Ojetý Opel Zafira Tourer (P12): Lidé chtějí prostor

22/83
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer
    Opel Zafira Tourer| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska původní verze, vyráběné do modernizace v roce 2016. Centrální obrazovka není dotyková a středový panel je posetý tlačítky.
    Palubní deska původní verze, vyráběné do modernizace v roce 2016. Centrální obrazovka není dotyková a středový panel je posetý tlačítky.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.4 Turbo/Turbo ecoFlex/Turbo LPG
    Motor 1.4 Turbo/Turbo ecoFlex/Turbo LPG| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 CDTi/Bi-Turbo CDTi
    Motor 2.0 CDTi/Bi-Turbo CDTi| Zdroj: Svět motorů
  • Skvělá přední sedadla s certifikátem německých ergonomů AGR. A s elektrickou bederní opěrkou.
    Skvělá přední sedadla s certifikátem německých ergonomů AGR. A s elektrickou bederní opěrkou.| Zdroj: Svět motorů
  • Originální nosič dvou, nebo dokonce čtyř jízdních kol FlexFix znemožňuje zástavbu rezervního kola pod podlahou kufru
    Originální nosič dvou, nebo dokonce čtyř jízdních kol FlexFix znemožňuje zástavbu rezervního kola pod podlahou kufru| Zdroj: Svět motorů
  • Tlačítka sport a tour ukazují, že jde o vůz s adaptivním podvozkem Flex-Ride.
    Tlačítka sport a tour ukazují, že jde o vůz s adaptivním podvozkem Flex-Ride.| Zdroj: Svět motorů
  • Tlačítka sport a tour ukazují, že jde o vůz s adaptivním podvozkem Flex-Ride.
    Tlačítka sport a tour ukazují, že jde o vůz s adaptivním podvozkem Flex-Ride.| Zdroj: Svět motorů
  • Posuvná loketní opěrka v krajních polohách. Vozy po modernizaci mají pevnou.
    Posuvná loketní opěrka v krajních polohách. Vozy po modernizaci mají pevnou.| Zdroj: Svět motorů
  • Posuvná loketní opěrka v krajních polohách. Vozy po modernizaci mají pevnou.
    Posuvná loketní opěrka v krajních polohách. Vozy po modernizaci mají pevnou.| Zdroj: Svět motorů
  • Zafira Tourer mohla být bez klimatizace. Nebo s manuální klimatizací. Anebo se samočinnou dvouzónovou (na snímku).
    Zafira Tourer mohla být bez klimatizace. Nebo s manuální klimatizací. Anebo se samočinnou dvouzónovou (na snímku).| Zdroj: Svět motorů
  • Vyšší verze nabízely elektromechanickou parkovací brzdu (tlačítko uprostřed). Základem byla mechanická s pákou.
    Vyšší verze nabízely elektromechanickou parkovací brzdu (tlačítko uprostřed). Základem byla mechanická s pákou.| Zdroj: Svět motorů
  • Standardem byla lepicí sada na opravu pneumatiky. Na přání dojezdová rezerva.
    Standardem byla lepicí sada na opravu pneumatiky. Na přání dojezdová rezerva.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod). Červeně je vyznačen kluzák, který se obrušuje.
    Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod). Červeně je vyznačen kluzák, který se obrušuje. | Zdroj: Svět motorů
  • Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod).
    Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod).| Zdroj: Svět motorů
  • Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod).
    Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod).| Zdroj: Svět motorů
  • Těsnění vložené mezi sací koš a olejové čerpadlo (na kresbě vpravo) u původního motoru 2.0 CDTi (A20DTH). Nahoře vlevo je nové těsnění, vpravo vadné po ujetí 150 000 km.
    Těsnění vložené mezi sací koš a olejové čerpadlo (na kresbě vpravo) u původního motoru 2.0 CDTi (A20DTH). Nahoře vlevo je nové těsnění, vpravo vadné po ujetí 150 000 km.| Zdroj: Svět motorů
  • S Eurem 6 dostaly vznětové motory techniku SCR s AdBlue. Ta je zdrojem problémů.
    S Eurem 6 dostaly vznětové motory techniku SCR s AdBlue. Ta je zdrojem problémů.| Zdroj: Svět motorů
  • S Eurem 6 dostaly vznětové motory techniku SCR s AdBlue. Ta je zdrojem problémů.
    S Eurem 6 dostaly vznětové motory techniku SCR s AdBlue. Ta je zdrojem problémů.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní náprava s Wattovým přímovodem je nejlepším kompromisem mezi dobrou kinematikou zadních kol, cenou a odolností. Ne každá Zafi ra Tourer ji ale má.
    Zadní náprava s Wattovým přímovodem je nejlepším kompromisem mezi dobrou kinematikou zadních kol, cenou a odolností. Ne každá Zafi ra Tourer ji ale má.| Zdroj: Svět motorů
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nepřímý důkaz, že vůz nedávno absolvoval servis s výměnou oleje. Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.
    Nepřímý důkaz, že vůz nedávno absolvoval servis s výměnou oleje. Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Namísto množství tlačítek je dotyková obrazovka. Panel ovládání klimatizace zůstal stejný.
    Namísto množství tlačítek je dotyková obrazovka. Panel ovládání klimatizace zůstal stejný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Horní řádek je určen pro klimatizaci. Na testovaném autě občas zamrzl.
    Horní řádek je určen pro klimatizaci. Na testovaném autě občas zamrzl.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.
    Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kabina Zafi ry Tourer nabízí skvělou variabilitu a velký vnitřní prostor.
    Kabina Zafi ry Tourer nabízí skvělou variabilitu a velký vnitřní prostor.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zde vidíte rozsah podélného posuvu jednotlivých částí zadní lavice. Vybrat si tak můžete buď hodně místa pro nohy, nebo velký zavazadelník.
    Zde vidíte rozsah podélného posuvu jednotlivých částí zadní lavice. Vybrat si tak můžete buď hodně místa pro nohy, nebo velký zavazadelník.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Třetí řada sedadel, poskytovaná v nejvyšších verzích standardně.
    Třetí řada sedadel, poskytovaná v nejvyšších verzích standardně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník s třetí řadou sedadel složenou do podlahy. Jak vidíte, jeho objem je jí v podstatě nedotčený.
    Zavazadelník s třetí řadou sedadel složenou do podlahy. Jak vidíte, jeho objem je jí v podstatě nedotčený.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor je v krátké přídi doslova namačkán. Sejmout plastový kryt není zrovna jednoduché, nechcete-li jej zničit.
    Motor je v krátké přídi doslova namačkán. Sejmout plastový kryt není zrovna jednoduché, nechcete-li jej zničit.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ventilek TMPS, snímající tlak v pneumatice. Má integrovanou baterii, kterou nelze vyměnit samostatně.
    Ventilek TMPS, snímající tlak v pneumatice. Má integrovanou baterii, kterou nelze vyměnit samostatně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední pomocný rám – nebo také nápravnice – může podléhat korozi. A nový stojí přes 30 000 Kč. Takové auto neprojde na STK. Vlevo dole je vidět hliníkové spodní rameno přední nápravy. Jeho součástí je čep.
    Přední pomocný rám – nebo také nápravnice – může podléhat korozi. A nový stojí přes 30 000 Kč. Takové auto neprojde na STK. Vlevo dole je vidět hliníkové spodní rameno přední nápravy. Jeho součástí je čep.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Olejová vana motoru se snímačem množství motorového oleje
    Olejová vana motoru se snímačem množství motorového oleje| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Diagnostika ukázala závadu zámku přední kapoty
    Diagnostika ukázala závadu zámku přední kapoty| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
    Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor 1.6 SIDI Turbo má bezproblémové řetězové rozvody umístěné vpředu
    Motor 1.6 SIDI Turbo má bezproblémové řetězové rozvody umístěné vpředu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer
Palubní deska původní verze, vyráběné do modernizace v roce 2016. Centrální obrazovka není dotyková a středový panel je posetý tlačítky.
