Ojetý Renault Kadjar: Zaspal, či předběhl čas pochopení?

1/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Omlazené provedení od roku 2018 prozradí navenek úprava chladičové masky a kompletně přepracovaný nárazník
    Omlazené provedení od roku 2018 prozradí navenek úprava chladičové masky a kompletně přepracovaný nárazník| Zdroj: Svět motorů
  • Před třemi lety dorazily do interiéru nové ovladače klimatizace a celek působí mnohem hodnotněji
    Před třemi lety dorazily do interiéru nové ovladače klimatizace a celek působí mnohem hodnotněji| Zdroj: Svět motorů
  • Moderní platforma CMF (Common Module Family) je sdílená s Nissanem a jako první na ní vyjel aktuální Renault Espace. Tvoří ji pět samostatných skupin: motor, interiér, elektroinstalace, přední a zadní podlaha.
    Moderní platforma CMF (Common Module Family) je sdílená s Nissanem a jako první na ní vyjel aktuální Renault Espace. Tvoří ji pět samostatných skupin: motor, interiér, elektroinstalace, přední a zadní podlaha.| Zdroj: Svět motorů
  • Po přečtení hlavního textu se vyvarujte tohoto postrachu jménem 1.2 TCe. Vypadá přátelsky, ale s hladinou oleje kouzlí jako čaroděj.
    Po přečtení hlavního textu se vyvarujte tohoto postrachu jménem 1.2 TCe. Vypadá přátelsky, ale s hladinou oleje kouzlí jako čaroděj.| Zdroj: Svět motorů
  • Nejvíce prozradí příbuznost s Nissanem Qashqai kompletní soubor ovládacích tlačítek a klik v původních dveřních výplních
    Nejvíce prozradí příbuznost s Nissanem Qashqai kompletní soubor ovládacích tlačítek a klik v původních dveřních výplních| Zdroj: Svět motorů
  • Denní svícení prostřednictvím technologie LED bylo u všech verzí od zahájení produkce samozřejmostí
    Denní svícení prostřednictvím technologie LED bylo u všech verzí od zahájení produkce samozřejmostí| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Kadjar
    Renault Kadjar| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní verze původní palubní desky ještě přiznávala sdílení japonských komponentů, kvalita španělské výroby však za britským nissanem lehce pokulhává
    Základní verze původní palubní desky ještě přiznávala sdílení japonských komponentů, kvalita španělské výroby však za britským nissanem lehce pokulhává| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Manuální samočinná převodovka funguje ukázkově přesně a pracuje se s ní příjemně a hladce. Hlavní problém však tkví úplně jinde – dnešní posádka SUV už řazení svépomocí většinou odmítá.
    Manuální samočinná převodovka funguje ukázkově přesně a pracuje se s ní příjemně a hladce. Hlavní problém však tkví úplně jinde – dnešní posádka SUV už řazení svépomocí většinou odmítá.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní rádio designem ani grafikou neoslní. Přesto dokáže to samé co vyspělé systémy, navíc dostanete CD.
    Základní rádio designem ani grafikou neoslní. Přesto dokáže to samé co vyspělé systémy, navíc dostanete CD.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední sedačky mají bytelné rozměry, pumpička výškového nastavování sedáku je však umístěna neprakticky a občas zlobí
    Přední sedačky mají bytelné rozměry, pumpička výškového nastavování sedáku je však umístěna neprakticky a občas zlobí| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Potahy sedadel jsou odolné, jiné poškození než neodstranitelná špína vzniklá nedbalostí se jich většinou netýká
    Potahy sedadel jsou odolné, jiné poškození než neodstranitelná špína vzniklá nedbalostí se jich většinou netýká| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čtyřkolky disponují otočným voličem režimů: přední pohon, samočinné spínání mezinápravové spojky a její trvalé sepnutí. Aby to vozům s předním pohonem nebylo líto, mají na stejném místě ovladač elektronických systémů podvozku.
    Čtyřkolky disponují otočným voličem režimů: přední pohon, samočinné spínání mezinápravové spojky a její trvalé sepnutí. Aby to vozům s předním pohonem nebylo líto, mají na stejném místě ovladač elektronických systémů podvozku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hodnota světlé výšky 200 mm patří na trhu k lepším. Terénně působí rovněž nájezdové úhly: přední 18°, zadní 28°.
    Hodnota světlé výšky 200 mm patří na trhu k lepším. Terénně působí rovněž nájezdové úhly: přední 18°, zadní 28°.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podlážku zavazadlového prostoru lze v případě potřeby zdvihnout a vytvořit z ní dvě samostatné ohrádky
    Podlážku zavazadlového prostoru lze v případě potřeby zdvihnout a vytvořit z ní dvě samostatné ohrádky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pochvalu si zaslouží i možnost spárování dojezdové rezervy se čtyřkolkou. Další důkaz o tom, že jde spíš o auto pro české chalupáře než matky.
    Pochvalu si zaslouží i možnost spárování dojezdové rezervy se čtyřkolkou. Další důkaz o tom, že jde spíš o auto pro české chalupáře než matky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Silná vznětová šestnáctistovka se svého času stala jediným z hrstky motorů, které si v testech Světa motorů vysloužily čistou jedničku. Táhne srdnatě, jezdí úsporně, ale pojí se výhradně s manuální převodovkou.
    Silná vznětová šestnáctistovka se svého času stala jediným z hrstky motorů, které si v testech Světa motorů vysloužily čistou jedničku. Táhne srdnatě, jezdí úsporně, ale pojí se výhradně s manuální převodovkou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejvyšší specifikace se dokonce od počátku chlubila plně diodovými světlomety
    Nejvyšší specifikace se dokonce od počátku chlubila plně diodovými světlomety| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
    Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Otvor nádrže s plechovým víčkem je stejně jako dveřní klika typicky japonský prvek, podobně jako u nissanu se tankuje napravo
    Otvor nádrže s plechovým víčkem je stejně jako dveřní klika typicky japonský prvek, podobně jako u nissanu se tankuje napravo| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jiří Kallmünzer, vedoucí brandýského autorizovaného servisu Auto Kout, chválí vznětový čtyřválec 1.6 dCi jako spolehlivý motor: „Nedávno ho nahradila sedmnáctistovka, ale ta je zatím na kompletní rozbor příliš mladá. Přesto jí věříme úplně stejně!“
    Jiří Kallmünzer, vedoucí brandýského autorizovaného servisu Auto Kout, chválí vznětový čtyřválec 1.6 dCi jako spolehlivý motor: „Nedávno ho nahradila sedmnáctistovka, ale ta je zatím na kompletní rozbor příliš mladá. Přesto jí věříme úplně stejně!“| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stav brzdové soustavy odpovídá spíše lehce zajetému vozu, při běžném provozu se ještě dva roky obejde bez investic
    Stav brzdové soustavy odpovídá spíše lehce zajetému vozu, při běžném provozu se ještě dva roky obejde bez investic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • O pečlivosti předchozího majitele svědčí kola bez parkovacích šrámů, povrchový lak se však na některých místech odlupuje
    O pečlivosti předchozího majitele svědčí kola bez parkovacích šrámů, povrchový lak se však na některých místech odlupuje| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na autě z bazaru nás zaujaly téměř nové zimní pneumatiky, předchozí vlastník zřejmě prodej vozu dopředu neplánoval…
    Na autě z bazaru nás zaujaly téměř nové zimní pneumatiky, předchozí vlastník zřejmě prodej vozu dopředu neplánoval…| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Spodní ramena a výfukové potrubí vykazují stopy povrchové koroze, na jejich funkci to ale vliv nemá. Výfuk vydrží dlouho, díly náprav by si však zasloužily protikorozní nástřik.
    Spodní ramena a výfukové potrubí vykazují stopy povrchové koroze, na jejich funkci to ale vliv nemá. Výfuk vydrží dlouho, díly náprav by si však zasloužily protikorozní nástřik.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Odolný obal originálního výfuku se vůbec netají globální provázaností, vedle loga Renaultu září i nepřehlédnutelný nápis Nissan
    Odolný obal originálního výfuku se vůbec netají globální provázaností, vedle loga Renaultu září i nepřehlédnutelný nápis Nissan| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Omlazené provedení od roku 2018 prozradí navenek úprava chladičové masky a kompletně přepracovaný nárazník
Před třemi lety dorazily do interiéru nové ovladače klimatizace a celek působí mnohem hodnotněji
Moderní platforma CMF (Common Module Family) je sdílená s Nissanem a jako první na ní vyjel aktuální Renault Espace. Tvoří ji pět samostatných skupin: motor, interiér, elektroinstalace, přední a zadní podlaha.
Po přečtení hlavního textu se vyvarujte tohoto postrachu jménem 1.2 TCe. Vypadá přátelsky, ale s hladinou oleje kouzlí jako čaroděj.
Nejvíce prozradí příbuznost s Nissanem Qashqai kompletní soubor ovládacích tlačítek a klik v původních dveřních výplních
Denní svícení prostřednictvím technologie LED bylo u všech verzí od zahájení produkce samozřejmostí
Renault Kadjar
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Základní verze původní palubní desky ještě přiznávala sdílení japonských komponentů, kvalita španělské výroby však za britským nissanem lehce pokulhává
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Manuální samočinná převodovka funguje ukázkově přesně a pracuje se s ní příjemně a hladce. Hlavní problém však tkví úplně jinde – dnešní posádka SUV už řazení svépomocí většinou odmítá.
Základní rádio designem ani grafikou neoslní. Přesto dokáže to samé co vyspělé systémy, navíc dostanete CD.
Přední sedačky mají bytelné rozměry, pumpička výškového nastavování sedáku je však umístěna neprakticky a občas zlobí
Potahy sedadel jsou odolné, jiné poškození než neodstranitelná špína vzniklá nedbalostí se jich většinou netýká
Čtyřkolky disponují otočným voličem režimů: přední pohon, samočinné spínání mezinápravové spojky a její trvalé sepnutí. Aby to vozům s předním pohonem nebylo líto, mají na stejném místě ovladač elektronických systémů podvozku.
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Hodnota světlé výšky 200 mm patří na trhu k lepším. Terénně působí rovněž nájezdové úhly: přední 18°, zadní 28°.
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Podlážku zavazadlového prostoru lze v případě potřeby zdvihnout a vytvořit z ní dvě samostatné ohrádky
Pochvalu si zaslouží i možnost spárování dojezdové rezervy se čtyřkolkou. Další důkaz o tom, že jde spíš o auto pro české chalupáře než matky.
Silná vznětová šestnáctistovka se svého času stala jediným z hrstky motorů, které si v testech Světa motorů vysloužily čistou jedničku. Táhne srdnatě, jezdí úsporně, ale pojí se výhradně s manuální převodovkou.
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Nejvyšší specifikace se dokonce od počátku chlubila plně diodovými světlomety
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4
Otvor nádrže s plechovým víčkem je stejně jako dveřní klika typicky japonský prvek, podobně jako u nissanu se tankuje napravo
Jiří Kallmünzer, vedoucí brandýského autorizovaného servisu Auto Kout, chválí vznětový čtyřválec 1.6 dCi jako spolehlivý motor: „Nedávno ho nahradila sedmnáctistovka, ale ta je zatím na kompletní rozbor příliš mladá. Přesto jí věříme úplně stejně!“
Stav brzdové soustavy odpovídá spíše lehce zajetému vozu, při běžném provozu se ještě dva roky obejde bez investic
O pečlivosti předchozího majitele svědčí kola bez parkovacích šrámů, povrchový lak se však na některých místech odlupuje
Na autě z bazaru nás zaujaly téměř nové zimní pneumatiky, předchozí vlastník zřejmě prodej vozu dopředu neplánoval…
Spodní ramena a výfukové potrubí vykazují stopy povrchové koroze, na jejich funkci to ale vliv nemá. Výfuk vydrží dlouho, díly náprav by si však zasloužily protikorozní nástřik.
Odolný obal originálního výfuku se vůbec netají globální provázaností, vedle loga Renaultu září i nepřehlédnutelný nápis Nissan