Ojetý Smart Forfour I (2004-2006): Smysl v nesmyslu

25/50
Přehled fotografií
Zavřít
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour
    Smart Forfour| Zdroj: Smart
  • Smart Forfour
    Smart Forfour| Zdroj: Smart
  • Smart Forfour
    Smart Forfour| Zdroj: Smart
  • Luxusně vybavené verze, jako třeba Brabus na obrázku zde, dostaly neobyčejně vytvarovaný volant s tlačítky či ukazatel teploty chladicí kapaliny s ručičkovými hodinkami
    Luxusně vybavené verze, jako třeba Brabus na obrázku zde, dostaly neobyčejně vytvarovaný volant s tlačítky či ukazatel teploty chladicí kapaliny s ručičkovými hodinkami| Zdroj: Smart
  • Ostrá verze Brabus dodala plastovému prckovi řádnou dávku drzosti. Dnes jsou skutečnou raritou, ceny ale pořád neletí zásadně vysoko.
    Ostrá verze Brabus dodala plastovému prckovi řádnou dávku drzosti. Dnes jsou skutečnou raritou, ceny ale pořád neletí zásadně vysoko.| Zdroj: Smart
  • Smart Forfour
    Smart Forfour| Zdroj: Smart
  • Forfoury si jistě pamatuje nejeden Pražan. Sloužily zde coby vozy městské policie.
    Forfoury si jistě pamatuje nejeden Pražan. Sloužily zde coby vozy městské policie.| Zdroj: Smart
  • Ramena přední nápravy jsou bytelné, vyšší nájezd je ale stejně jednou dožene. Originály jsou pořád ve výrobě, dodávají se ale pouze v jednom celku s čepem a silentbloky
    Ramena přední nápravy jsou bytelné, vyšší nájezd je ale stejně jednou dožene. Originály jsou pořád ve výrobě, dodávají se ale pouze v jednom celku s čepem a silentbloky| Zdroj: Smart
  • Smart Forfour
    Smart Forfour| Zdroj: Smart
  • Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.
    Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.| Zdroj: Smart
  • Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.
    Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.| Zdroj: Smart
  • Na průřezu forfourem vynikne jednoduchá koncepce s pseudo McPhersonem vpředu a vlečenou nápravou vzadu
    Na průřezu forfourem vynikne jednoduchá koncepce s pseudo McPhersonem vpředu a vlečenou nápravou vzadu| Zdroj: Smart
  • Řízení s elektrickým posilovačem je shodné s tím v Mitsubishi Colt. Sporadicky tuhne a problém se řeší pracně.
    Řízení s elektrickým posilovačem je shodné s tím v Mitsubishi Colt. Sporadicky tuhne a problém se řeší pracně.| Zdroj: Smart
  • Smart Forfour
    Smart Forfour| Zdroj: Smart
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska forfouru patří mezi jeho silné stránky, ani po letech neurazí, je z příjemných materiálů, a navíc má mnoho odkládacích prostor.
    Palubní deska forfouru patří mezi jeho silné stránky, ani po letech neurazí, je z příjemných materiálů, a navíc má mnoho odkládacích prostor.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cestující vpředu mají dost místa, skvělé je tvarování sedaček s výrazným bočním vedením
    Cestující vpředu mají dost místa, skvělé je tvarování sedaček s výrazným bočním vedením| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na zadních sedačkách sice není moc místa, konkurence na tom ale nebyla lépe
    Na zadních sedačkách sice není moc místa, konkurence na tom ale nebyla lépe| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forfour působí nápaditě jak zepředu, tak i zezadu. Víko kufru je téměř celé prosklené.
    Forfour působí nápaditě jak zepředu, tak i zezadu. Víko kufru je téměř celé prosklené.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zde můžeme vidět variabilitu zavazadlového prostoru.
    Zde můžeme vidět variabilitu zavazadlového prostoru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.
    Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.
    Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístup k motoru je u forfouru horší z důvodu malinkaté kapoty. Motory jsou však vesměs spolehlivé, snad jen s výjimkou turbodieselu 1.5 cdi.
    Přístup k motoru je u forfouru horší z důvodu malinkaté kapoty. Motory jsou však vesměs spolehlivé, snad jen s výjimkou turbodieselu 1.5 cdi.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Plastové díly karoserie si vyžádaly větší spáry, nemusíte se ale bát, že by netěsnily. Od toho tu byl roadster.
    Plastové díly karoserie si vyžádaly větší spáry, nemusíte se ale bát, že by netěsnily. Od toho tu byl roadster.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyšisovaná okénka v zadních dveřích jsou častým jevem u všech forfourů. V druhovýrobě bohužel neexistují.
    Vyšisovaná okénka v zadních dveřích jsou častým jevem u všech forfourů. V druhovýrobě bohužel neexistují.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
    Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour
Smart Forfour
Smart Forfour
Luxusně vybavené verze, jako třeba Brabus na obrázku zde, dostaly neobyčejně vytvarovaný volant s tlačítky či ukazatel teploty chladicí kapaliny s ručičkovými hodinkami
Ostrá verze Brabus dodala plastovému prckovi řádnou dávku drzosti. Dnes jsou skutečnou raritou, ceny ale pořád neletí zásadně vysoko.
Smart Forfour
Forfoury si jistě pamatuje nejeden Pražan. Sloužily zde coby vozy městské policie.
Ramena přední nápravy jsou bytelné, vyšší nájezd je ale stejně jednou dožene. Originály jsou pořád ve výrobě, dodávají se ale pouze v jednom celku s čepem a silentbloky
Smart Forfour
Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.
Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.
Na průřezu forfourem vynikne jednoduchá koncepce s pseudo McPhersonem vpředu a vlečenou nápravou vzadu
Řízení s elektrickým posilovačem je shodné s tím v Mitsubishi Colt. Sporadicky tuhne a problém se řeší pracně.
Smart Forfour
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Palubní deska forfouru patří mezi jeho silné stránky, ani po letech neurazí, je z příjemných materiálů, a navíc má mnoho odkládacích prostor.
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Cestující vpředu mají dost místa, skvělé je tvarování sedaček s výrazným bočním vedením
Na zadních sedačkách sice není moc místa, konkurence na tom ale nebyla lépe
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Forfour působí nápaditě jak zepředu, tak i zezadu. Víko kufru je téměř celé prosklené.
Zde můžeme vidět variabilitu zavazadlového prostoru.
Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.
Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Přístup k motoru je u forfouru horší z důvodu malinkaté kapoty. Motory jsou však vesměs spolehlivé, snad jen s výjimkou turbodieselu 1.5 cdi.
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Plastové díly karoserie si vyžádaly větší spáry, nemusíte se ale bát, že by netěsnily. Od toho tu byl roadster.
Vyšisovaná okénka v zadních dveřích jsou častým jevem u všech forfourů. V druhovýrobě bohužel neexistují.
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)