Šestistupňovou převodovku mají jen některá THP a výkonnější 1.6 HDi Euro 5|
Zdroj: Svět motorů
Kombi SW se nabízelo i v optické terénní úpravě Outdoor. Technika se od běžného kombi neliší. Výbava je ale často velmi bohatá, čítající třeba polokožené sportovní sedačky.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.4 16V/1.6 16V|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.4 16V VTi/1.6 16V VTi|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.4 HDi|
Zdroj: Svět motorů
Jednotka ABS po letech selhává. Průvodním jevem je svítící kontrolka. Lépe vybavené verze ji měly kombinovanou s ESP.|
Zdroj: Svět motorů
Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky.|
Zdroj: Svět motorů
Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky. Zde L11.|
Zdroj: Svět motorů
Přístrojová deska vyšších verzí má bílé podbarvení a obsahuje také teploměr oleje, viditelný v ciferníku rychloměru.|
Zdroj: Svět motorů
Signál snímače množství motorového oleje.|
Zdroj: Svět motorů
Panel ventilační/topné soustavy může mít několik podob. Zde je manuální klimatizace verze po modernizaci,|
Zdroj: Svět motorů
Samočinná dvouzónová klimatizace. Zvláštnost v segmentu B.|
Zdroj: Svět motorů
U zadních svítilen se občas vypalují patice včetně konektoru. Většinou ukostření.|
Zdroj: Svět motorů
Elektromotor posilovače řízení je součástí řízení. V praxi občas selhává. Naštěstí Tomáš Arnošt umí motor vyměnit samostatně.|
Zdroj: Svět motorů
Panoramatická prosklená střecha u vyšších verzí je na pohled úžasná a ani běžně nepraská. Nelze ji bohužel otevřít, jen zastínit.|
Zdroj: Svět motorů
Výklopné sklo pátých dveří měla jen některá|
Zdroj: Svět motorů
Sedadla vrcholných verzí mohla mít kožené čalounění i třístupňové vyhřívání|
Zdroj: Svět motorů
Sportovní verze byly vyhrazeny jen třídveřové karoserii. Do roku 2010 existovalo GT a výkonnější RC. Od uvedeného data už jen GT. Všechny poháněl motor 1.6 THP.|
Zdroj: Svět motorů
Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Občas se objevuje také koroze zadních nosníků|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl