při delší odstávce se už do nich umí zakousnout koroze a proti dřívějšku jsou i náchylnější ke zkroucení kotoučů. Velké vrtané kotouče verzí AMG jsou jiná liga, ovšem kus stojí i 18 000 Kč.
Pokud při otevírání předních dveří hlasitě luskají panty, zkuste nejdříve přitáhnout šroubek zde označený šipkou – v drtivé většině případů to pomůže. Tady jsme ho obnažili, bývá krytý plastovou čepičkou.
Mildhybridy „EQ Boost“ i plugin hybridy mají elektromotor vsazený mezi motor a převodovku. U plug-inu je přímo součástí automatu 9G-Tronic, elektromotor je od něj oddělitelný, stator i rotor lze koupit samostatně.
Ambientní podsvícení interiéru s možností 64 odstínů bylo od úrovně Avantgarde v ceně. Nešlo pořídit pouze k supervzácné, bezejmenné základní výbavě.
Před faceliftem byly papírovým základem halogeny, snad každý si ale připlatil za plné LED. Tyhle lepší adaptivní „matrixy“ LED Multibeam svítí parádně, ale bohužel ani u nich nenajdete ostřikovače. Když vám v zimě kamion nahodí příď prosolenou břečkou, pojedete pěkně dlouho potmě.
Se základním Audiem 20 se pojila jen „malá“ navigace od Garminu. Zapracovat dopravní data Live také umí, ale má zastaralejší grafi ku a na rozdíl od harddiskového comandu pracuje s mapami i navigačním softwarem na kartě SD, kterou se nevyplácí ztratit – Mercedes chce za novou 17 000 Kč. Po internetu jde sehnat i za 3000 Kč.
Funkce plachtění, kdy po uvolnění plynu automat vyřadí do neutrálu, je aktivní jen v režimu Eco. U dieselů řady OM654 z let 2016-2018 bychom s touhle funkcí raději moc neexperimentovali. Při volnoběhu má hodně přiškrcené mazání a každou zbytečnou minutu navíc si mohou ventilová vahadla s jehlovými ložisky „vyúčtovat“.
Jednoturbový naftový dvoulitr 220d po sejmutí horního krytu. Olejovou měrku nehledejte, je elektronická. Nešikové by měli svěřit doplňování oleje raději servisu. Pokud přelijete, nejde ho jednoduše odsát a musí se odpustit z vany.
Vůz má celkem šetrně naladěný energy-management, takže 12V baterie (gelovka AGM) tu klidně může vydržet 7 let, jako u tohoto kusu. Pokud vám uspává rádio do pěti minut od vypnutí motoru, bývá už zralá na výměnu. U zdravé vydrží půlhodinu.
Větší, 25litrová nádržka na AdBlue byla před faceliftem příplatkovou položkou (kód výbavy U85), testovaný vůz ji má. Proti ostudné standardní osmilitrové to řidiči dost zjednoduší život – je rozdíl, jestli močovinu doplňujete průměrně po 5000, nebo po 15 000 km.
Devítka v dálničních 130 km/h srazí otáčky až k pouhým patnácti stům, u čtyřválcového dieselu si ji ale musíte vynutit pádlem. Automat správně cítí, že je pro tento motor příliš těžká, a tak v legálních rychlostech řadí nanejvýš osmičku (při 130 km/h 1800 min-1).
Mercedes-Benz třídy E
Mercedes-Benz třídy E
Mercedes-Benz třídy E
Mercedes-Benz třídy E
Mercedes-Benz třídy E