Ojetý Peugeot 508 II. generace (R8): Lev salonů

1/55
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud je na ovladači převodovky symbol volantu a „P“, vůz je jako jeden z mála současných peugeotů vybaven aktivním parkovacím asistentem, který za vás točí volantem
    Pokud je na ovladači převodovky symbol volantu a „P“, vůz je jako jeden z mála současných peugeotů vybaven aktivním parkovacím asistentem, který za vás točí volantem| Zdroj: Svět motorů
  • Uživatelský tip – pokud vám nevyhovuje klávesnice pod multimediálním systémem, rychlou volbu funkcí vyvoláte dotykem tří prstů na obrazovku multimédií
    Uživatelský tip – pokud vám nevyhovuje klávesnice pod multimediálním systémem, rychlou volbu funkcí vyvoláte dotykem tří prstů na obrazovku multimédií| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: Svět motorů
  • Příplatkové audio Focal hraje perfektně, ani základní ozvučení ale není špatné
    Příplatkové audio Focal hraje perfektně, ani základní ozvučení ale není špatné| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud vám kombi přijde atraktivnější než sedan, úplně vás chápeme
    Pokud vám kombi přijde atraktivnější než sedan, úplně vás chápeme| Zdroj: Svět motorů
  • Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.
    Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud toužíte po hybridu, hledejte provedení s rychlejší, příplatkovou 7,4kW palubní nabíječkou
    Pokud toužíte po hybridu, hledejte provedení s rychlejší, příplatkovou 7,4kW palubní nabíječkou| Zdroj: Svět motorů
  • Na model 508 probíhalo několik svolávacích akcí, nejrozšířenější se týkala zadních světel. Automobilka je měnila kus za kus také na našem voze.
    Na model 508 probíhalo několik svolávacích akcí, nejrozšířenější se týkala zadních světel. Automobilka je měnila kus za kus také na našem voze.| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: Svět motorů
  • Zemský školitel koncernu Stellantis Josef Gamba upozorňuje na umístění pyropatron, které v případě kontaktu s chodcem nadzvednou kapotu
    Zemský školitel koncernu Stellantis Josef Gamba upozorňuje na umístění pyropatron, které v případě kontaktu s chodcem nadzvednou kapotu| Zdroj: Svět motorů
  • U našeho vozu začal prosakovat roztok močoviny AdBlue přes jeho vstřikovač do filtru pevných částic. Pokud nechce nový majitel řešit zbytečný problém, měl by díl zhruba za 3500 Kč vyměnit.
    U našeho vozu začal prosakovat roztok močoviny AdBlue přes jeho vstřikovač do filtru pevných částic. Pokud nechce nový majitel řešit zbytečný problém, měl by díl zhruba za 3500 Kč vyměnit.| Zdroj: Svět motorů
  • Malá skupina uživatelů popisovala rozpadání dorazů na zadní nápravě, u našeho auta je vše v pořádku
    Malá skupina uživatelů popisovala rozpadání dorazů na zadní nápravě, u našeho auta je vše v pořádku| Zdroj: Svět motorů
  • Aditivum Eolys je specifi cké pro motor 2.0 BlueHDi, jeho nádržkou je díl s nalepeným čárovým kódem
    Aditivum Eolys je specifi cké pro motor 2.0 BlueHDi, jeho nádržkou je díl s nalepeným čárovým kódem| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér 508 je specifický, ale výborně vyhovuje řidičům, kteří preferují nízko nastavený volant. Těm ostatním bude bohužel zakrývat kapličku přístrojů.
    Interiér 508 je specifický, ale výborně vyhovuje řidičům, kteří preferují nízko nastavený volant. Těm ostatním bude bohužel zakrývat kapličku přístrojů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Prostředí infotainmentu je dobře známé z jiných peugeotů. Mohlo by mít lepší rozlišení nebo logiku ovládání, situaci ale zachraňuje vydařená klaviatura pod displejem.
    Prostředí infotainmentu je dobře známé z jiných peugeotů. Mohlo by mít lepší rozlišení nebo logiku ovládání, situaci ale zachraňuje vydařená klaviatura pod displejem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední sedačky jsou nadmíru komfortní. Zejména pak tyto příplatkové s certifikátem AGR.
