Ojetý Saab 9-5 (1997–2010): Trpělivost se vyplácí

1/79
Přehled fotografií
Zavřít
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5
    Saab 9-5| Zdroj: Svět motorů
  • Bystré oko na průřezu rozpozná nápravy z Vectry B, snad vše ostatní je ale převzato s velkými změnami
    Bystré oko na průřezu rozpozná nápravy z Vectry B, snad vše ostatní je ale převzato s velkými změnami| Zdroj: Svět motorů
  • První sérii, vyráběnou v letech 1997 až 2001, rozpoznáte dle chromované masky a světlometů z broušeného skla. Díky nim se mu také říká „skleník“. Všechny verze měly stěrače světlometů jako standard, z pozdějších modelů vypadly kvůli ochraně chodců.
    První sérii, vyráběnou v letech 1997 až 2001, rozpoznáte dle chromované masky a světlometů z broušeného skla. Díky nim se mu také říká „skleník“. Všechny verze měly stěrače světlometů jako standard, z pozdějších modelů vypadly kvůli ochraně chodců.| Zdroj: Svět motorů
  • Saab 9-5
    Saab 9-5| Zdroj: Svět motorů
  • Kvůli výraznému orámování předních světlometů si druhá, výrazná modernizace vozu v roce 2005 vysloužila přezdívku „brejlovec“
    Kvůli výraznému orámování předních světlometů si druhá, výrazná modernizace vozu v roce 2005 vysloužila přezdívku „brejlovec“| Zdroj: Svět motorů
  • Saab 9-5
    Saab 9-5| Zdroj: Svět motorů
  • S výjimkou standardních rychlých verzí Aero byl k dispozici také ještě silnější model Troll R od dvorního úpravce Hirsch Performance. Ze čtyřválce vydoloval v pozdějších verzích až 228 kW a 410 Nm.
    S výjimkou standardních rychlých verzí Aero byl k dispozici také ještě silnější model Troll R od dvorního úpravce Hirsch Performance. Ze čtyřválce vydoloval v pozdějších verzích až 228 kW a 410 Nm.| Zdroj: Svět motorů
  • Modernizace v roce 2001 přinesla konzervativnější linie a čelní masku zapuštěnou do nárazníku
    Modernizace v roce 2001 přinesla konzervativnější linie a čelní masku zapuštěnou do nárazníku| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadelník sedanu pojme slušných 500 litrů, kombi nabídne do výšky plata poněkud menších 416 litrů
    Zavazadelník sedanu pojme slušných 500 litrů, kombi nabídne do výšky plata poněkud menších 416 litrů| Zdroj: Svět motorů
  • Přístrojový panel modelu Aero se od toho běžného odlišoval zejména ukazatelem plnicího tlaku turbodmychadla, což je dnes málo vídaná, ale velmi zábavná věc
    Přístrojový panel modelu Aero se od toho běžného odlišoval zejména ukazatelem plnicího tlaku turbodmychadla, což je dnes málo vídaná, ale velmi zábavná věc| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska 9-5 patří k hlavním lákadlům modelu. Je orientovaná na řidiče a do modernizace v roce 2005 vyvedena z kvalitních materiálů.
    Palubní deska 9-5 patří k hlavním lákadlům modelu. Je orientovaná na řidiče a do modernizace v roce 2005 vyvedena z kvalitních materiálů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nadšení řidiči volí spíše manuál než automat, v případě 9-5 se ale připravte na rychleji opotřebené synchrony
    Nadšení řidiči volí spíše manuál než automat, v případě 9-5 se ale připravte na rychleji opotřebené synchrony| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní počítač 9-5 nenajdeme v přístrojovém panelu, nýbrž v horní části palubní desky. Jmenuje se SID a do poloviny roku 2003 trpěl vypadáváním pixelů.
    Palubní počítač 9-5 nenajdeme v přístrojovém panelu, nýbrž v horní části palubní desky. Jmenuje se SID a do poloviny roku 2003 trpěl vypadáváním pixelů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný kus byl vybaven nejlepším stereem Harman Kardon s navigací DVD Kenwood. Systém hraje i na dnešní poměry skvěle.
