Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour|
Zdroj: Smart
Smart Forfour|
Zdroj: Smart
Smart Forfour|
Zdroj: Smart
Luxusně vybavené verze, jako třeba Brabus na obrázku zde, dostaly neobyčejně vytvarovaný volant s tlačítky či ukazatel teploty chladicí kapaliny s ručičkovými hodinkami|
Zdroj: Smart
Ostrá verze Brabus dodala plastovému prckovi řádnou dávku drzosti. Dnes jsou skutečnou raritou, ceny ale pořád neletí zásadně vysoko.|
Zdroj: Smart
Smart Forfour|
Zdroj: Smart
Forfoury si jistě pamatuje nejeden Pražan. Sloužily zde coby vozy městské policie.|
Zdroj: Smart
Ramena přední nápravy jsou bytelné, vyšší nájezd je ale stejně jednou dožene. Originály jsou pořád ve výrobě, dodávají se ale pouze v jednom celku s čepem a silentbloky|
Zdroj: Smart
Smart Forfour|
Zdroj: Smart
Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.|
Zdroj: Smart
Smart se nebál oblékat forfour do různých barev jak zvenčí, tak ani uvnitř. I u nejlevnějších ojetin tak někdy narazíte na divokou červenou jako na obrázku.|
Zdroj: Smart
Na průřezu forfourem vynikne jednoduchá koncepce s pseudo McPhersonem vpředu a vlečenou nápravou vzadu|
Zdroj: Smart
Řízení s elektrickým posilovačem je shodné s tím v Mitsubishi Colt. Sporadicky tuhne a problém se řeší pracně.|
Zdroj: Smart
Smart Forfour|
Zdroj: Smart
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska forfouru patří mezi jeho silné stránky, ani po letech neurazí, je z příjemných materiálů, a navíc má mnoho odkládacích prostor.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Cestující vpředu mají dost místa, skvělé je tvarování sedaček s výrazným bočním vedením|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na zadních sedačkách sice není moc místa, konkurence na tom ale nebyla lépe|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Forfour působí nápaditě jak zepředu, tak i zezadu. Víko kufru je téměř celé prosklené.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zde můžeme vidět variabilitu zavazadlového prostoru.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zadní lavice je totiž posuvná a dělená v poměru 1:2, lze ji dokonce překlopit až k předním opěradlům a vznikne dobře využitelný prostor o objemu 910 litrů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístup k motoru je u forfouru horší z důvodu malinkaté kapoty. Motory jsou však vesměs spolehlivé, snad jen s výjimkou turbodieselu 1.5 cdi.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Plastové díly karoserie si vyžádaly větší spáry, nemusíte se ale bát, že by netěsnily. Od toho tu byl roadster.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vyšisovaná okénka v zadních dveřích jsou častým jevem u všech forfourů. V druhovýrobě bohužel neexistují.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Smart Forfour 1.3i 16V (70 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert