Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508|
Zdroj: Svět motorů
Pokud je na ovladači převodovky symbol volantu a „P“, vůz je jako jeden z mála současných peugeotů vybaven aktivním parkovacím asistentem, který za vás točí volantem|
Zdroj: Svět motorů
Uživatelský tip – pokud vám nevyhovuje klávesnice pod multimediálním systémem, rychlou volbu funkcí vyvoláte dotykem tří prstů na obrazovku multimédií|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 508|
Zdroj: Svět motorů
Příplatkové audio Focal hraje perfektně, ani základní ozvučení ale není špatné|
Zdroj: Svět motorů
Pokud vám kombi přijde atraktivnější než sedan, úplně vás chápeme|
Zdroj: Svět motorů
Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud toužíte po hybridu, hledejte provedení s rychlejší, příplatkovou 7,4kW palubní nabíječkou|
Zdroj: Svět motorů
Na model 508 probíhalo několik svolávacích akcí, nejrozšířenější se týkala zadních světel. Automobilka je měnila kus za kus také na našem voze.|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 508|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 508|
Zdroj: Svět motorů
Zemský školitel koncernu Stellantis Josef Gamba upozorňuje na umístění pyropatron, které v případě kontaktu s chodcem nadzvednou kapotu|
Zdroj: Svět motorů
U našeho vozu začal prosakovat roztok močoviny AdBlue přes jeho vstřikovač do filtru pevných částic. Pokud nechce nový majitel řešit zbytečný problém, měl by díl zhruba za 3500 Kč vyměnit.|
Zdroj: Svět motorů
Malá skupina uživatelů popisovala rozpadání dorazů na zadní nápravě, u našeho auta je vše v pořádku|
Zdroj: Svět motorů
Aditivum Eolys je specifi cké pro motor 2.0 BlueHDi, jeho nádržkou je díl s nalepeným čárovým kódem|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Interiér 508 je specifický, ale výborně vyhovuje řidičům, kteří preferují nízko nastavený volant. Těm ostatním bude bohužel zakrývat kapličku přístrojů.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Prostředí infotainmentu je dobře známé z jiných peugeotů. Mohlo by mít lepší rozlišení nebo logiku ovládání, situaci ale zachraňuje vydařená klaviatura pod displejem.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedačky jsou nadmíru komfortní. Zejména pak tyto příplatkové s certifikátem AGR.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Prostoru na zadních sedačkách je v podélném směru spíš průměrně, na hlavu vyloženě málo. Kdo potřebuje víc, musí se poohlédnout po kombi.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Bezrámová okna jsou efektním stylovým prvkem, umějí ale žvýkat těsnění nebo při stahování pískat|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V roce 2021 přišla na náš trh omezená série 508 PSE se dvěma elektromotory a 265 kilowatty systémového výkonu. Dostala také agresivní bodykit, kvůli ceně přes 1,7 milionu se jich ale moc neprodalo.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka