Ojetý Nissan Navara NP300 (D23): I o tank je třeba se starat

33/46
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • V kratším King Cab jsou zadní místa opravdu spartánská
    V kratším King Cab jsou zadní místa opravdu spartánská| Zdroj: Svět motorů
  • Takto čistý je stále původní výfuk verze Euro 5 s nájezdem 155 000 km. Koroze v pozadí je na tažném zařízení, které je k ní obvykle náchylnější.
    Takto čistý je stále původní výfuk verze Euro 5 s nájezdem 155 000 km. Koroze v pozadí je na tažném zařízení, které je k ní obvykle náchylnější.| Zdroj: Svět motorů
  • Složitější výfuková soustava verze Euro 6 se zatím také jeví jako spolehlivá, zde však ukáže čas. Nejstarší vozy s touto normou mají zatím jen čtyři roky. Dobře viditelný je podstatně mohutnější kardan ve srovnání s předchozí generací.
    Složitější výfuková soustava verze Euro 6 se zatím také jeví jako spolehlivá, zde však ukáže čas. Nejstarší vozy s touto normou mají zatím jen čtyři roky. Dobře viditelný je podstatně mohutnější kardan ve srovnání s předchozí generací.| Zdroj: Svět motorů
  • Přesně v tomto místě se navary rády lámaly, díky vyztužení a lepší protikorozní ochraně to ale D23 v dohledné době nehrozí
    Přesně v tomto místě se navary rády lámaly, díky vyztužení a lepší protikorozní ochraně to ale D23 v dohledné době nehrozí| Zdroj: Svět motorů
  • Jedinou větší výtku, kterou k vozu pan Demo má, je umístění krytky olejového fi ltru. Schovaná je důkladně, k čemuž došlo zamontováním motoru z dodávky bez větších úprav.
    Jedinou větší výtku, kterou k vozu pan Demo má, je umístění krytky olejového fi ltru. Schovaná je důkladně, k čemuž došlo zamontováním motoru z dodávky bez větších úprav.| Zdroj: Svět motorů
  • Odvzdušňovací ventil na zadní nápravě, který v minulé generaci svým umístěním přímo na nápravě pomáhal prolínání vlhkosti do diferenciálu a také unikání oleje do brzd, se zde přesunul až na spodní část karoserie, díky čemuž se podobným problémům zabránilo
    Odvzdušňovací ventil na zadní nápravě, který v minulé generaci svým umístěním přímo na nápravě pomáhal prolínání vlhkosti do diferenciálu a také unikání oleje do brzd, se zde přesunul až na spodní část karoserie, díky čemuž se podobným problémům zabránilo| Zdroj: Svět motorů
  • Testovaný kus ještě koroze vůbec nepostihla, pan Demo ukazuje místo na předělu kabiny a korby, kde předchozí generace měla s korozí největší problém
    Testovaný kus ještě koroze vůbec nepostihla, pan Demo ukazuje místo na předělu kabiny a korby, kde předchozí generace měla s korozí největší problém| Zdroj: Svět motorů
  • Takto vypadá výfuková soustava starší verze Euro 5. Ani na tomto kuse s nájezdem 155 000 km se zatím vůbec neprojevila rez.
    Takto vypadá výfuková soustava starší verze Euro 5. Ani na tomto kuse s nájezdem 155 000 km se zatím vůbec neprojevila rez.| Zdroj: Svět motorů
  • Lehká koroze brzdových kotoučů je na testovaném kuse jediným nedostatkem
    Lehká koroze brzdových kotoučů je na testovaném kuse jediným nedostatkem| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan Navara NP300 (D23)
    Nissan Navara NP300 (D23)| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan Navara NP300 (D23)
    Nissan Navara NP300 (D23)| Zdroj: Svět motorů
  • Nejojetější navara, se kterou se zde setkali, je tento kus s nájezdem 155 000 km, se kterým jeho majitel kontroluje protipožární zabezpečení. V každém ohledu vypadá jako nový a nikdy na něm nebyla řešena závada.
    Nejojetější navara, se kterou se zde setkali, je tento kus s nájezdem 155 000 km, se kterým jeho majitel kontroluje protipožární zabezpečení. V každém ohledu vypadá jako nový a nikdy na něm nebyla řešena závada.| Zdroj: Svět motorů
  • Nová navara (vlevo) je v každém ohledu mohutnější než předchozí D40, nejen na výšku, ale i na délku a v prostornosti kabiny, a to i přesto, že rozvor je u nové dokonce kratší (3150 mm vs. 3200 mm)
    Nová navara (vlevo) je v každém ohledu mohutnější než předchozí D40, nejen na výšku, ale i na délku a v prostornosti kabiny, a to i přesto, že rozvor je u nové dokonce kratší (3150 mm vs. 3200 mm)| Zdroj: Svět motorů
  • Zvláštní přešlap se podařil Nissanu na navaře ve verzích s motorem Euro 5, tedy vyrobených do roku 2016. Palubní počítač totiž neumí zobrazit venkovní teplotu, ačkoliv auto ji zcela zřejmě zná. S příchodem nových motorů Euro 6 byla tato chyba napravena.
    Zvláštní přešlap se podařil Nissanu na navaře ve verzích s motorem Euro 5, tedy vyrobených do roku 2016. Palubní počítač totiž neumí zobrazit venkovní teplotu, ačkoliv auto ji zcela zřejmě zná. S příchodem nových motorů Euro 6 byla tato chyba napravena.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ani elektroniku Nissan zřejmě nezanedbal. Problémy se spirálovým kabelem a jakékoliv další týkající se elektrické výbavy zde zatím nehrozí.
    Ani elektroniku Nissan zřejmě nezanedbal. Problémy se spirálovým kabelem a jakékoliv další týkající se elektrické výbavy zde zatím nehrozí.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Žádné výhrady nemají v servisech ani k oběma převodovkám. Doživotní náplň té automatické pan Demo doporučuje vyměnit každých 120 000 km, případně 90 000 km ve ztížených podmínkách.
    Žádné výhrady nemají v servisech ani k oběma převodovkám. Doživotní náplň té automatické pan Demo doporučuje vyměnit každých 120 000 km, případně 90 000 km ve ztížených podmínkách.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pick-up standardně využívá k pohonu zadní nápravu, přední lze připojit otočným ovladačem, kde je i možnost redukce. Za příplatek navara dostává uzávěrku zadního diferenciálu.
    Pick-up standardně využívá k pohonu zadní nápravu, přední lze připojit otočným ovladačem, kde je i možnost redukce. Za příplatek navara dostává uzávěrku zadního diferenciálu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Delší Double Cab se může pochlubit komfortem běžného SUV
    Delší Double Cab se může pochlubit komfortem běžného SUV| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nástavba uzavírající korbu je praktická, k jejímu odmontování a následnému přimontování je však potřeba tří lidí
    Nástavba uzavírající korbu je praktická, k jejímu odmontování a následnému přimontování je však potřeba tří lidí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Dálková světla navary nesvítí špatně, ale ta přídavná na rámu nad korbou opravdu dokážou z noci udělat den. Na cestě se však z logických důvodů používat nedají.
    Dálková světla navary nesvítí špatně, ale ta přídavná na rámu nad korbou opravdu dokážou z noci udělat den. Na cestě se však z logických důvodů používat nedají.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
    Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
V kratším King Cab jsou zadní místa opravdu spartánská
Takto čistý je stále původní výfuk verze Euro 5 s nájezdem 155 000 km. Koroze v pozadí je na tažném zařízení, které je k ní obvykle náchylnější.
Složitější výfuková soustava verze Euro 6 se zatím také jeví jako spolehlivá, zde však ukáže čas. Nejstarší vozy s touto normou mají zatím jen čtyři roky. Dobře viditelný je podstatně mohutnější kardan ve srovnání s předchozí generací.
Přesně v tomto místě se navary rády lámaly, díky vyztužení a lepší protikorozní ochraně to ale D23 v dohledné době nehrozí
Jedinou větší výtku, kterou k vozu pan Demo má, je umístění krytky olejového fi ltru. Schovaná je důkladně, k čemuž došlo zamontováním motoru z dodávky bez větších úprav.
Odvzdušňovací ventil na zadní nápravě, který v minulé generaci svým umístěním přímo na nápravě pomáhal prolínání vlhkosti do diferenciálu a také unikání oleje do brzd, se zde přesunul až na spodní část karoserie, díky čemuž se podobným problémům zabránilo
Testovaný kus ještě koroze vůbec nepostihla, pan Demo ukazuje místo na předělu kabiny a korby, kde předchozí generace měla s korozí největší problém
Takto vypadá výfuková soustava starší verze Euro 5. Ani na tomto kuse s nájezdem 155 000 km se zatím vůbec neprojevila rez.
Lehká koroze brzdových kotoučů je na testovaném kuse jediným nedostatkem
Nissan Navara NP300 (D23)
Nissan Navara NP300 (D23)
Nejojetější navara, se kterou se zde setkali, je tento kus s nájezdem 155 000 km, se kterým jeho majitel kontroluje protipožární zabezpečení. V každém ohledu vypadá jako nový a nikdy na něm nebyla řešena závada.
Nová navara (vlevo) je v každém ohledu mohutnější než předchozí D40, nejen na výšku, ale i na délku a v prostornosti kabiny, a to i přesto, že rozvor je u nové dokonce kratší (3150 mm vs. 3200 mm)
Zvláštní přešlap se podařil Nissanu na navaře ve verzích s motorem Euro 5, tedy vyrobených do roku 2016. Palubní počítač totiž neumí zobrazit venkovní teplotu, ačkoliv auto ji zcela zřejmě zná. S příchodem nových motorů Euro 6 byla tato chyba napravena.
Ani elektroniku Nissan zřejmě nezanedbal. Problémy se spirálovým kabelem a jakékoliv další týkající se elektrické výbavy zde zatím nehrozí.
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Žádné výhrady nemají v servisech ani k oběma převodovkám. Doživotní náplň té automatické pan Demo doporučuje vyměnit každých 120 000 km, případně 90 000 km ve ztížených podmínkách.
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Pick-up standardně využívá k pohonu zadní nápravu, přední lze připojit otočným ovladačem, kde je i možnost redukce. Za příplatek navara dostává uzávěrku zadního diferenciálu.
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Delší Double Cab se může pochlubit komfortem běžného SUV
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nástavba uzavírající korbu je praktická, k jejímu odmontování a následnému přimontování je však potřeba tří lidí
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Dálková světla navary nesvítí špatně, ale ta přídavná na rámu nad korbou opravdu dokážou z noci udělat den. Na cestě se však z logických důvodů používat nedají.
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°
Nissan Navara NP300 (D23) 2.3 dCi Trek-1°