Ojetý Range Rover (L405) je mimo cesty jako doma. Jen ta spolehlivost…

1/53
Přehled fotografií
Zavřít
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jízdní režimy a stav podvozku se zobrazují na digitálním panelu před řidičem
    Jízdní režimy a stav podvozku se zobrazují na digitálním panelu před řidičem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér je minimalistický, spoustu ovládacích prvků přebral displej. Kvůli širokému středovému tunelu a výplni dveří působí menší, než by exteriér napovídal.
    Interiér je minimalistický, spoustu ovládacích prvků přebral displej. Kvůli širokému středovému tunelu a výplni dveří působí menší, než by exteriér napovídal.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V modelech před rokem 2016 je displej multimediálního systému už na pohled zastaralý, ovládání je ale jednoduché
    V modelech před rokem 2016 je displej multimediálního systému už na pohled zastaralý, ovládání je ale jednoduché| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Osmistupňový automat od ZF je jedinou volbou. Ojediněle jej trápí softwarové problémy, které ale v nejhorších případech končí výměnou převodovky.
    Osmistupňový automat od ZF je jedinou volbou. Ojediněle jej trápí softwarové problémy, které ale v nejhorších případech končí výměnou převodovky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podvozek se ovládá tlačítky z kabiny. Výsuvný otočný ovladač slouží k volbě režimů pro jízdu mimo cesty.
    Podvozek se ovládá tlačítky z kabiny. Výsuvný otočný ovladač slouží k volbě režimů pro jízdu mimo cesty.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Příplatkové sedačky Business Class (příplatek 115 000 Kč u nového vozu) místo původní lavice posadí pasažéry do dvou pohodlných křesel podobných těm vpředu, s širokým středovým tunelem uprostřed. Ten nabízí ovládání klimatizace a spoustu odkládacích prostor, znamená ale také značné omezení praktičnosti. Není už zde totiž možnost sklopit sedačky ani převážet větší předměty.
    Příplatkové sedačky Business Class (příplatek 115 000 Kč u nového vozu) místo původní lavice posadí pasažéry do dvou pohodlných křesel podobných těm vpředu, s širokým středovým tunelem uprostřed. Ten nabízí ovládání klimatizace a spoustu odkládacích prostor, znamená ale také značné omezení praktičnosti. Není už zde totiž možnost sklopit sedačky ani převážet větší předměty.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ani bahenní lázně nedělají Range Roveru žádný problém. Naprostá většina se jich ale do podobné situace nikdy nedostane.
    Ani bahenní lázně nedělají Range Roveru žádný problém. Naprostá většina se jich ale do podobné situace nikdy nedostane.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dvoudílné víko kufru se otevírá i zavírá samo, může ale být náladové a selhat
    Dvoudílné víko kufru se otevírá i zavírá samo, může ale být náladové a selhat| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čalouněná spodní část víka bez problému unese dvě osoby. U starších kusů už je ale doporučeno zkontrolovat stav lanka a úchytů, občas se totiž trhají.
    Čalouněná spodní část víka bez problému unese dvě osoby. U starších kusů už je ale doporučeno zkontrolovat stav lanka a úchytů, občas se totiž trhají.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vznětový osmiválec o objemu 4,4 litru je nejpopulárnější volbou pro evropské zájemce o Range Rover
    Vznětový osmiválec o objemu 4,4 litru je nejpopulárnější volbou pro evropské zájemce o Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzduchový podvozek se nehodí jen v terénu. Po zastavení je možné vůz snížit o 40 mm pro usnadnění vystupování. Právě tento systém je ale častou bolestí vozu.
    Vzduchový podvozek se nehodí jen v terénu. Po zastavení je možné vůz snížit o 40 mm pro usnadnění vystupování. Právě tento systém je ale častou bolestí vozu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Range Rover
    Range Rover| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V novějších vozech jsou oba displeje o poznání lepší. Spodní slouží k ovládání klimatizace a souvisejících systémů.
    V novějších vozech jsou oba displeje o poznání lepší. Spodní slouží k ovládání klimatizace a souvisejících systémů.| Zdroj: Land Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Jízdní režimy a stav podvozku se zobrazují na digitálním panelu před řidičem
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Interiér je minimalistický, spoustu ovládacích prvků přebral displej. Kvůli širokému středovému tunelu a výplni dveří působí menší, než by exteriér napovídal.
Range Rover
Range Rover
V modelech před rokem 2016 je displej multimediálního systému už na pohled zastaralý, ovládání je ale jednoduché
Range Rover
Osmistupňový automat od ZF je jedinou volbou. Ojediněle jej trápí softwarové problémy, které ale v nejhorších případech končí výměnou převodovky.
Range Rover
Podvozek se ovládá tlačítky z kabiny. Výsuvný otočný ovladač slouží k volbě režimů pro jízdu mimo cesty.
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Příplatkové sedačky Business Class (příplatek 115 000 Kč u nového vozu) místo původní lavice posadí pasažéry do dvou pohodlných křesel podobných těm vpředu, s širokým středovým tunelem uprostřed. Ten nabízí ovládání klimatizace a spoustu odkládacích prostor, znamená ale také značné omezení praktičnosti. Není už zde totiž možnost sklopit sedačky ani převážet větší předměty.
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Ani bahenní lázně nedělají Range Roveru žádný problém. Naprostá většina se jich ale do podobné situace nikdy nedostane.
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Dvoudílné víko kufru se otevírá i zavírá samo, může ale být náladové a selhat
Čalouněná spodní část víka bez problému unese dvě osoby. U starších kusů už je ale doporučeno zkontrolovat stav lanka a úchytů, občas se totiž trhají.
Range Rover
Vznětový osmiválec o objemu 4,4 litru je nejpopulárnější volbou pro evropské zájemce o Range Rover
Range Rover
Vzduchový podvozek se nehodí jen v terénu. Po zastavení je možné vůz snížit o 40 mm pro usnadnění vystupování. Právě tento systém je ale častou bolestí vozu.
Range Rover
Range Rover
V novějších vozech jsou oba displeje o poznání lepší. Spodní slouží k ovládání klimatizace a souvisejících systémů.