Ojetý Nissan 200SX (S14) - Oceněný, nebo přeceněný?

16/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Vysouvací anténa je dobovým prvkem, ale často se ohne nebo nefunguje. Měnit se musí včetně výsuvného mechanismu.
    Vysouvací anténa je dobovým prvkem, ale často se ohne nebo nefunguje. Měnit se musí včetně výsuvného mechanismu.| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Při pohledu zepředu vynikne šířka vozu a dlouhá nízká kapota. Ta je ocelová, takže i těžká.
    Při pohledu zepředu vynikne šířka vozu a dlouhá nízká kapota. Ta je ocelová, takže i těžká.| Zdroj: Svět motorů
  • Ventil, který otevírá okruh ze samosvorného diferenciálu do vlastního chladiče, bývá často už zatuhlý a nefunkční
    Ventil, který otevírá okruh ze samosvorného diferenciálu do vlastního chladiče, bývá často už zatuhlý a nefunkční| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Sériová kola 6.5x16 ET45 jsou v podbězích utopená. Hezky je vyplní třeba rozměr 8x17 ET25.
    Sériová kola 6.5x16 ET45 jsou v podbězích utopená. Hezky je vyplní třeba rozměr 8x17 ET25.| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní anatomy jsou krásné, ale sezení nouzové.
    Zadní anatomy jsou krásné, ale sezení nouzové.| Zdroj: Svět motorů
  • Kufr má slušný objem a jdou sklopit zadní sedačky, kratší lyže se vejdou.
    Kufr má slušný objem a jdou sklopit zadní sedačky, kratší lyže se vejdou.| Zdroj: Svět motorů
  • Nijak zvláštní přední náprava typu McPherson nezlobí, většina S14 stále přesně drží stopu. Řízení je hřebenové, posilovač hydraulický.
    Nijak zvláštní přední náprava typu McPherson nezlobí, většina S14 stále přesně drží stopu. Řízení je hřebenové, posilovač hydraulický.| Zdroj: Svět motorů
  • S14 je ze všech generací sportovní řady S největší – je nejdelší, nejširší a má nejdelší rozvor i zadní převis
    S14 je ze všech generací sportovní řady S největší – je nejdelší, nejširší a má nejdelší rozvor i zadní převis| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan 200SX
    Nissan 200SX| Zdroj: Svět motorů
  • Pětiprvek vzadu byl inovativní, unavené silentbloky ale dnes způsobují spíše problémy a nestabilitu
    Pětiprvek vzadu byl inovativní, unavené silentbloky ale dnes způsobují spíše problémy a nestabilitu| Zdroj: Svět motorů
  • Mechanik ukazuje, kde při vysunutí tisícihranu kardanu vyteče olej z převodovky. Japonské řešení, u BMW odděleno.
    Mechanik ukazuje, kde při vysunutí tisícihranu kardanu vyteče olej z převodovky. Japonské řešení, u BMW odděleno.| Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX
Vysouvací anténa je dobovým prvkem, ale často se ohne nebo nefunguje. Měnit se musí včetně výsuvného mechanismu.
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Při pohledu zepředu vynikne šířka vozu a dlouhá nízká kapota. Ta je ocelová, takže i těžká.
Ventil, který otevírá okruh ze samosvorného diferenciálu do vlastního chladiče, bývá často už zatuhlý a nefunkční
Nissan 200SX
Sériová kola 6.5x16 ET45 jsou v podbězích utopená. Hezky je vyplní třeba rozměr 8x17 ET25.
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Zadní anatomy jsou krásné, ale sezení nouzové.
Kufr má slušný objem a jdou sklopit zadní sedačky, kratší lyže se vejdou.
Nijak zvláštní přední náprava typu McPherson nezlobí, většina S14 stále přesně drží stopu. Řízení je hřebenové, posilovač hydraulický.
S14 je ze všech generací sportovní řady S největší – je nejdelší, nejširší a má nejdelší rozvor i zadní převis
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Nissan 200SX
Pětiprvek vzadu byl inovativní, unavené silentbloky ale dnes způsobují spíše problémy a nestabilitu
Mechanik ukazuje, kde při vysunutí tisícihranu kardanu vyteče olej z převodovky. Japonské řešení, u BMW odděleno.