Motor 1.4 Turbo/Turbo ecoFlex/Turbo LPG
Motor 2.0 CDTi/Bi-Turbo CDTi
Skvělá přední sedadla s certifikátem německých ergonomů AGR. A s elektrickou bederní opěrkou.
Originální nosič dvou, nebo dokonce čtyř jízdních kol FlexFix znemožňuje zástavbu rezervního kola pod podlahou kufru
Tlačítka sport a tour ukazují, že jde o vůz s adaptivním podvozkem Flex-Ride.
Tlačítka sport a tour ukazují, že jde o vůz s adaptivním podvozkem Flex-Ride.
Posuvná loketní opěrka v krajních polohách. Vozy po modernizaci mají pevnou.
Posuvná loketní opěrka v krajních polohách. Vozy po modernizaci mají pevnou.
Zafira Tourer mohla být bez klimatizace. Nebo s manuální klimatizací. Anebo se samočinnou dvouzónovou (na snímku).
Vyšší verze nabízely elektromechanickou parkovací brzdu (tlačítko uprostřed). Základem byla mechanická s pákou.
Standardem byla lepicí sada na opravu pneumatiky. Na přání dojezdová rezerva.
Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod). Červeně je vyznačen kluzák, který se obrušuje.
Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod).
Rozvody 1.6 CDTi kombinují řetěz s ozubenými koly s vymezováním vůle v ozubení (tichý převod).
Těsnění vložené mezi sací koš a olejové čerpadlo (na kresbě vpravo) u původního motoru 2.0 CDTi (A20DTH). Nahoře vlevo je nové těsnění, vpravo vadné po ujetí 150 000 km.
S Eurem 6 dostaly vznětové motory techniku SCR s AdBlue. Ta je zdrojem problémů.
S Eurem 6 dostaly vznětové motory techniku SCR s AdBlue. Ta je zdrojem problémů.
Zadní náprava s Wattovým přímovodem je nejlepším kompromisem mezi dobrou kinematikou zadních kol, cenou a odolností. Ne každá Zafi ra Tourer ji ale má.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Nepřímý důkaz, že vůz nedávno absolvoval servis s výměnou oleje. Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.
Namísto množství tlačítek je dotyková obrazovka. Panel ovládání klimatizace zůstal stejný.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Horní řádek je určen pro klimatizaci. Na testovaném autě občas zamrzl.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Nastavit servisní interval je velmi jednoduché a dělá se to na levé páčce v příslušném menu.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Kabina Zafi ry Tourer nabízí skvělou variabilitu a velký vnitřní prostor.
Zde vidíte rozsah podélného posuvu jednotlivých částí zadní lavice. Vybrat si tak můžete buď hodně místa pro nohy, nebo velký zavazadelník.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Třetí řada sedadel, poskytovaná v nejvyšších verzích standardně.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Zavazadelník s třetí řadou sedadel složenou do podlahy. Jak vidíte, jeho objem je jí v podstatě nedotčený.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Motor je v krátké přídi doslova namačkán. Sejmout plastový kryt není zrovna jednoduché, nechcete-li jej zničit.
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Ventilek TMPS, snímající tlak v pneumatice. Má integrovanou baterii, kterou nelze vyměnit samostatně.
Přední pomocný rám – nebo také nápravnice – může podléhat korozi. A nový stojí přes 30 000 Kč. Takové auto neprojde na STK. Vlevo dole je vidět hliníkové spodní rameno přední nápravy. Jeho součástí je čep.
Olejová vana motoru se snímačem množství motorového oleje
Diagnostika ukázala závadu zámku přední kapoty
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo
Motor 1.6 SIDI Turbo má bezproblémové řetězové rozvody umístěné vpředu