Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.|
Zdroj: Peugeot
Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.|
Zdroj: Peugeot
Jediné vozy s podobnými dveřmi jako 1007 byly Suzuki Alto Slide Slim z 80. let a soudobá Toyota Porte (2004–2012), oba určené pouze pro japonský trh. Posledně jmenovaná měla podobnou karoserii a rozměry jako peugeot, posuvné dveře však byly pouze na straně spolujezdce. Byla ale úspěšnější a dočkala se i druhé generace.|
Zdroj: Peugeot
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Interiér není na první pohled příliš odvážný, potěší alespoň praktičností. Velmi dlouhá palubní deska ubírá místo v interiéru, na jejím vrchu ale Peugeot udělal odkládací police.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Malý displej na palubní desce zobrazuje kromě výletnických záznamů a údajů o spotřebě také informace z rádia. Na testovaném kusu je už poněkud vybledlý, na vině budou miniaturní žárovky za samotným panelem. Někteří majitelé 1007 je vyměňují za svítivější a spolehlivější diody LED.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Dveře se ovládají tlačítkem na ovladači, z kabiny pak tlačítky po stranách. Samozřejmě je možné použít také kliku, která ale není tak citlivá, jak by se mohlo zdát, a je potřeba s ní pořádně pohnout.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Vzadu je prostor jen pro dva cestující, kteří mají plnohodnotné sedačky, a také dostatek místa pro nohy a hlavu. Horší je jen přístup dozadu, stejně jako ve většině třídveřových aut.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Kontakty je nutné udržovat čisté, jinak mohou dveře selhávat, nebo se třeba také odemykat při jízdě. Vhodným prostředkem je velmi jemný brusný papír, pokud jsou už špinavé.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Koroze se začala projevovat například v motorovém prostoru, kde je teprve v počátku, její řešení ale bude náročnější.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Údajně se objevilo několik případů, kdy se v myčce vlákna válce namotala na vnější kliky dveří, které se poté otevřely. Myčka následně důkladně vytopila auto a jeho posádku. Peugeot proto přidal upozornění, že vůz v myčce musí být pokaždé uzamčený.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Kufr 1007 je s 246 litry maličký, lze ale zvětšit posunutím sedaček, samozřejmě na úkor místa pro nohy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Dříve sytá zelená barva už začala na plechových dílech blednout. Zatímco na plastových náraznících si nechává původní odstín, nejznatelnější je rozdíl na kapotě.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Na sloupku A se už navíc projevuje další typický jev starších peugeotů: loupání svrchní ochranné vrstvy laku.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Kolejnice by se měla také zbavovat nečistot, které se kvůli jejímu tvaru usazují docela snadno. Rozhodně se nesmí mazat, může to vést k selhání pojezdů.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Páčka na otvírání kapoty je vetchá a často se uvolňuje ze svého úchytu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš