Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon|
Zdroj: Seat
Volant opakující motiv čelní masky se v roce 2009 dostal i do zmodernizovaného leonu, spolu s ním i modernější rádia s podporou připojení Bluetooth|
Zdroj: Seat
Modernizace přinesla lehce upravený přední nárazník a optiku předních a zadních světlometů. Vpravo úsporná verze Ecomotive s turbodieselem 1.6 TDI/77 kW.|
Zdroj: Seat
Přední nápravnice je pevněji uložena. Samotná ramena pak mají odlišná zadní uložení.|
Zdroj: Svět motorů
Vůle v zadní nápravě nepatří k ojedinělým jevům, mohou se dostavit u obou příčných ramen. Novější verze mají obě ramena rovná, starší má jedno zahnuté „do hokejky“.|
Zdroj: Svět motorů
Podobu leonu automobilka odhalovala postupně několika koncepty. Tohle je poslední: Seat Leon Prototype z roku 2005.|
Zdroj: Seat
Ani leonu se nevyhnul oranžový mor, nejtypičtější místo se nachází mezi předními koly a dveřmi|
Zdroj: Svět motorů
Nárazníky s upravenými otvory sání byly k dispozici ve formě příslušenství, v roce 2008 je použilo německé zastoupení pro limitku Leon Copa Edition s motorem 2.0 TFSI s výkonem zvýšeným na 210 kW|
Zdroj: Seat
Leon druhé generace byl úspěšný i v závodní sérii WTCC. Speciál s dvoulitrovým turbodieselem vyhrál v letech 2008 a 2009 jak bodování jezdců, tak i továrních týmů.|
Zdroj: Seat
Podzim 2006 znamenal příchod ostré verze Cupra se čtyřválcem 2.0 TFSI/177 kW z řady EA 113|
Zdroj: Seat
Modernizace konečně přinesla prvek, kterým šlo spolehlivě rozlišit verzi FR od plnotučné cupry. Na obrázku je provedení Cupra R s charakteristickou zelenou a výkonem 195 kW.|
Zdroj: Seat
Seat TwinDrive|
Zdroj: Seat
Seat TwinDrive|
Zdroj: Seat
Přístrojový panel verze před modernizací dostal centrální otáčkoměr na podkreslení sportovního ducha, oblast palubního počítače se po faceliftu změnila|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Náš testovaný leon měl ještě interiér se starším rádiem a specifickým volantem. Bluetooth by tady člověk hledal marně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Středový panel nesl více funkcí, než je u koncernu zvykem, potěší konektivita připojením AUX|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu už najdeme důstojnou dávku prostoru pro kolena pasažérů. Rozdíl proti předchůdci je zde výrazný.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr nabízí průměrných 341 litrů, vysokou nakládací hranu a úzký otvor|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor řady EA 113 má opravdu moderní jízdní projev, na sešlápnutí plynu reaguje rychle. Všech 147 kW a 280 Nm je dle všeho pořád na svém místě.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kola byla také specifická pro verzi FR a tak zachovalá se už moc nevidí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert