Ojetý Peugeot 5008 je neotřelý, prostorný a spolehlivý. Víme, na co si dát v bazaru pozor
28
/
47
Prohlédnout znovu
Ojetý Peugeot 5008 je neotřelý, prostorný a spolehlivý. Víme, na co si dát v bazaru pozor
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pozor na láhve odložené v létě na přímém slunci, mohou způsobit popáleniny na umělé kůži středové loketní opěrky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na testovaném voze už byl znát zub času, zejména na povrchu volantu nebo řadicí páky, které už předchozí majitel stihl „vyleštit“
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stříbrný lak startovací klávesy nebo tlačítka ruční brzdy se brzy prošoupe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky v Peugeotu 5008 působí na pohled divokým dojmem, ve skutečnosti ale jde o pohodlné sezení i na dlouhých trasách. Prošoupané koženkové potahy signalizují vyšší nájezd vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Obrovský rozvor nese ovoce v prostornosti druhé řady sedadel. I nastupování do třetí řady je díky posuvným sedačkám komfortnější než v kodiaqu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Testovaný kus měl poškozený mechanismus sklápění zadních sedadel. Technik ještě podobný problém na 5008 neviděl.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozvor 5008 činí velkorysých 2840 milimetrů. Jeho délka prokoukne zejména při pohledu z boku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní plastový kryt kufru má pozitiva i negativa: je sice lehký, ale jednoduše se prošoupe závit šroubu pro držení registrační značky, která zůstane takhle horizontálně vyosená.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník je skutečně obrovský. V sedmimístné verzi se sklopenými zadními sedadly poskytne až 780 litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Motor 1.2 PureTech/96 kW na tak velké auto překvapivě stačí. I proto se větších šestnáctistovek moc neprodalo, většina zákazníků v nich jednoduše neviděla smysl.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výbava testovací verze vycházela ze stupně Active. Vyšší specifikace GT Line už měla nárazník propracovanější, ale také o 2327 korun dražší na výměnu, když ho poškodíte.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní svítilny ve stylu lvích drápů jsou dvoudílné. Pokud je rozbijete, vyjdou na nemalých 11 000 korun.
|
Svět motorů/Petr Homolka
U verzí před faceliftem se při dálničních rychlostech vlní nebo nadzdvihuje kapota. Řešení spočívá v umístění větších pryžových těsnění po stranách kapoty, nejlépe pak těch z verzí po faceliftu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stav rozvodového řemene dokáže technik snadno rozpoznat pomocí speciální měrky. Ta vám spolehlivě řekne, zda se řemen již nezačal nafukovat.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozvodový řemen může být nejslabším článkem jinak spolehlivého motoru. Cena výměny je tomu ale přizpůsobena a vyjde zhruba na deset tisíc i s prací.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
|
Svět motorů/Petr Homolka
Valná většina motorů 1.2 PureTech měla kované písty od společnosti Mahle. Zvláště pak ty pro středoevropský a východoevropský trh s předpokladem horší kvality paliva.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zdá se vám, že Peugeot 5008 hůř chytá rádiový signál? Máte pravdu, anténa totiž není jako u většiny aut na střeše. Řešení integrované do drátku výhřevu zadního okna nepatří mezi nejúčinnější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Facelift prodělal model 5008 v září roku 2020. Nutno říct, že z atraktivního vozu udělal ještě mnohem atraktivnější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Od výbavy GT Line výše se 5008 chlubí hodnotněji působícím nárazníkem s jemným chromovaným lemováním v okolí mlhovek
|
Svět motorů/Petr Homolka
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu