Ojetý Nissan Navara D40: Náročný služebník

7/53
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska navary je ryze účelová, vladnou zde tvrdé plasty a velká tlačítka
    Palubní deska navary je ryze účelová, vladnou zde tvrdé plasty a velká tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čtyřdveřová kabina nabídne spoustu místa i na zadních sedačkách, komfortu běžných SUV ale nedosahuje
    Čtyřdveřová kabina nabídne spoustu místa i na zadních sedačkách, komfortu běžných SUV ale nedosahuje| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Také nástavbu korby je potřeba čas od času zkontrolovat a přitáhnout. Jinak hrozí, že při vyšších rychlostech začne opouštět své místo na korbě.
    Také nástavbu korby je potřeba čas od času zkontrolovat a přitáhnout. Jinak hrozí, že při vyšších rychlostech začne opouštět své místo na korbě.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozbité či urezlé mechanismy zamykání jsou běžné, zejména pro levnější nástavby.
    Rozbité či urezlé mechanismy zamykání jsou běžné, zejména pro levnější nástavby.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.
    Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.| Zdroj: Svět motorů
  • Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.
    Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední náprava těžké terénní navary trpí podstatně více než na běžných vozech, při koupi ojetiny je proto potřeba udělat pořádnou prohlídku
    Přední náprava těžké terénní navary trpí podstatně více než na běžných vozech, při koupi ojetiny je proto potřeba udělat pořádnou prohlídku| Zdroj: Svět motorů
  • Olej rozlitý po celé pravé straně není v tomto případě známkou hrozivé závady, ale pouze zanedbané výměny oleje
    Olej rozlitý po celé pravé straně není v tomto případě známkou hrozivé závady, ale pouze zanedbané výměny oleje| Zdroj: Svět motorů
  • I takto může vypadat kříž kardanu těsně před fatálním selháním
    I takto může vypadat kříž kardanu těsně před fatálním selháním| Zdroj: Svět motorů
  • Toto místo na rámu je nutné při koupi pořádně zkontrolovat, právě zde totiž hrozí zlomení vlivem koroze
    Toto místo na rámu je nutné při koupi pořádně zkontrolovat, právě zde totiž hrozí zlomení vlivem koroze| Zdroj: Svět motorů
  • Rozvodná skříň s elektronikou pro zadní část vozu je častou obětí výjezdů do terénu, její zabezpečení proti vlhkosti je taktéž bídné
    Rozvodná skříň s elektronikou pro zadní část vozu je častou obětí výjezdů do terénu, její zabezpečení proti vlhkosti je taktéž bídné| Zdroj: Svět motorů
  • Ventil EGR ovládaný krokovým motorkem může být zodpovědný za nemožnost vůz nastartovat, rozpadlý ventil jej totiž udusí výfukovými plyny
    Ventil EGR ovládaný krokovým motorkem může být zodpovědný za nemožnost vůz nastartovat, rozpadlý ventil jej totiž udusí výfukovými plyny| Zdroj: Svět motorů
  • Odvzdušňovací ventil na zadní nápravě je lehce přístupný, občasné vyčištění tedy není problémem
    Odvzdušňovací ventil na zadní nápravě je lehce přístupný, občasné vyčištění tedy není problémem| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů
  • Kardan vedoucí k přední nápravě, zodpovědný za nepříjemné třepání vozu, lze vymontovat během pár minut
    Kardan vedoucí k přední nápravě, zodpovědný za nepříjemné třepání vozu, lze vymontovat během pár minut| Zdroj: Svět motorů
  • Olej v diferenciálu je už natolik smíchaný s vodou, že nám mechanik Laco Demo radí okamžitou výměnu
    Olej v diferenciálu je už natolik smíchaný s vodou, že nám mechanik Laco Demo radí okamžitou výměnu| Zdroj: Svět motorů
  • Doporučené přehazování předních a zadních kol zde určitě neproběhlo. Na zadních gumách se opotřebují zejména středy, zatímco vpředu okraje.
    Doporučené přehazování předních a zadních kol zde určitě neproběhlo. Na zadních gumách se opotřebují zejména středy, zatímco vpředu okraje.| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
    Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW| Zdroj: Svět motorů
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Palubní deska navary je ryze účelová, vladnou zde tvrdé plasty a velká tlačítka
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Čtyřdveřová kabina nabídne spoustu místa i na zadních sedačkách, komfortu běžných SUV ale nedosahuje
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Také nástavbu korby je potřeba čas od času zkontrolovat a přitáhnout. Jinak hrozí, že při vyšších rychlostech začne opouštět své místo na korbě.
Rozbité či urezlé mechanismy zamykání jsou běžné, zejména pro levnější nástavby.
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.
Ačkoliv i podstatně přepracovaný 2,5litrový čtyřválec po faceliftu dokáže potrápit několika specifi ckými problémy, obecně jde o spolehlivější volbu, než je starší jednotka, vyráběná do roku 2010.
Přední náprava těžké terénní navary trpí podstatně více než na běžných vozech, při koupi ojetiny je proto potřeba udělat pořádnou prohlídku
Olej rozlitý po celé pravé straně není v tomto případě známkou hrozivé závady, ale pouze zanedbané výměny oleje
I takto může vypadat kříž kardanu těsně před fatálním selháním
Toto místo na rámu je nutné při koupi pořádně zkontrolovat, právě zde totiž hrozí zlomení vlivem koroze
Rozvodná skříň s elektronikou pro zadní část vozu je častou obětí výjezdů do terénu, její zabezpečení proti vlhkosti je taktéž bídné
Ventil EGR ovládaný krokovým motorkem může být zodpovědný za nemožnost vůz nastartovat, rozpadlý ventil jej totiž udusí výfukovými plyny
Odvzdušňovací ventil na zadní nápravě je lehce přístupný, občasné vyčištění tedy není problémem
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW
Kardan vedoucí k přední nápravě, zodpovědný za nepříjemné třepání vozu, lze vymontovat během pár minut
Olej v diferenciálu je už natolik smíchaný s vodou, že nám mechanik Laco Demo radí okamžitou výměnu
Doporučené přehazování předních a zadních kol zde určitě neproběhlo. Na zadních gumách se opotřebují zejména středy, zatímco vpředu okraje.
Nissan Navara D40 2.5 dCi 106 kW