Ojetý RAM 1500 (DS): Nesmrtelný symbol
7
/
22
Prohlédnout znovu
Ojetý RAM 1500 (DS): Nesmrtelný symbol
RAM 1500
|
Svět motorů
Multimediální systém se ve vozech postupně modernizoval, od roku 2018 už zvládá Apple CarPlay i Android Auto, což řeší problém s chybějícími mapami Evropy. Rádio musí být upraveno i pro příjem evropských frekvencí, což u každého kusu není samozřejmostí.
|
Svět motorů
Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.
|
Svět motorů
Také kabina dokáže být velmi praktická. Některé varianty jsou místo širokého středového tunelu vybaveny třetí sedačkou v první řadě. Druhou řadu je možno vyklopit nahoru a vytvořit rovnou plochu pro převoz nákladu.
|
Svět motorů
Eco-Diesel V6
|
Svět motorů
Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá, vyfocené poškození má ale na svědomí jízda s uzávěrkou diferenciálu po suché silnici.
|
Svět motorů
Výměnu olejů je potřeba brát u RAM vážně, výrobce ale situaci rozhodně neulehčuje využitím mnoha různých typů maziv pro jedno auto, a to i pro každý diferenciál zvlášť. I předimenzovaná technika je na jeho typ velmi háklivá.
|
Svět motorů
Toroidní nádrž umístěná místo rezervy nezabírá prostor pro náklad. Vyobrazená nádrž má kapacitu 100 litrů, což reálně znamená možnost natankovat kolem 80 litrů LPG, 20 % je vždy kvůli bezpečnosti nevyužito.
|
Svět motorů
Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.
|
Svět motorů
Ramena i další komponenty zavěšení jsou naddimenzovány a vydrží i horší zacházení. Výměna však není levná – jedno spodní rameno vyjde na 26 408 Kč, horní rameno na 11 315 Kč. Naopak brzdy jsou na takto velký vůz poněkud poddimenzované a příliš nevydrží, proto je vhodné využívat motorové brzdění. Výrobce neudává interval výměny destiček, velmi totiž záleží na stylu jízdy.
|
Svět motorů
Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby
|
Svět motorů
Možnosti úprav korby jsou nezměrné, kromě všemožných krytů různých výrobců ale RAM nabízí také takzvané ramboxy, tedy přídavná úschovná místa přímo v bočnicích korby
|
Svět motorů
Ačkoliv je RAM 1500 gigant, je pro něj dostupný nespočet komponent určených pro off-road, které z něj dokáží vytvořit seriózní terénní stroj.
|
Svět motorů
V Americe je navíc obvyklá také krátká verze s dvoumístnou kabinou, která se však v Evropě téměř nevyskytuje.
|
Svět motorů
RAM 1500
|
Svět motorů
RAM 1500
|
Svět motorů
Montáž levnějšího systému LPG Magic se na motoru neprojevila, byl odladěn správným způsobem a zjevně se mu dostalo potřebné péče
|
Svět motorů
Velký pick-up dokáže nabídnout potřebný komfort. Nechybějí vyhřívané ani ventilované sedačky, normální (ale americká) zástrčka ani možnost tlačítkem si nastavit výšku pedálů
|
Svět motorů
Laděný výfuk zní hezky a dává okolí pořádně znát, že pod kapotou je osmiválec, při delší cestě ale dokáže být otravný. Lepším řešením by byla vypínatelná klapka.
|
Svět motorů
Celý podvozek je kvalitně ošetřen proti korozi a čtyři roky agresivních evropských zim se na něm nepodepsaly. Toroidní nádrž s kapacitou 100 litrů zabírá místo rezervy.
|
Svět motorů
Terénní celoroční pneumatiky vypadají dobře, jsou však zjevně vhodnější do terénu než do zimního silničního provozu
|
Svět motorů
Orezlé trubky a držák plnicího hrdla spolu se ztracenou krytkou nepůsobí nejlépe, tady bude potřeba trocha údržby
|
Svět motorů
Registrace nových aut v Německu za březen: Octavia mezi nejlepšími
Nový Nissan Qashqai oficiálně: Má nový design a více elektroniky
Nová Alfa Romeo Milano nečekaně končí! Protože není z Itálie
Opravitelné elektromobily často míří na šrotiště. Zbytečně
Renault Scenic E-Tech osobně: Prostorný interiér s chytrými detaily
Kupujete parfém jako dárek? Vybírejte podle povahy