    Testovaný kus byl vybaven nejlepším stereem Harman Kardon s navigací DVD Kenwood. Systém hraje i na dnešní poměry skvěle.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeden fakt na machrování u piva: Saab 9-5 byl prvním vozem planety, který nabízel ventilovaná přední křesla
    Jeden fakt na machrování u piva: Saab 9-5 byl prvním vozem planety, který nabízel ventilovaná přední křesla| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvojí clona a čtecí lampička jsou detaily, díky nimž se Saab 9-5 vryl do paměti nejednomu řidiči.
    Dvojí clona a čtecí lampička jsou detaily, díky nimž se Saab 9-5 vryl do paměti nejednomu řidiči.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvojí clona a čtecí lampička jsou detaily, díky nimž se Saab 9-5 vryl do paměti nejednomu řidiči.
    Dvojí clona a čtecí lampička jsou detaily, díky nimž se Saab 9-5 vryl do paměti nejednomu řidiči.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Když inženýři ze saabu zjistili, že klíček v zapalování pod volantem umí v případě nárazu rozbít řidiči koleno, přesunuli celý modul mezi přední sedačky.
    Když inženýři ze saabu zjistili, že klíček v zapalování pod volantem umí v případě nárazu rozbít řidiči koleno, přesunuli celý modul mezi přední sedačky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aero z let 2004-2005 mnozí považují za vůbec nejkrásnější a my toto tvrzení nerozporujeme. Rozměrná koncovka výfuku není standardem, tato je od úpravce MapTun.
    Aero z let 2004-2005 mnozí považují za vůbec nejkrásnější a my toto tvrzení nerozporujeme. Rozměrná koncovka výfuku není standardem, tato je od úpravce MapTun.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník sedanu pojme slušných 500 litrů, kombi nabídne do výšky plata poněkud menších 416 litrů
    Zavazadelník sedanu pojme slušných 500 litrů, kombi nabídne do výšky plata poněkud menších 416 litrů| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný kus byl vybaven nejlepším stereem Harman Kardon s navigací DVD Kenwood. Systém hraje i na dnešní poměry skvěle.
    Testovaný kus byl vybaven nejlepším stereem Harman Kardon s navigací DVD Kenwood. Systém hraje i na dnešní poměry skvěle.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Náhradní zapalovací kazeta v kufru je nepsanou základní výbavou každého benzinového saabu se systémem SDI. Naštěstí nezabírá moc místa.
    Náhradní zapalovací kazeta v kufru je nepsanou základní výbavou každého benzinového saabu se systémem SDI. Naštěstí nezabírá moc místa.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaný 2,3litrový čtyřválec s výkonem 184 kW v 5300 min-1 má impozantní elán ve středním pásmu otáček. Potěší i 370 Nm ve funkci overboost od 1900 min-1.
    Přeplňovaný 2,3litrový čtyřválec s výkonem 184 kW v 5300 min-1 má impozantní elán ve středním pásmu otáček. Potěší i 370 Nm ve funkci overboost od 1900 min-1.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hadice levé strany motoru jsou také spotřební záležitostí. Dobře překontrolujte jejich stav, případně výměnu. Totéž platí o podtlakových vedeních.
    Hadice levé strany motoru jsou také spotřební záležitostí. Dobře překontrolujte jejich stav, případně výměnu. Totéž platí o podtlakových vedeních.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Také hlavní ukostření podléhá zkáze, není od věci je po koupi pro jistotu pročistit
    Také hlavní ukostření podléhá zkáze, není od věci je po koupi pro jistotu pročistit| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jednou z chronických slabin modelu Aero do modelového roku 2006 je modul ESP, který odchází s věkem
    Jednou z chronických slabin modelu Aero do modelového roku 2006 je modul ESP, který odchází s věkem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na stav škrticí klapky si dejte pozor i v novějších modelech, občas je ji nutno vyčistit. Její špinění prudce souvisí se systémem větrání klikové skříně.
    Na stav škrticí klapky si dejte pozor i v novějších modelech, občas je ji nutno vyčistit. Její špinění prudce souvisí se systémem větrání klikové skříně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Saab 9-5 Aero 2.3T
    Saab 9-5 Aero 2.3T| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5
Bystré oko na průřezu rozpozná nápravy z Vectry B, snad vše ostatní je ale převzato s velkými změnami
První sérii, vyráběnou v letech 1997 až 2001, rozpoznáte dle chromované masky a světlometů z broušeného skla. Díky nim se mu také říká „skleník“. Všechny verze měly stěrače světlometů jako standard, z pozdějších modelů vypadly kvůli ochraně chodců.
Saab 9-5
Kvůli výraznému orámování předních světlometů si druhá, výrazná modernizace vozu v roce 2005 vysloužila přezdívku „brejlovec“
Saab 9-5
S výjimkou standardních rychlých verzí Aero byl k dispozici také ještě silnější model Troll R od dvorního úpravce Hirsch Performance. Ze čtyřválce vydoloval v pozdějších verzích až 228 kW a 410 Nm.
Modernizace v roce 2001 přinesla konzervativnější linie a čelní masku zapuštěnou do nárazníku
Zavazadelník sedanu pojme slušných 500 litrů, kombi nabídne do výšky plata poněkud menších 416 litrů
Přístrojový panel modelu Aero se od toho běžného odlišoval zejména ukazatelem plnicího tlaku turbodmychadla, což je dnes málo vídaná, ale velmi zábavná věc
Palubní deska 9-5 patří k hlavním lákadlům modelu. Je orientovaná na řidiče a do modernizace v roce 2005 vyvedena z kvalitních materiálů.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Nadšení řidiči volí spíše manuál než automat, v případě 9-5 se ale připravte na rychleji opotřebené synchrony
Saab 9-5 Aero 2.3T
Palubní počítač 9-5 nenajdeme v přístrojovém panelu, nýbrž v horní části palubní desky. Jmenuje se SID a do poloviny roku 2003 trpěl vypadáváním pixelů.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Testovaný kus byl vybaven nejlepším stereem Harman Kardon s navigací DVD Kenwood. Systém hraje i na dnešní poměry skvěle.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Jeden fakt na machrování u piva: Saab 9-5 byl prvním vozem planety, který nabízel ventilovaná přední křesla
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Dvojí clona a čtecí lampička jsou detaily, díky nimž se Saab 9-5 vryl do paměti nejednomu řidiči.
Dvojí clona a čtecí lampička jsou detaily, díky nimž se Saab 9-5 vryl do paměti nejednomu řidiči.
Když inženýři ze saabu zjistili, že klíček v zapalování pod volantem umí v případě nárazu rozbít řidiči koleno, přesunuli celý modul mezi přední sedačky.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Aero z let 2004-2005 mnozí považují za vůbec nejkrásnější a my toto tvrzení nerozporujeme. Rozměrná koncovka výfuku není standardem, tato je od úpravce MapTun.
Zavazadelník sedanu pojme slušných 500 litrů, kombi nabídne do výšky plata poněkud menších 416 litrů
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Testovaný kus byl vybaven nejlepším stereem Harman Kardon s navigací DVD Kenwood. Systém hraje i na dnešní poměry skvěle.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Náhradní zapalovací kazeta v kufru je nepsanou základní výbavou každého benzinového saabu se systémem SDI. Naštěstí nezabírá moc místa.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Přeplňovaný 2,3litrový čtyřválec s výkonem 184 kW v 5300 min-1 má impozantní elán ve středním pásmu otáček. Potěší i 370 Nm ve funkci overboost od 1900 min-1.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Hadice levé strany motoru jsou také spotřební záležitostí. Dobře překontrolujte jejich stav, případně výměnu. Totéž platí o podtlakových vedeních.
Také hlavní ukostření podléhá zkáze, není od věci je po koupi pro jistotu pročistit
Jednou z chronických slabin modelu Aero do modelového roku 2006 je modul ESP, který odchází s věkem
Na stav škrticí klapky si dejte pozor i v novějších modelech, občas je ji nutno vyčistit. Její špinění prudce souvisí se systémem větrání klikové skříně.
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T
Saab 9-5 Aero 2.3T