Ojetý Peugeot 207 (A7): Méně je někdy více

56/70
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207
    Peugeot 207| Zdroj: Svět motorů
  • Šestistupňovou převodovku mají jen některá THP a výkonnější 1.6 HDi Euro 5
    Šestistupňovou převodovku mají jen některá THP a výkonnější 1.6 HDi Euro 5| Zdroj: Svět motorů
  • Kombi SW se nabízelo i v optické terénní úpravě Outdoor. Technika se od běžného kombi neliší. Výbava je ale často velmi bohatá, čítající třeba polokožené sportovní sedačky.
    Kombi SW se nabízelo i v optické terénní úpravě Outdoor. Technika se od běžného kombi neliší. Výbava je ale často velmi bohatá, čítající třeba polokožené sportovní sedačky.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.4 16V/1.6 16V
    Motor 1.4 16V/1.6 16V| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.4 16V VTi/1.6 16V VTi
    Motor 1.4 16V VTi/1.6 16V VTi| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.4 HDi
    Motor 1.4 HDi| Zdroj: Svět motorů
  • Jednotka ABS po letech selhává. Průvodním jevem je svítící kontrolka. Lépe vybavené verze ji měly kombinovanou s ESP.
    Jednotka ABS po letech selhává. Průvodním jevem je svítící kontrolka. Lépe vybavené verze ji měly kombinovanou s ESP.| Zdroj: Svět motorů
  • Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky.
    Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky.| Zdroj: Svět motorů
  • Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky. Zde L11.
    Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky. Zde L11.| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojová deska vyšších verzí má bílé podbarvení a obsahuje také teploměr oleje, viditelný v ciferníku rychloměru.
    Přístrojová deska vyšších verzí má bílé podbarvení a obsahuje také teploměr oleje, viditelný v ciferníku rychloměru.| Zdroj: Svět motorů
  • Signál snímače množství motorového oleje.
    Signál snímače množství motorového oleje.| Zdroj: Svět motorů
  • Panel ventilační/topné soustavy může mít několik podob. Zde je manuální klimatizace verze po modernizaci,
    Panel ventilační/topné soustavy může mít několik podob. Zde je manuální klimatizace verze po modernizaci,| Zdroj: Svět motorů
  • Samočinná dvouzónová klimatizace. Zvláštnost v segmentu B.
    Samočinná dvouzónová klimatizace. Zvláštnost v segmentu B.| Zdroj: Svět motorů
  • U zadních svítilen se občas vypalují patice včetně konektoru. Většinou ukostření.
    U zadních svítilen se občas vypalují patice včetně konektoru. Většinou ukostření.| Zdroj: Svět motorů
  • Elektromotor posilovače řízení je součástí řízení. V praxi občas selhává. Naštěstí Tomáš Arnošt umí motor vyměnit samostatně.
    Elektromotor posilovače řízení je součástí řízení. V praxi občas selhává. Naštěstí Tomáš Arnošt umí motor vyměnit samostatně.| Zdroj: Svět motorů
  • Panoramatická prosklená střecha u vyšších verzí je na pohled úžasná a ani běžně nepraská. Nelze ji bohužel otevřít, jen zastínit.
    Panoramatická prosklená střecha u vyšších verzí je na pohled úžasná a ani běžně nepraská. Nelze ji bohužel otevřít, jen zastínit.| Zdroj: Svět motorů
  • Výklopné sklo pátých dveří měla jen některá
    Výklopné sklo pátých dveří měla jen některá| Zdroj: Svět motorů
  • Sedadla vrcholných verzí mohla mít kožené čalounění i třístupňové vyhřívání
    Sedadla vrcholných verzí mohla mít kožené čalounění i třístupňové vyhřívání| Zdroj: Svět motorů
  • Sportovní verze byly vyhrazeny jen třídveřové karoserii. Do roku 2010 existovalo GT a výkonnější RC. Od uvedeného data už jen GT. Všechny poháněl motor 1.6 THP.
    Sportovní verze byly vyhrazeny jen třídveřové karoserii. Do roku 2010 existovalo GT a výkonnější RC. Od uvedeného data už jen GT. Všechny poháněl motor 1.6 THP.| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Palubní deska původní základní verze. Volant je vždy stavitelný podélně i výškově.
