Ojetý Peugeot 1007: Unikátní posuvné dveře jako hlavní zdroj problémů?

6/61
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Peugeot
  • Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.
    Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.| Zdroj: Peugeot
  • Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.
    Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.| Zdroj: Peugeot
  • Jediné vozy s podobnými dveřmi jako 1007 byly Suzuki Alto Slide Slim z 80. let a soudobá Toyota Porte (2004–2012), oba určené pouze pro japonský trh. Posledně jmenovaná měla podobnou karoserii a rozměry jako peugeot, posuvné dveře však byly pouze na straně spolujezdce. Byla ale úspěšnější a dočkala se i druhé generace.
    Jediné vozy s podobnými dveřmi jako 1007 byly Suzuki Alto Slide Slim z 80. let a soudobá Toyota Porte (2004–2012), oba určené pouze pro japonský trh. Posledně jmenovaná měla podobnou karoserii a rozměry jako peugeot, posuvné dveře však byly pouze na straně spolujezdce. Byla ale úspěšnější a dočkala se i druhé generace.| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Interiér není na první pohled příliš odvážný, potěší alespoň praktičností. Velmi dlouhá palubní deska ubírá místo v interiéru, na jejím vrchu ale Peugeot udělal odkládací police.
    Interiér není na první pohled příliš odvážný, potěší alespoň praktičností. Velmi dlouhá palubní deska ubírá místo v interiéru, na jejím vrchu ale Peugeot udělal odkládací police.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Malý displej na palubní desce zobrazuje kromě výletnických záznamů a údajů o spotřebě také informace z rádia. Na testovaném kusu je už poněkud vybledlý, na vině budou miniaturní žárovky za samotným panelem. Někteří majitelé 1007 je vyměňují za svítivější a spolehlivější diody LED.
    Malý displej na palubní desce zobrazuje kromě výletnických záznamů a údajů o spotřebě také informace z rádia. Na testovaném kusu je už poněkud vybledlý, na vině budou miniaturní žárovky za samotným panelem. Někteří majitelé 1007 je vyměňují za svítivější a spolehlivější diody LED.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Dveře se ovládají tlačítkem na ovladači, z kabiny pak tlačítky po stranách. Samozřejmě je možné použít také kliku, která ale není tak citlivá, jak by se mohlo zdát, a je potřeba s ní pořádně pohnout.
    Dveře se ovládají tlačítkem na ovladači, z kabiny pak tlačítky po stranách. Samozřejmě je možné použít také kliku, která ale není tak citlivá, jak by se mohlo zdát, a je potřeba s ní pořádně pohnout.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Vzadu je prostor jen pro dva cestující, kteří mají plnohodnotné sedačky, a také dostatek místa pro nohy a hlavu. Horší je jen přístup dozadu, stejně jako ve většině třídveřových aut.
    Vzadu je prostor jen pro dva cestující, kteří mají plnohodnotné sedačky, a také dostatek místa pro nohy a hlavu. Horší je jen přístup dozadu, stejně jako ve většině třídveřových aut.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily
    Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kontakty je nutné udržovat čisté, jinak mohou dveře selhávat, nebo se třeba také odemykat při jízdě. Vhodným prostředkem je velmi jemný brusný papír, pokud jsou už špinavé.
    Kontakty je nutné udržovat čisté, jinak mohou dveře selhávat, nebo se třeba také odemykat při jízdě. Vhodným prostředkem je velmi jemný brusný papír, pokud jsou už špinavé.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Koroze se začala projevovat například v motorovém prostoru, kde je teprve v počátku, její řešení ale bude náročnější.
    Koroze se začala projevovat například v motorovém prostoru, kde je teprve v počátku, její řešení ale bude náročnější.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Údajně se objevilo několik případů, kdy se v myčce vlákna válce namotala na vnější kliky dveří, které se poté otevřely. Myčka následně důkladně vytopila auto a jeho posádku. Peugeot proto přidal upozornění, že vůz v myčce musí být pokaždé uzamčený.
    Údajně se objevilo několik případů, kdy se v myčce vlákna válce namotala na vnější kliky dveří, které se poté otevřely. Myčka následně důkladně vytopila auto a jeho posádku. Peugeot proto přidal upozornění, že vůz v myčce musí být pokaždé uzamčený.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kufr 1007 je s 246 litry maličký, lze ale zvětšit posunutím sedaček, samozřejmě na úkor místa pro nohy.
    Kufr 1007 je s 246 litry maličký, lze ale zvětšit posunutím sedaček, samozřejmě na úkor místa pro nohy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Dříve sytá zelená barva už začala na plechových dílech blednout. Zatímco na plastových náraznících si nechává původní odstín, nejznatelnější je rozdíl na kapotě.
    Dříve sytá zelená barva už začala na plechových dílech blednout. Zatímco na plastových náraznících si nechává původní odstín, nejznatelnější je rozdíl na kapotě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Na sloupku A se už navíc projevuje další typický jev starších peugeotů: loupání svrchní ochranné vrstvy laku.
    Na sloupku A se už navíc projevuje další typický jev starších peugeotů: loupání svrchní ochranné vrstvy laku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kolejnice by se měla také zbavovat nečistot, které se kvůli jejímu tvaru usazují docela snadno. Rozhodně se nesmí mazat, může to vést k selhání pojezdů.
    Kolejnice by se měla také zbavovat nečistot, které se kvůli jejímu tvaru usazují docela snadno. Rozhodně se nesmí mazat, může to vést k selhání pojezdů.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily
    Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Peugeot 1007
    Peugeot 1007| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.
    Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.
    Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Páčka na otvírání kapoty je vetchá a často se uvolňuje ze svého úchytu
    Páčka na otvírání kapoty je vetchá a často se uvolňuje ze svého úchytu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.
Originálním prvkem 1007 byl koncept interiéru Caméléo, který umožňoval rychlou výměnu některých panelů a také části polstrování sedadel. Kdo si chtěl snadno změnit barevné ladění kabiny, mohl si tak koupit nový kit v požadovaném stylu. Dnes už je jejich nabídka omezená, stále se ale dají koupit nové, zabalené kusy třeba na ebay.com, kde stojí kolem 4000-5000 Kč.
Jediné vozy s podobnými dveřmi jako 1007 byly Suzuki Alto Slide Slim z 80. let a soudobá Toyota Porte (2004–2012), oba určené pouze pro japonský trh. Posledně jmenovaná měla podobnou karoserii a rozměry jako peugeot, posuvné dveře však byly pouze na straně spolujezdce. Byla ale úspěšnější a dočkala se i druhé generace.
Peugeot 1007
Interiér není na první pohled příliš odvážný, potěší alespoň praktičností. Velmi dlouhá palubní deska ubírá místo v interiéru, na jejím vrchu ale Peugeot udělal odkládací police.
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Malý displej na palubní desce zobrazuje kromě výletnických záznamů a údajů o spotřebě také informace z rádia. Na testovaném kusu je už poněkud vybledlý, na vině budou miniaturní žárovky za samotným panelem. Někteří majitelé 1007 je vyměňují za svítivější a spolehlivější diody LED.
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Dveře se ovládají tlačítkem na ovladači, z kabiny pak tlačítky po stranách. Samozřejmě je možné použít také kliku, která ale není tak citlivá, jak by se mohlo zdát, a je potřeba s ní pořádně pohnout.
Peugeot 1007
Vzadu je prostor jen pro dva cestující, kteří mají plnohodnotné sedačky, a také dostatek místa pro nohy a hlavu. Horší je jen přístup dozadu, stejně jako ve většině třídveřových aut.
Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily
Kontakty je nutné udržovat čisté, jinak mohou dveře selhávat, nebo se třeba také odemykat při jízdě. Vhodným prostředkem je velmi jemný brusný papír, pokud jsou už špinavé.
Koroze se začala projevovat například v motorovém prostoru, kde je teprve v počátku, její řešení ale bude náročnější.
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Údajně se objevilo několik případů, kdy se v myčce vlákna válce namotala na vnější kliky dveří, které se poté otevřely. Myčka následně důkladně vytopila auto a jeho posádku. Peugeot proto přidal upozornění, že vůz v myčce musí být pokaždé uzamčený.
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Kufr 1007 je s 246 litry maličký, lze ale zvětšit posunutím sedaček, samozřejmě na úkor místa pro nohy.
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Dříve sytá zelená barva už začala na plechových dílech blednout. Zatímco na plastových náraznících si nechává původní odstín, nejznatelnější je rozdíl na kapotě.
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Na sloupku A se už navíc projevuje další typický jev starších peugeotů: loupání svrchní ochranné vrstvy laku.
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Kolejnice by se měla také zbavovat nečistot, které se kvůli jejímu tvaru usazují docela snadno. Rozhodně se nesmí mazat, může to vést k selhání pojezdů.
Kontakty dveří jsou zde krásně čisté, to samé platí z větší části i pro kolejnice, které by si už ale trochu pročištění zasloužily
Peugeot 1007
Peugeot 1007
Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.
Akční člen ve dveřích je zdrojem většiny problému a naštěstí je relativně snadné jej vyměnit, nejtěžší část představuje odmontování dveřních panelů. Náročnější je dostat se k akčnímu členu ve sloupku B, který se ukrývá pod spoustou dalších komponent.
Páčka na otvírání kapoty je vetchá a často se uvolňuje ze svého úchytu