Ojetý Peugeot 207 (A7): Méně je někdy více
4
/
70
Prohlédnout znovu
Ojetý Peugeot 207 (A7): Méně je někdy více
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207
|
Svět motorů
Šestistupňovou převodovku mají jen některá THP a výkonnější 1.6 HDi Euro 5
|
Svět motorů
Kombi SW se nabízelo i v optické terénní úpravě Outdoor. Technika se od běžného kombi neliší. Výbava je ale často velmi bohatá, čítající třeba polokožené sportovní sedačky.
|
Svět motorů
Motor 1.4 16V/1.6 16V
|
Svět motorů
Motor 1.4 16V VTi/1.6 16V VTi
|
Svět motorů
Motor 1.4 HDi
|
Svět motorů
Jednotka ABS po letech selhává. Průvodním jevem je svítící kontrolka. Lépe vybavené verze ji měly kombinovanou s ESP.
|
Svět motorů
Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky.
|
Svět motorů
Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky. Zde L11.
|
Svět motorů
Přístrojová deska vyšších verzí má bílé podbarvení a obsahuje také teploměr oleje, viditelný v ciferníku rychloměru.
|
Svět motorů
Signál snímače množství motorového oleje.
|
Svět motorů
Panel ventilační/topné soustavy může mít několik podob. Zde je manuální klimatizace verze po modernizaci,
|
Svět motorů
Samočinná dvouzónová klimatizace. Zvláštnost v segmentu B.
|
Svět motorů
U zadních svítilen se občas vypalují patice včetně konektoru. Většinou ukostření.
|
Svět motorů
Elektromotor posilovače řízení je součástí řízení. V praxi občas selhává. Naštěstí Tomáš Arnošt umí motor vyměnit samostatně.
|
Svět motorů
Panoramatická prosklená střecha u vyšších verzí je na pohled úžasná a ani běžně nepraská. Nelze ji bohužel otevřít, jen zastínit.
|
Svět motorů
Výklopné sklo pátých dveří měla jen některá
|
Svět motorů
Sedadla vrcholných verzí mohla mít kožené čalounění i třístupňové vyhřívání
|
Svět motorů
Sportovní verze byly vyhrazeny jen třídveřové karoserii. Do roku 2010 existovalo GT a výkonnější RC. Od uvedeného data už jen GT. Všechny poháněl motor 1.6 THP.
|
Svět motorů
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Palubní deska původní základní verze. Volant je vždy stavitelný podélně i výškově.
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Motor 1.4 8V (TU3A) nehýří technikou, je však velmi spolehlivý a odolný. Navíc ani na servis a opravy není drahý.
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
|
auto.cz/David Rajdl
Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.
|
auto.cz/David Rajdl
Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.
|
auto.cz/David Rajdl
V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.
|
auto.cz/David Rajdl
V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk
|
auto.cz/David Rajdl
Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.
|
auto.cz/David Rajdl
Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.
|
auto.cz/David Rajdl
V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!
|
auto.cz/David Rajdl
Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu
|
auto.cz/David Rajdl
V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.
|
auto.cz/David Rajdl
Občas se objevuje také koroze zadních nosníků
|
auto.cz/David Rajdl
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava