Ojetý Peugeot 406 Coupé: Když už, tak už…

24/53
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Pohled na část ovládacích lanovodů převodovky BE4/R pojící se s motorem 2.0 16V EW10.
    Pohled na část ovládacích lanovodů převodovky BE4/R pojící se s motorem 2.0 16V EW10.| Zdroj: Svět motorů
  • Trojice příčných ovládacích tyčí starší převodovky BE3/5S, jež se párovala s dvoulitrem XU10. Vůle nejčastěji vznikají v pouzdrech dvou kratších táhel.
    Trojice příčných ovládacích tyčí starší převodovky BE3/5S, jež se párovala s dvoulitrem XU10. Vůle nejčastěji vznikají v pouzdrech dvou kratších táhel.| Zdroj: Svět motorů
  • Samočinná čtyřstupňová převodovka AL4 vznikla ze spolupráce Francouzů se Siemensem. Pojila se alternativně pouze s dvoulitry a její spolehlivost je, stejně jako možnosti oprav, dost omezená. Nemluvě o specifi ckém oleji Peugeot 97.36.22.
    Samočinná čtyřstupňová převodovka AL4 vznikla ze spolupráce Francouzů se Siemensem. Pojila se alternativně pouze s dvoulitry a její spolehlivost je, stejně jako možnosti oprav, dost omezená. Nemluvě o specifi ckém oleji Peugeot 97.36.22.| Zdroj: Svět motorů
  • S motory V6 se mohla pojit rovněž čtyřstupňová samočinná převodovka ZF 4HP 20, která je mnohem jistější volbou než AL4.
    S motory V6 se mohla pojit rovněž čtyřstupňová samočinná převodovka ZF 4HP 20, která je mnohem jistější volbou než AL4.| Zdroj: Svět motorů
  • Pohled na přední řadu válců novějšího šestiválce. Všimněte si ventilových vík a tří samostatních cívek zapalování.
    Pohled na přední řadu válců novějšího šestiválce. Všimněte si ventilových vík a tří samostatních cívek zapalování.| Zdroj: Svět motorů
  • Zde jsou dobře vidět čtyři různá ventilová víka u motorů V6 (ES9) a také dvoudílná hlava válců s domečkem (vpravo nahoře)
    Zde jsou dobře vidět čtyři různá ventilová víka u motorů V6 (ES9) a také dvoudílná hlava válců s domečkem (vpravo nahoře)| Zdroj: Svět motorů
  • Šestiválec ES9 J4S má mnohem komplikovanější techniku než starší ES9 J4. Současně je ale také výkonnější.
    Šestiválec ES9 J4S má mnohem komplikovanější techniku než starší ES9 J4. Současně je ale také výkonnější.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 16V
    Motor 2.0 16V| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 16V
    Motor 2.0 16V| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.2 HDi
    Motor 2.2 HDi| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska verze vyráběné od podzimu 1999, tedy už s elektrickou sítí MUX. Všimněte si jednoduššího volantu.
    Palubní deska verze vyráběné od podzimu 1999, tedy už s elektrickou sítí MUX. Všimněte si jednoduššího volantu.| Zdroj: Svět motorů
  • Štít modernizované verze
    Štít modernizované verze| Zdroj: Svět motorů
  • Středový panel po modernizaci
    Středový panel po modernizaci| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Šestiválce ES9 mají úhel rozevření řad válců 60 stupňů
    Šestiválce ES9 mají úhel rozevření řad válců 60 stupňů| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Starší verze V6 má zapalovací lištu nad svíčkami přední řady válců s vývodem pro modul svíček zadní řady
    Starší verze V6 má zapalovací lištu nad svíčkami přední řady válců s vývodem pro modul svíček zadní řady| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Novější dostala šest samostatných cívek
    Novější dostala šest samostatných cívek| Zdroj: Svět motorů
  • 406 Coupé přišla s bezrámovými dveřmi. Aby se zajistila jejich těsnost, jsou vybaveny automatickým dovíráním.
    406 Coupé přišla s bezrámovými dveřmi. Aby se zajistila jejich těsnost, jsou vybaveny automatickým dovíráním.| Zdroj: Svět motorů
  • Při otevírání dveří sklo sjede o několik milimetrů, po zavření dveří se zase vysune. Ovládání je ze snímače vnější a vnitřní kliky.
    Při otevírání dveří sklo sjede o několik milimetrů, po zavření dveří se zase vysune. Ovládání je ze snímače vnější a vnitřní kliky.| Zdroj: Svět motorů
  • Tudíž jde o starší řešení bez dotykové plošky na vnější klice, jakou má třeba novější kupé RCZ. Spolehlivost je solidní.
    Tudíž jde o starší řešení bez dotykové plošky na vnější klice, jakou má třeba novější kupé RCZ. Spolehlivost je solidní.| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní čtyřprvková náprava
    Zadní čtyřprvková náprava| Zdroj: Svět motorů
  • Podvozek je chloubou vozu. Všimněte si brzdičů Brembo, které se pojily s šestiválci a také 2.2 HDi (vlevo nahoře). Přední náprava má ramena tvaru hokejky, která jsou výkovkem.
    Podvozek je chloubou vozu. Všimněte si brzdičů Brembo, které se pojily s šestiválci a také 2.2 HDi (vlevo nahoře). Přední náprava má ramena tvaru hokejky, která jsou výkovkem.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední světlomety jsou projektorového typu. Nikdy neměly xenonovou výbojku.
    Přední světlomety jsou projektorového typu. Nikdy neměly xenonovou výbojku.| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 406 Coupé
    Peugeot 406 Coupé| Zdroj: Svět motorů
  • Štít původní verze
    Štít původní verze| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní deska původní verze, jejíž volant má na věnci vybrání pro palce. Zde už bez typického víka airbagu spolujezdce.
    Palubní deska původní verze, jejíž volant má na věnci vybrání pro palce. Zde už bez typického víka airbagu spolujezdce.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní deska kupé je shodná se zbytkem modelové řady 406. Kvalita zpracování i materiály jsou vynikající.
    Palubní deska kupé je shodná se zbytkem modelové řady 406. Kvalita zpracování i materiály jsou vynikající.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Řadicí páka může v kupé ovládat hned několik pětistupňových převodovek.
    Řadicí páka může v kupé ovládat hned několik pětistupňových převodovek.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Středový panel před modernizací. Samočinná klimatizace byla vždy jednozónová. Nebo jen manuální.
    Středový panel před modernizací. Samočinná klimatizace byla vždy jednozónová. Nebo jen manuální.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Přední sedadla mohou být elektricky nastavitelná, u řidiče s dvojí pamětí.
    Přední sedadla mohou být elektricky nastavitelná, u řidiče s dvojí pamětí.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vzadu je 406 Coupé jen pro dva. Pohodlí sezení je ale překvapivé. V platu pod zadním sklem našla své místo schránka na lékárničku.
    Vzadu je 406 Coupé jen pro dva. Pohodlí sezení je ale překvapivé. V platu pod zadním sklem našla své místo schránka na lékárničku.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Při sklopení opěradla dopředu se sedadlo elektricky posouvá dopředu.
    Při sklopení opěradla dopředu se sedadlo elektricky posouvá dopředu.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Tlačítko se symbolem přeškrtnutého tlumiče elektronického odpružení AMVAR
    Tlačítko se symbolem přeškrtnutého tlumiče elektronického odpružení AMVAR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zavazadelník pojme 390 litrů. Lze jej zvětšit sklopením opěradel zadní lavice. Všimněte si závěsů víka. Tohle sedan nemá.
    Zavazadelník pojme 390 litrů. Lze jej zvětšit sklopením opěradel zadní lavice. Všimněte si závěsů víka. Tohle sedan nemá.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Na rozdíl od čtyřválců je zde původní šestiválec v přídi uložen napříč s nulovým sklonem (čtyřválce jsou skloněné dozadu). Komplikované dvouobjemové sání využívá výrazně zjednodušené rezonanční plnění, v principu podobné ACAV, známému z motoru 306 S16 .
    Na rozdíl od čtyřválců je zde původní šestiválec v přídi uložen napříč s nulovým sklonem (čtyřválce jsou skloněné dozadu). Komplikované dvouobjemové sání využívá výrazně zjednodušené rezonanční plnění, v principu podobné ACAV, známému z motoru 306 S16 .| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Peugeot 406 Coupé V6 SE
    Peugeot 406 Coupé V6 SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Na rozdíl od čtyřválců je zde původní šestiválec v přídi uložen napříč s nulovým sklonem (čtyřválce jsou skloněné dozadu). Komplikované dvouobjemové sání využívá výrazně zjednodušené rezonanční plnění, v principu podobné ACAV, známému z motoru 306 S16 .
    Na rozdíl od čtyřválců je zde původní šestiválec v přídi uložen napříč s nulovým sklonem (čtyřválce jsou skloněné dozadu). Komplikované dvouobjemové sání využívá výrazně zjednodušené rezonanční plnění, v principu podobné ACAV, známému z motoru 306 S16 .| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Peugeot 406 Coupé
Peugeot 406 Coupé
Pohled na část ovládacích lanovodů převodovky BE4/R pojící se s motorem 2.0 16V EW10.
Trojice příčných ovládacích tyčí starší převodovky BE3/5S, jež se párovala s dvoulitrem XU10. Vůle nejčastěji vznikají v pouzdrech dvou kratších táhel.
Samočinná čtyřstupňová převodovka AL4 vznikla ze spolupráce Francouzů se Siemensem. Pojila se alternativně pouze s dvoulitry a její spolehlivost je, stejně jako možnosti oprav, dost omezená. Nemluvě o specifi ckém oleji Peugeot 97.36.22.
S motory V6 se mohla pojit rovněž čtyřstupňová samočinná převodovka ZF 4HP 20, která je mnohem jistější volbou než AL4.
Pohled na přední řadu válců novějšího šestiválce. Všimněte si ventilových vík a tří samostatních cívek zapalování.
Zde jsou dobře vidět čtyři různá ventilová víka u motorů V6 (ES9) a také dvoudílná hlava válců s domečkem (vpravo nahoře)
Šestiválec ES9 J4S má mnohem komplikovanější techniku než starší ES9 J4. Současně je ale také výkonnější.
Motor 2.0 16V
Motor 2.0 16V
Motor 2.2 HDi
Palubní deska verze vyráběné od podzimu 1999, tedy už s elektrickou sítí MUX. Všimněte si jednoduššího volantu.
Štít modernizované verze
Středový panel po modernizaci
Peugeot 406 Coupé
Šestiválce ES9 mají úhel rozevření řad válců 60 stupňů
Starší verze V6 má zapalovací lištu nad svíčkami přední řady válců s vývodem pro modul svíček zadní řady
Novější dostala šest samostatných cívek
406 Coupé přišla s bezrámovými dveřmi. Aby se zajistila jejich těsnost, jsou vybaveny automatickým dovíráním.
Při otevírání dveří sklo sjede o několik milimetrů, po zavření dveří se zase vysune. Ovládání je ze snímače vnější a vnitřní kliky.
Tudíž jde o starší řešení bez dotykové plošky na vnější klice, jakou má třeba novější kupé RCZ. Spolehlivost je solidní.
Peugeot 406 Coupé
Peugeot 406 Coupé
Peugeot 406 Coupé
Peugeot 406 Coupé
Peugeot 406 Coupé
Peugeot 406 Coupé
Zadní čtyřprvková náprava
Podvozek je chloubou vozu. Všimněte si brzdičů Brembo, které se pojily s šestiválci a také 2.2 HDi (vlevo nahoře). Přední náprava má ramena tvaru hokejky, která jsou výkovkem.
Přední světlomety jsou projektorového typu. Nikdy neměly xenonovou výbojku.
Peugeot 406 Coupé
Štít původní verze
Palubní deska původní verze, jejíž volant má na věnci vybrání pro palce. Zde už bez typického víka airbagu spolujezdce.
Palubní deska kupé je shodná se zbytkem modelové řady 406. Kvalita zpracování i materiály jsou vynikající.
Řadicí páka může v kupé ovládat hned několik pětistupňových převodovek.
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Středový panel před modernizací. Samočinná klimatizace byla vždy jednozónová. Nebo jen manuální.
Přední sedadla mohou být elektricky nastavitelná, u řidiče s dvojí pamětí.
Vzadu je 406 Coupé jen pro dva. Pohodlí sezení je ale překvapivé. V platu pod zadním sklem našla své místo schránka na lékárničku.
Při sklopení opěradla dopředu se sedadlo elektricky posouvá dopředu.
Tlačítko se symbolem přeškrtnutého tlumiče elektronického odpružení AMVAR
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Zavazadelník pojme 390 litrů. Lze jej zvětšit sklopením opěradel zadní lavice. Všimněte si závěsů víka. Tohle sedan nemá.
Na rozdíl od čtyřválců je zde původní šestiválec v přídi uložen napříč s nulovým sklonem (čtyřválce jsou skloněné dozadu). Komplikované dvouobjemové sání využívá výrazně zjednodušené rezonanční plnění, v principu podobné ACAV, známému z motoru 306 S16 .
Peugeot 406 Coupé V6 SE
Na rozdíl od čtyřválců je zde původní šestiválec v přídi uložen napříč s nulovým sklonem (čtyřválce jsou skloněné dozadu). Komplikované dvouobjemové sání využívá výrazně zjednodušené rezonanční plnění, v principu podobné ACAV, známému z motoru 306 S16 .