Ojetý Opel Insignia B (od 2017): Pozor na drahé díly!

1/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Insignia
    Opel Insignia| Zdroj: Svět motorů
  • Pravá verze OPC tu už nebyla, tohle je jen stejnojmenný optický paket. Některé jeho prvky přebrala také Insignia GSi, dodávaná v závislosti na ročníku s některým z motorů v rozsahu 147 až 191 kW. GSi má vždy 4x4, sportovnější verzi adaptivního podvozku a jiný nárazník
    Pravá verze OPC tu už nebyla, tohle je jen stejnojmenný optický paket. Některé jeho prvky přebrala také Insignia GSi, dodávaná v závislosti na ročníku s některým z motorů v rozsahu 147 až 191 kW. GSi má vždy 4x4, sportovnější verzi adaptivního podvozku a jiný nárazník| Zdroj: Svět motorů
  • Do nízko uložených sedadel zapadnete jak do rakety, ale podobný je i výhled ven - příplatkový 360° kamerový systém ve městě přijde vhod. Lze mít i průhledový displej a indukční nabíječku mobilu. Materiály dobré, ale pazvuky se občas ozývají. Řadicí pádla šlo kombinovat jen s tímto zploštělým sportovním volantem (interiérová sada OPC).
    Do nízko uložených sedadel zapadnete jak do rakety, ale podobný je i výhled ven - příplatkový 360° kamerový systém ve městě přijde vhod. Lze mít i průhledový displej a indukční nabíječku mobilu. Materiály dobré, ale pazvuky se občas ozývají. Řadicí pádla šlo kombinovat jen s tímto zploštělým sportovním volantem (interiérová sada OPC).| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojový štít mohl být dvojího provedení: nahoře klasika, dole konfigurovatelná varianta s centrální částí řešenou displejem
    Přístrojový štít mohl být dvojího provedení: nahoře klasika, dole konfigurovatelná varianta s centrální částí řešenou displejem| Zdroj: Svět motorů
  • Ergonomická sedadla s certifikátem AGR tu najdete často, ujistěte se však, že jsou i u spolujezdce – bez AGR jinak nejde výškově seřídit. Vrcholné varianty sedadel nabídnou i masáž a odvětrávání, byť trochu slabší.
    Ergonomická sedadla s certifikátem AGR tu najdete často, ujistěte se však, že jsou i u spolujezdce – bez AGR jinak nejde výškově seřídit. Vrcholné varianty sedadel nabídnou i masáž a odvětrávání, byť trochu slabší.| Zdroj: Svět motorů
  • Bolestí hlavně dvoulitrových dieselů je napojení hadice z intercooleru do sacího potrubí. Není tu obvyklá kovová spona, ale plastový kroužek s rychlozámkem, který je nedílnou součástí hadice za 7500 Kč.
    Bolestí hlavně dvoulitrových dieselů je napojení hadice z intercooleru do sacího potrubí. Není tu obvyklá kovová spona, ale plastový kroužek s rychlozámkem, který je nedílnou součástí hadice za 7500 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Plast časem zkřehne a natlakovaná hadice ustřelí od sání – nejraději když předjíždíte.
    Plast časem zkřehne a natlakovaná hadice ustřelí od sání – nejraději když předjíždíte.| Zdroj: Svět motorů
  • Už předfaceliftové modely s reflektory LED Matrix svítily velice dobře a na rozdíl od těch v astře byly i spolehlivější. Současné provedení s pětinásobným počtem segmentů dosvítí ještě dál a ještě přesněji „vyřezává“ protijedoucí vozy.
    Už předfaceliftové modely s reflektory LED Matrix svítily velice dobře a na rozdíl od těch v astře byly i spolehlivější. Současné provedení s pětinásobným počtem segmentů dosvítí ještě dál a ještě přesněji „vyřezává“ protijedoucí vozy.| Zdroj: Svět motorů
  • Skautsky oplastovaný Country Tourer s podvozkem zvýšeným o 25 mm se nabízel jen do faceliftu a překvapivě šel objednat i s předním pohonem. Kontroverzní designovou chromovou linku v zádi kombíků šlo utlumit příplatkovými leskle černými lištami.
    Skautsky oplastovaný Country Tourer s podvozkem zvýšeným o 25 mm se nabízel jen do faceliftu a překvapivě šel objednat i s předním pohonem. Kontroverzní designovou chromovou linku v zádi kombíků šlo utlumit příplatkovými leskle černými lištami.| Zdroj: Svět motorů
  • I sportovnější verzi GSi šlo pořídit jako kombi, takže polozávodní přední sedadla v něm můžete potkat. Zavazadelník obou karoserií je spíš mělčí a dlouhý, objem dosahuje 490 (liftback) nebo 560 litrů (kombi).
    I sportovnější verzi GSi šlo pořídit jako kombi, takže polozávodní přední sedadla v něm můžete potkat. Zavazadelník obou karoserií je spíš mělčí a dlouhý, objem dosahuje 490 (liftback) nebo 560 litrů (kombi).| Zdroj: Svět motorů
  • Evergreenem dieselů s AdBlue jsou výměny senzorů NOx, které se buď odmlčí, nebo „ujedou“ z tolerance. Když máte na výfuku dva a Opel chce za každý dvacet tisíc, máte na co vydělávat…
    Evergreenem dieselů s AdBlue jsou výměny senzorů NOx, které se buď odmlčí, nebo „ujedou“ z tolerance. Když máte na výfuku dva a Opel chce za každý dvacet tisíc, máte na co vydělávat…| Zdroj: Svět motorů
  • Tahle grafika infotainmentu bez spodní lišty s kulatými ikonkami patří staršímu systému Intellilink, na nějž už dva roky nevyšly aktualizace map. Překvapil hodně nekvalitní obraz ze zadní kamery.
    Tahle grafika infotainmentu bez spodní lišty s kulatými ikonkami patří staršímu systému Intellilink, na nějž už dva roky nevyšly aktualizace map. Překvapil hodně nekvalitní obraz ze zadní kamery.| Zdroj: Svět motorů
  • Šesti- a osmistupňové automaty od Aisinu budou v případě potřeby opravitelné, mladší devítikvalt od GM (pro 2.0 Turbo po faceliftu) zatím ne. Sportovní režim převodovky lze navolit jen u variant s adaptivním podvozkem FlexRide.
    Šesti- a osmistupňové automaty od Aisinu budou v případě potřeby opravitelné, mladší devítikvalt od GM (pro 2.0 Turbo po faceliftu) zatím ne. Sportovní režim převodovky lze navolit jen u variant s adaptivním podvozkem FlexRide.| Zdroj: Svět motorů
  • Adaptivní podvozek přináší dražší tlumiče a nad hranicí 150 000 km kusově občas přestávají těsnit. Režim Tour je už spíš pro námořníky, bohatě pohodlný je už výchozí automatický mód. Asistent jízdy v pruhu není moc šikovný, adaptivní tempomat či aktivní parkovací asistent ale fungují dobře.
    Adaptivní podvozek přináší dražší tlumiče a nad hranicí 150 000 km kusově občas přestávají těsnit. Režim Tour je už spíš pro námořníky, bohatě pohodlný je už výchozí automatický mód. Asistent jízdy v pruhu není moc šikovný, adaptivní tempomat či aktivní parkovací asistent ale fungují dobře.| Zdroj: Svět motorů
  • Navzdory jednodušší přední nápravě jsou jízdní vlastnosti výborné, velikost auta připomene spíše dvanáctimetrový průměr otáčení.
    Navzdory jednodušší přední nápravě jsou jízdní vlastnosti výborné, velikost auta připomene spíše dvanáctimetrový průměr otáčení.| Zdroj: Svět motorů
  • Nově řešený pohon 4x4 systémem Twinster s dvojicí spojek namísto diferenciálu má geniální vlastnosti, ale omezenou životnost i možnosti oprav.
    Nově řešený pohon 4x4 systémem Twinster s dvojicí spojek namísto diferenciálu má geniální vlastnosti, ale omezenou životnost i možnosti oprav.| Zdroj: Svět motorů
  • Opel Insignia
    Opel Insignia| Zdroj: Svět motorů
  • V motoru se už zjevně někdo hrabal, na značkový servis to nevypadá. Nátrubek pro svíčku je opatlaný tmelem (asi pokus zamezit průnikům oleje) a zapalovací svíčky neoriginální – jedna už dokonce praskla.
    V motoru se už zjevně někdo hrabal, na značkový servis to nevypadá. Nátrubek pro svíčku je opatlaný tmelem (asi pokus zamezit průnikům oleje) a zapalovací svíčky neoriginální – jedna už dokonce praskla.| Zdroj: Svět motorů
  • V motoru se už zjevně někdo hrabal, na značkový servis to nevypadá. Nátrubek pro svíčku je opatlaný tmelem (asi pokus zamezit průnikům oleje) a zapalovací svíčky neoriginální – jedna už dokonce praskla.
    V motoru se už zjevně někdo hrabal, na značkový servis to nevypadá. Nátrubek pro svíčku je opatlaný tmelem (asi pokus zamezit průnikům oleje) a zapalovací svíčky neoriginální – jedna už dokonce praskla.| Zdroj: Svět motorů
  • Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
    Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.| Zdroj: Svět motorů
  • Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
    Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.| Zdroj: Svět motorů
  • Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
    Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.| Zdroj: Svět motorů
  • Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
    Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.| Zdroj: Svět motorů
  • Prémiové audio Bose si nárokuje případný prostor pro dojezdovou rezervu. Tady bychom ji přes velké brzdy nenasadili, ale u slabších rodinných specifi kací by se mohla hodit
    Prémiové audio Bose si nárokuje případný prostor pro dojezdovou rezervu. Tady bychom ji přes velké brzdy nenasadili, ale u slabších rodinných specifi kací by se mohla hodit| Zdroj: Svět motorů
  • Češtinu v opelech zjevně připravuje nějaký systémový překladač, takže občas tápete, co se po vás chce. Třeba „zamítnout“ musíte chápat jako „odejít“, nikoliv jako zakázání nějaké funkce.
    Češtinu v opelech zjevně připravuje nějaký systémový překladač, takže občas tápete, co se po vás chce. Třeba „zamítnout“ musíte chápat jako „odejít“, nikoliv jako zakázání nějaké funkce.| Zdroj: Svět motorů
  • Úniky oleje ze zadní rozvodovky bývají u sportovněji vytěžovaných kusů časté, tento je prý podle servisu ještě v normě. Příslušná gufera u připojení poloos by měnit šla, ale sem už možná dojde rovnou celá rozvodovka.
    Úniky oleje ze zadní rozvodovky bývají u sportovněji vytěžovaných kusů časté, tento je prý podle servisu ještě v normě. Příslušná gufera u připojení poloos by měnit šla, ale sem už možná dojde rovnou celá rozvodovka.| Zdroj: Svět motorů
  • Opel Insignia
    Opel Insignia| Zdroj: Svět motorů
  • Opel Insignia
    Opel Insignia| Zdroj: Svět motorů
  • Opel Insignia
    Opel Insignia| Zdroj: Svět motorů
  • Opel Insignia
    Opel Insignia| Zdroj: Svět motorů
Opel Insignia
Pravá verze OPC tu už nebyla, tohle je jen stejnojmenný optický paket. Některé jeho prvky přebrala také Insignia GSi, dodávaná v závislosti na ročníku s některým z motorů v rozsahu 147 až 191 kW. GSi má vždy 4x4, sportovnější verzi adaptivního podvozku a jiný nárazník
Do nízko uložených sedadel zapadnete jak do rakety, ale podobný je i výhled ven - příplatkový 360° kamerový systém ve městě přijde vhod. Lze mít i průhledový displej a indukční nabíječku mobilu. Materiály dobré, ale pazvuky se občas ozývají. Řadicí pádla šlo kombinovat jen s tímto zploštělým sportovním volantem (interiérová sada OPC).
Přístrojový štít mohl být dvojího provedení: nahoře klasika, dole konfigurovatelná varianta s centrální částí řešenou displejem
Ergonomická sedadla s certifikátem AGR tu najdete často, ujistěte se však, že jsou i u spolujezdce – bez AGR jinak nejde výškově seřídit. Vrcholné varianty sedadel nabídnou i masáž a odvětrávání, byť trochu slabší.
Bolestí hlavně dvoulitrových dieselů je napojení hadice z intercooleru do sacího potrubí. Není tu obvyklá kovová spona, ale plastový kroužek s rychlozámkem, který je nedílnou součástí hadice za 7500 Kč.
Plast časem zkřehne a natlakovaná hadice ustřelí od sání – nejraději když předjíždíte.
Už předfaceliftové modely s reflektory LED Matrix svítily velice dobře a na rozdíl od těch v astře byly i spolehlivější. Současné provedení s pětinásobným počtem segmentů dosvítí ještě dál a ještě přesněji „vyřezává“ protijedoucí vozy.
Skautsky oplastovaný Country Tourer s podvozkem zvýšeným o 25 mm se nabízel jen do faceliftu a překvapivě šel objednat i s předním pohonem. Kontroverzní designovou chromovou linku v zádi kombíků šlo utlumit příplatkovými leskle černými lištami.
I sportovnější verzi GSi šlo pořídit jako kombi, takže polozávodní přední sedadla v něm můžete potkat. Zavazadelník obou karoserií je spíš mělčí a dlouhý, objem dosahuje 490 (liftback) nebo 560 litrů (kombi).
Evergreenem dieselů s AdBlue jsou výměny senzorů NOx, které se buď odmlčí, nebo „ujedou“ z tolerance. Když máte na výfuku dva a Opel chce za každý dvacet tisíc, máte na co vydělávat…
Tahle grafika infotainmentu bez spodní lišty s kulatými ikonkami patří staršímu systému Intellilink, na nějž už dva roky nevyšly aktualizace map. Překvapil hodně nekvalitní obraz ze zadní kamery.
Šesti- a osmistupňové automaty od Aisinu budou v případě potřeby opravitelné, mladší devítikvalt od GM (pro 2.0 Turbo po faceliftu) zatím ne. Sportovní režim převodovky lze navolit jen u variant s adaptivním podvozkem FlexRide.
Adaptivní podvozek přináší dražší tlumiče a nad hranicí 150 000 km kusově občas přestávají těsnit. Režim Tour je už spíš pro námořníky, bohatě pohodlný je už výchozí automatický mód. Asistent jízdy v pruhu není moc šikovný, adaptivní tempomat či aktivní parkovací asistent ale fungují dobře.
Navzdory jednodušší přední nápravě jsou jízdní vlastnosti výborné, velikost auta připomene spíše dvanáctimetrový průměr otáčení.
Nově řešený pohon 4x4 systémem Twinster s dvojicí spojek namísto diferenciálu má geniální vlastnosti, ale omezenou životnost i možnosti oprav.
Opel Insignia
V motoru se už zjevně někdo hrabal, na značkový servis to nevypadá. Nátrubek pro svíčku je opatlaný tmelem (asi pokus zamezit průnikům oleje) a zapalovací svíčky neoriginální – jedna už dokonce praskla.
V motoru se už zjevně někdo hrabal, na značkový servis to nevypadá. Nátrubek pro svíčku je opatlaný tmelem (asi pokus zamezit průnikům oleje) a zapalovací svíčky neoriginální – jedna už dokonce praskla.
Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
Starší benzinový dvoulitr „LTG“ bez filtru částic a vypínání válců byl ještě otočen výfukovým potrubím dopředu. Lážo plážo po okreskách umí za 8,5 l, celoroční průměr ale bude spíš desetilitrový. Po letech z něj často prosakuje olej, v našem případě už dokonce odevšad.
Prémiové audio Bose si nárokuje případný prostor pro dojezdovou rezervu. Tady bychom ji přes velké brzdy nenasadili, ale u slabších rodinných specifi kací by se mohla hodit
Češtinu v opelech zjevně připravuje nějaký systémový překladač, takže občas tápete, co se po vás chce. Třeba „zamítnout“ musíte chápat jako „odejít“, nikoliv jako zakázání nějaké funkce.
Úniky oleje ze zadní rozvodovky bývají u sportovněji vytěžovaných kusů časté, tento je prý podle servisu ještě v normě. Příslušná gufera u připojení poloos by měnit šla, ale sem už možná dojde rovnou celá rozvodovka.
Opel Insignia
Opel Insignia
Opel Insignia
Opel Insignia