    Přední sedačky jsou nadmíru komfortní. Zejména pak tyto příplatkové s certifikátem AGR.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Prostoru na zadních sedačkách je v podélném směru spíš průměrně, na hlavu vyloženě málo. Kdo potřebuje víc, musí se poohlédnout po kombi.
    Prostoru na zadních sedačkách je v podélném směru spíš průměrně, na hlavu vyloženě málo. Kdo potřebuje víc, musí se poohlédnout po kombi.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Bezrámová okna jsou efektním stylovým prvkem, umějí ale žvýkat těsnění nebo při stahování pískat
    Bezrámová okna jsou efektním stylovým prvkem, umějí ale žvýkat těsnění nebo při stahování pískat| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V roce 2021 přišla na náš trh omezená série 508 PSE se dvěma elektromotory a 265 kilowatty systémového výkonu. Dostala také agresivní bodykit, kvůli ceně přes 1,7 milionu se jich ale moc neprodalo.
    V roce 2021 přišla na náš trh omezená série 508 PSE se dvěma elektromotory a 265 kilowatty systémového výkonu. Dostala také agresivní bodykit, kvůli ceně přes 1,7 milionu se jich ale moc neprodalo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.
    Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508
Pokud je na ovladači převodovky symbol volantu a „P“, vůz je jako jeden z mála současných peugeotů vybaven aktivním parkovacím asistentem, který za vás točí volantem
Uživatelský tip – pokud vám nevyhovuje klávesnice pod multimediálním systémem, rychlou volbu funkcí vyvoláte dotykem tří prstů na obrazovku multimédií
Peugeot 508
Příplatkové audio Focal hraje perfektně, ani základní ozvučení ale není špatné
Pokud vám kombi přijde atraktivnější než sedan, úplně vás chápeme
Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.
Pokud toužíte po hybridu, hledejte provedení s rychlejší, příplatkovou 7,4kW palubní nabíječkou
Na model 508 probíhalo několik svolávacích akcí, nejrozšířenější se týkala zadních světel. Automobilka je měnila kus za kus také na našem voze.
Peugeot 508
Peugeot 508
Zemský školitel koncernu Stellantis Josef Gamba upozorňuje na umístění pyropatron, které v případě kontaktu s chodcem nadzvednou kapotu
U našeho vozu začal prosakovat roztok močoviny AdBlue přes jeho vstřikovač do filtru pevných částic. Pokud nechce nový majitel řešit zbytečný problém, měl by díl zhruba za 3500 Kč vyměnit.
Malá skupina uživatelů popisovala rozpadání dorazů na zadní nápravě, u našeho auta je vše v pořádku
Aditivum Eolys je specifi cké pro motor 2.0 BlueHDi, jeho nádržkou je díl s nalepeným čárovým kódem
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Interiér 508 je specifický, ale výborně vyhovuje řidičům, kteří preferují nízko nastavený volant. Těm ostatním bude bohužel zakrývat kapličku přístrojů.
Prostředí infotainmentu je dobře známé z jiných peugeotů. Mohlo by mít lepší rozlišení nebo logiku ovládání, situaci ale zachraňuje vydařená klaviatura pod displejem.
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Přední sedačky jsou nadmíru komfortní. Zejména pak tyto příplatkové s certifikátem AGR.
Prostoru na zadních sedačkách je v podélném směru spíš průměrně, na hlavu vyloženě málo. Kdo potřebuje víc, musí se poohlédnout po kombi.
Bezrámová okna jsou efektním stylovým prvkem, umějí ale žvýkat těsnění nebo při stahování pískat
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
V roce 2021 přišla na náš trh omezená série 508 PSE se dvěma elektromotory a 265 kilowatty systémového výkonu. Dostala také agresivní bodykit, kvůli ceně přes 1,7 milionu se jich ale moc neprodalo.
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Praktičnost je stránka, kterou 508 nepotěší. V základním uspořádání má kufr objem 487 litrů pro liftback, 530 nabízí kombi.
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8