    Palubní deska původní základní verze. Volant je vždy stavitelný podélně i výškově.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.
    Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Motor 1.4 8V (TU3A) nehýří technikou, je však velmi spolehlivý a odolný. Navíc ani na servis a opravy není drahý.
    Motor 1.4 8V (TU3A) nehýří technikou, je však velmi spolehlivý a odolný. Navíc ani na servis a opravy není drahý.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
    Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.
    Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.
    Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.
    V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk
    V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.
    Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.
    Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!
    V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu
    Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.
    V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Občas se objevuje také koroze zadních nosníků
    Občas se objevuje také koroze zadních nosníků| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207
Šestistupňovou převodovku mají jen některá THP a výkonnější 1.6 HDi Euro 5
Kombi SW se nabízelo i v optické terénní úpravě Outdoor. Technika se od běžného kombi neliší. Výbava je ale často velmi bohatá, čítající třeba polokožené sportovní sedačky.
Motor 1.4 16V/1.6 16V
Motor 1.4 16V VTi/1.6 16V VTi
Motor 1.4 HDi
Jednotka ABS po letech selhává. Průvodním jevem je svítící kontrolka. Lépe vybavené verze ji měly kombinovanou s ESP.
Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky.
Dnes představuje největší problém jednotka BSM. Při výměně je nezbytně nutné dodržet přesně verzi jednotky. Zde L11.
Přístrojová deska vyšších verzí má bílé podbarvení a obsahuje také teploměr oleje, viditelný v ciferníku rychloměru.
Signál snímače množství motorového oleje.
Panel ventilační/topné soustavy může mít několik podob. Zde je manuální klimatizace verze po modernizaci,
Samočinná dvouzónová klimatizace. Zvláštnost v segmentu B.
U zadních svítilen se občas vypalují patice včetně konektoru. Většinou ukostření.
Elektromotor posilovače řízení je součástí řízení. V praxi občas selhává. Naštěstí Tomáš Arnošt umí motor vyměnit samostatně.
Panoramatická prosklená střecha u vyšších verzí je na pohled úžasná a ani běžně nepraská. Nelze ji bohužel otevřít, jen zastínit.
Výklopné sklo pátých dveří měla jen některá
Sedadla vrcholných verzí mohla mít kožené čalounění i třístupňové vyhřívání
Sportovní verze byly vyhrazeny jen třídveřové karoserii. Do roku 2010 existovalo GT a výkonnější RC. Od uvedeného data už jen GT. Všechny poháněl motor 1.6 THP.
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Palubní deska původní základní verze. Volant je vždy stavitelný podélně i výškově.
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Multifunkční displej zobrazuje údaje z audia, palubního počítače, systému kontroly vozidla a jiné. Občas černá a pak je nečitelný. Ve vrcholné verzi může být nahrazen obrazovkou navigace.
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Motor 1.4 8V (TU3A) nehýří technikou, je však velmi spolehlivý a odolný. Navíc ani na servis a opravy není drahý.
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Peugeot 207 SW 1.4 8V (54 kW)
Koroze podvozkových dílů začíná být u 207 běžným rébusem. Plechová olejová vana je též orezlá. Čep ramene lze měnit zvlášť.
Tělesa škrticích klapek. Vlevo pro motor 1.4 8V, vpravo pro 16 V (ET3). Selhat umějí obě. Motor pak zastudena špatně startuje.
V osvětleném místě v předních podbězích často bují koroze.
V extrému dokonce prorezne takzvaný klobouk
Pupínky na prazích ukazují, že už jsou napadeny rzí. Hlodá zevnitř z důvodu ulpívání vody v prahu. Při jízdě může šplouchat.
Průnik chladicí kapaliny do oleje prozradí šlem na olejovém víčku. Tady je zcela čisté.
V rohu vidíte kousek, nebo přesněji zbytek hlavového těsnění. Právě tady to selhává!
Pokud je těsnění hlavy válců vadné, nejčastěji z motoru teče olej, a sice v jeho levém předním rohu
V 207 Peugeot uplatnil nápravu s torzní příčkou. Je v podstatě věčná. Rezerva už není pod autem. Její vana ale často rezne.
Občas se objevuje také koroze zadních nosníků