Ojetý Renault Laguna III Coupé: Krásná zbytečnost
4
/
74
Prohlédnout znovu
Ojetý Renault Laguna III Coupé: Krásná zbytečnost
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna III Coupé
|
Svět motorů
Úžasnou věcí na Laguně III včetně Coupé byla bezprůvanová klimatizace. Stačilo zmáčknout tlačítko soft a studený vzduch difuzně vypouštěla mřížkami vedle středového reproduktoru na horní části palubní desky.
|
Svět motorů
Pro přístup dozadu se sedačky posouvají vždy elektricky, byť v základních výbavách mohou být manuálně nastavitelné. Velmi příjemné jsou komfortní hlavové opěrky.
|
Svět motorů
Motoru 2.0 dCi lze technicky vytknout možná tak spotřebu paliva prvních ročníků. I v kupé šlo o nejběžnější pohon, byť pramálo aristokratický.
|
Svět motorů
Jediný karosářský díl kupé není shodný se základním modelem. V nabídce bohužel chybělo střešní okno.
|
Svět motorů
Bezrámová skla bočních dveří jsou efektní záležitost, která zde překvapivě nezlobí. Tedy do vozu přes ni neteče a obvykle ani nefouká.
|
Svět motorů
Ač to málokoho zajímá, tak zavazadlový prostor má slušný objem 423 l a dá se libovolně zvětšit sklopením zadních sedaček.
|
Svět motorů
Levnější verze Monaco GP nahradila v roce 2010 původní GT. Systém řízení zadních kol 4Control byl od té doby za příplatek. Na snímku už vůz vyrobený po roce 2012 s LED pásky denního svícení.
|
Svět motorů
Renault Laguna III Coupé
|
Svět motorů
Pro dva přední cestující je vůz velice komfortní. Časté krátké jízdy většinou odnesou boky anatomických sedaček.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
V roce 2013 se do výbavy dostal centrální infotainment R-Link. Zajímavé je, že už uměl tehdy přelomové a dnes zcela nepostradatelné zrcadlení mobilního telefonu. Funkce bohužel byla v konfi guraci vypnutá a spustit ji lze jen neoriginálním diagnostickým nástrojem DDT.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Šestiválce mají pod podlahou zavazadelníku obří akumulátor 110 Ah. Proto nemohou mít rezervní kolo.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Největší atrakcí rozhodně je vznětový šestiválec 3.0 V6 označovaný dCi 235, od roku 2012 pak dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna nemá dobře zkonstruované zavěšení motoru, kdy stačí, aby pryž reakčních vzpěr časem ztvrdla, a do nápravnice se začnou přenášet vibrace. Třílitr má ty reakční vzpěry dole dokonce dvě vedle sebe, jednu nahoře a pak dva hlavní silentbloky.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Tajemství bezproblémových regenerací filtru pevných částic spočívá ve vstřikovači, nebo spíš odpařovači nafty přímo do výfukového potrubí. Paradox je, že saze tady pasivně hoří tak dobře, že těch aktivních regenerací moc nebývá.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
U vyhlédnuté Laguny Coupé si dobře zkontrolujte, zda opravdu má systém 4Control
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
U devítiletého auta na nás po demontáži spodních krytů vykoukl suchý motor. Mastná byla jen místy ramena, a to od manžet poloos prasklých vinou kratších tuningových per.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Laguna Coupé 3.0 V6 dCi 240
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid