Ojetý Seat Leon II. generace (1P): Nic netrvá věčně

9/50
Zavřít
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon
    Seat Leon| Zdroj: Seat
  • Volant opakující motiv čelní masky se v roce 2009 dostal i do zmodernizovaného leonu, spolu s ním i modernější rádia s podporou připojení Bluetooth
    Volant opakující motiv čelní masky se v roce 2009 dostal i do zmodernizovaného leonu, spolu s ním i modernější rádia s podporou připojení Bluetooth| Zdroj: Seat
  • Modernizace přinesla lehce upravený přední nárazník a optiku předních a zadních světlometů. Vpravo úsporná verze Ecomotive s turbodieselem 1.6 TDI/77 kW.
    Modernizace přinesla lehce upravený přední nárazník a optiku předních a zadních světlometů. Vpravo úsporná verze Ecomotive s turbodieselem 1.6 TDI/77 kW.| Zdroj: Seat
  • Přední nápravnice je pevněji uložena. Samotná ramena pak mají odlišná zadní uložení.
    Přední nápravnice je pevněji uložena. Samotná ramena pak mají odlišná zadní uložení.| Zdroj: Svět motorů
  • Vůle v zadní nápravě nepatří k ojedinělým jevům, mohou se dostavit u obou příčných ramen. Novější verze mají obě ramena rovná, starší má jedno zahnuté „do hokejky“.
    Vůle v zadní nápravě nepatří k ojedinělým jevům, mohou se dostavit u obou příčných ramen. Novější verze mají obě ramena rovná, starší má jedno zahnuté „do hokejky“.| Zdroj: Svět motorů
  • Podobu leonu automobilka odhalovala postupně několika koncepty. Tohle je poslední: Seat Leon Prototype z roku 2005.
    Podobu leonu automobilka odhalovala postupně několika koncepty. Tohle je poslední: Seat Leon Prototype z roku 2005.| Zdroj: Seat
  • Ani leonu se nevyhnul oranžový mor, nejtypičtější místo se nachází mezi předními koly a dveřmi
    Ani leonu se nevyhnul oranžový mor, nejtypičtější místo se nachází mezi předními koly a dveřmi| Zdroj: Svět motorů
  • Nárazníky s upravenými otvory sání byly k dispozici ve formě příslušenství, v roce 2008 je použilo německé zastoupení pro limitku Leon Copa Edition s motorem 2.0 TFSI s výkonem zvýšeným na 210 kW
    Nárazníky s upravenými otvory sání byly k dispozici ve formě příslušenství, v roce 2008 je použilo německé zastoupení pro limitku Leon Copa Edition s motorem 2.0 TFSI s výkonem zvýšeným na 210 kW| Zdroj: Seat
  • Leon druhé generace byl úspěšný i v závodní sérii WTCC. Speciál s dvoulitrovým turbodieselem vyhrál v letech 2008 a 2009 jak bodování jezdců, tak i továrních týmů.
    Leon druhé generace byl úspěšný i v závodní sérii WTCC. Speciál s dvoulitrovým turbodieselem vyhrál v letech 2008 a 2009 jak bodování jezdců, tak i továrních týmů.| Zdroj: Seat
  • Podzim 2006 znamenal příchod ostré verze Cupra se čtyřválcem 2.0 TFSI/177 kW z řady EA 113
    Podzim 2006 znamenal příchod ostré verze Cupra se čtyřválcem 2.0 TFSI/177 kW z řady EA 113| Zdroj: Seat
  • Modernizace konečně přinesla prvek, kterým šlo spolehlivě rozlišit verzi FR od plnotučné cupry. Na obrázku je provedení Cupra R s charakteristickou zelenou a výkonem 195 kW.
    Modernizace konečně přinesla prvek, kterým šlo spolehlivě rozlišit verzi FR od plnotučné cupry. Na obrázku je provedení Cupra R s charakteristickou zelenou a výkonem 195 kW.| Zdroj: Seat
  • Seat TwinDrive
    Seat TwinDrive| Zdroj: Seat
  • Seat TwinDrive
    Seat TwinDrive| Zdroj: Seat
  • Přístrojový panel verze před modernizací dostal centrální otáčkoměr na podkreslení sportovního ducha, oblast palubního počítače se po faceliftu změnila
    Přístrojový panel verze před modernizací dostal centrální otáčkoměr na podkreslení sportovního ducha, oblast palubního počítače se po faceliftu změnila| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Náš testovaný leon měl ještě interiér se starším rádiem a specifickým volantem. Bluetooth by tady člověk hledal marně.
    Náš testovaný leon měl ještě interiér se starším rádiem a specifickým volantem. Bluetooth by tady člověk hledal marně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Středový panel nesl více funkcí, než je u koncernu zvykem, potěší konektivita připojením AUX
    Středový panel nesl více funkcí, než je u koncernu zvykem, potěší konektivita připojením AUX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou
    Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu už najdeme důstojnou dávku prostoru pro kolena pasažérů. Rozdíl proti předchůdci je zde výrazný.
    Vzadu už najdeme důstojnou dávku prostoru pro kolena pasažérů. Rozdíl proti předchůdci je zde výrazný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr nabízí průměrných 341 litrů, vysokou nakládací hranu a úzký otvor
    Kufr nabízí průměrných 341 litrů, vysokou nakládací hranu a úzký otvor| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor řady EA 113 má opravdu moderní jízdní projev, na sešlápnutí plynu reaguje rychle. Všech 147 kW a 280 Nm je dle všeho pořád na svém místě.
    Motor řady EA 113 má opravdu moderní jízdní projev, na sešlápnutí plynu reaguje rychle. Všech 147 kW a 280 Nm je dle všeho pořád na svém místě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
    Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Seat Leon FR 2.0 TFSI
    Seat Leon FR 2.0 TFSI| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kola byla také specifická pro verzi FR a tak zachovalá se už moc nevidí
    Kola byla také specifická pro verzi FR a tak zachovalá se už moc nevidí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
    Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou
    Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon
Volant opakující motiv čelní masky se v roce 2009 dostal i do zmodernizovaného leonu, spolu s ním i modernější rádia s podporou připojení Bluetooth
Modernizace přinesla lehce upravený přední nárazník a optiku předních a zadních světlometů. Vpravo úsporná verze Ecomotive s turbodieselem 1.6 TDI/77 kW.
Přední nápravnice je pevněji uložena. Samotná ramena pak mají odlišná zadní uložení.
Vůle v zadní nápravě nepatří k ojedinělým jevům, mohou se dostavit u obou příčných ramen. Novější verze mají obě ramena rovná, starší má jedno zahnuté „do hokejky“.
Podobu leonu automobilka odhalovala postupně několika koncepty. Tohle je poslední: Seat Leon Prototype z roku 2005.
Ani leonu se nevyhnul oranžový mor, nejtypičtější místo se nachází mezi předními koly a dveřmi
Nárazníky s upravenými otvory sání byly k dispozici ve formě příslušenství, v roce 2008 je použilo německé zastoupení pro limitku Leon Copa Edition s motorem 2.0 TFSI s výkonem zvýšeným na 210 kW
Leon druhé generace byl úspěšný i v závodní sérii WTCC. Speciál s dvoulitrovým turbodieselem vyhrál v letech 2008 a 2009 jak bodování jezdců, tak i továrních týmů.
Podzim 2006 znamenal příchod ostré verze Cupra se čtyřválcem 2.0 TFSI/177 kW z řady EA 113
Modernizace konečně přinesla prvek, kterým šlo spolehlivě rozlišit verzi FR od plnotučné cupry. Na obrázku je provedení Cupra R s charakteristickou zelenou a výkonem 195 kW.
Seat TwinDrive
Seat TwinDrive
Přístrojový panel verze před modernizací dostal centrální otáčkoměr na podkreslení sportovního ducha, oblast palubního počítače se po faceliftu změnila
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Náš testovaný leon měl ještě interiér se starším rádiem a specifickým volantem. Bluetooth by tady člověk hledal marně.
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Středový panel nesl více funkcí, než je u koncernu zvykem, potěší konektivita připojením AUX
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou
Vzadu už najdeme důstojnou dávku prostoru pro kolena pasažérů. Rozdíl proti předchůdci je zde výrazný.
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Kufr nabízí průměrných 341 litrů, vysokou nakládací hranu a úzký otvor
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Motor řady EA 113 má opravdu moderní jízdní projev, na sešlápnutí plynu reaguje rychle. Všech 147 kW a 280 Nm je dle všeho pořád na svém místě.
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Kola byla také specifická pro verzi FR a tak zachovalá se už moc nevidí
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou