Ojetý SsangYong Korando IV: Trhák z Guinnessovky

33/52
Přehled fotografií
Zavřít
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando
    SsangYong Korando| Zdroj: Svět motorů
  • V Ústí nad Orlicí jsme objevili dvě úplně nová koranda. Na dotaz, zda bychom v nich mohli rovnou odjet, jsme dostali jen strohou odpověď: „Obě jsou dávno prodaná!“
    V Ústí nad Orlicí jsme objevili dvě úplně nová koranda. Na dotaz, zda bychom v nich mohli rovnou odjet, jsme dostali jen strohou odpověď: „Obě jsou dávno prodaná!“| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.6 E-XDI
    Motor 1.6 E-XDI| Zdroj: Svět motorů
  • Motor E-Motion
    Motor E-Motion| Zdroj: Svět motorů
  • S devítipalcovým multimediálním displejem, světlým čalouněním a modrým náladovým podsvícením interiéru vypadá korando luxusně
    S devítipalcovým multimediálním displejem, světlým čalouněním a modrým náladovým podsvícením interiéru vypadá korando luxusně| Zdroj: Svět motorů
  • Na tuhle kombinaci výbavy v bazaru těžko narazíte: elektronická parkovací brzda byla standardem pouze u provedení 4x4, ventilovaná sedadla zase výhradně u nejvyššího stupně Premium. Jako nová vyjde tato sestava nejméně na 761 700 Kč.
    Na tuhle kombinaci výbavy v bazaru těžko narazíte: elektronická parkovací brzda byla standardem pouze u provedení 4x4, ventilovaná sedadla zase výhradně u nejvyššího stupně Premium. Jako nová vyjde tato sestava nejméně na 761 700 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozvor náprav dosahuje hodnoty 2675 milimetrů a uvnitř je to hodně znát. Korando je prostorné auto.
    Rozvor náprav dosahuje hodnoty 2675 milimetrů a uvnitř je to hodně znát. Korando je prostorné auto.| Zdroj: Svět motorů
  • Také si při prohlížení virtuálního přístrojového štítu okamžitě vybavíte kulisy z legendárního televizního seriálu Návštěvníci?
    Také si při prohlížení virtuálního přístrojového štítu okamžitě vybavíte kulisy z legendárního televizního seriálu Návštěvníci?| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní náprava využívá na rozdíl od mnoha soupeřů víceprvkové zavěšení standardně u všech verzí
    Zadní náprava využívá na rozdíl od mnoha soupeřů víceprvkové zavěšení standardně u všech verzí| Zdroj: Svět motorů
  • Veškerá zavěšení a sponky zespodu vozu jsou vzorně ošetřeny vůči korozi, podle zkušených mechaniků zde ani po nájezdu 100 000 km nic neodpadá
    Veškerá zavěšení a sponky zespodu vozu jsou vzorně ošetřeny vůči korozi, podle zkušených mechaniků zde ani po nájezdu 100 000 km nic neodpadá| Zdroj: Svět motorů
  • Při snaze o co nejúspornější jízdu tempem kochání jsme s motorem 1.5 T-GDI dosáhli průměru 6,8 litru, není však problém jezdit běžně za deset
    Při snaze o co nejúspornější jízdu tempem kochání jsme s motorem 1.5 T-GDI dosáhli průměru 6,8 litru, není však problém jezdit běžně za deset| Zdroj: Svět motorů
  • SsangYong Korando
    SsangYong Korando| Zdroj: Svět motorů
  • 2013: Představení velkého, až jedenáctimístného modelu Korando Turismo, vycházejícího z typu Rodius a nabízeného výhradně v Jižní Koreji.
    2013: Představení velkého, až jedenáctimístného modelu Korando Turismo, vycházejícího z typu Rodius a nabízeného výhradně v Jižní Koreji.| Zdroj: Svět motorů
  • V letech 2011 až 2017 v nabídce i odvozený pick-up Korando Sports.
    V letech 2011 až 2017 v nabídce i odvozený pick-up Korando Sports.| Zdroj: Svět motorů
  • Na jaře odhalení ženevského konceptu SIV-2, předobrazu chystaného nástupce koranda.
    Na jaře odhalení ženevského konceptu SIV-2, předobrazu chystaného nástupce koranda.| Zdroj: Svět motorů
  • SsangYong Korando
    SsangYong Korando| Zdroj: Svět motorů
  • SsangYong Korando
    SsangYong Korando| Zdroj: Svět motorů
  • SsangYong Korando
    SsangYong Korando| Zdroj: Svět motorů
  • Raritu mezi korandy představuje dnes už téměř čtyřicetileté přeznačené Isuzu Trooper s označení Korando Family
    Raritu mezi korandy představuje dnes už téměř čtyřicetileté přeznačené Isuzu Trooper s označení Korando Family| Zdroj: Svět motorů
  • V minulosti se Korando II dokázalo pochlubit dokonce verzí kabriolet. Českého trhu se však bohužel netýkala. Dnes jde o unikátní sběratelský skvost.
    V minulosti se Korando II dokázalo pochlubit dokonce verzí kabriolet. Českého trhu se však bohužel netýkala. Dnes jde o unikátní sběratelský skvost.| Zdroj: Svět motorů
  • Elektromobil Korando E-Motion se navenek výrazně liší. V případě zájmu o něj však musíte vyrazit do Německa. Ceny začínají těsně pod milionem. Výhody? Stejný kufr jako u spalovacích verzí, sedmiletá záruka místo pětileté, značky pro bezplatné parkování.
    Elektromobil Korando E-Motion se navenek výrazně liší. V případě zájmu o něj však musíte vyrazit do Německa. Ceny začínají těsně pod milionem. Výhody? Stejný kufr jako u spalovacích verzí, sedmiletá záruka místo pětileté, značky pro bezplatné parkování.| Zdroj: Svět motorů
  • Přestože v Evropě se korando už od minulé generace z roku 2010 chlubí zcela novým logem, v domácí Jižní Koreji dodnes využívá původní motiv
    Přestože v Evropě se korando už od minulé generace z roku 2010 chlubí zcela novým logem, v domácí Jižní Koreji dodnes využívá původní motiv| Zdroj: Svět motorů
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Díky spoustě přesných tlačítek na palubní desce a slušnému výhledu rozměrnými okny se korando příjemně ovládá, v případě dominantního motoru 1.5 T-GDI pohodu v kabině neruší ani hluk
    Díky spoustě přesných tlačítek na palubní desce a slušnému výhledu rozměrnými okny se korando příjemně ovládá, v případě dominantního motoru 1.5 T-GDI pohodu v kabině neruší ani hluk| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Interiér levnějších verzí působí dotaženě, bez podsvíceného obkladu před spolujezdcem nebo velkých displejů se většina cestujících obejde
    Interiér levnějších verzí působí dotaženě, bez podsvíceného obkladu před spolujezdcem nebo velkých displejů se většina cestujících obejde| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Základní, osmipalcová středová obrazovka pro většinu situací stačí, vadí jen nemožnost spárování s navigací v mobilním telefonu
    Základní, osmipalcová středová obrazovka pro většinu situací stačí, vadí jen nemožnost spárování s navigací v mobilním telefonu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • V případě novinářských vozů představuje samozřejmost tlačítkové startování, klasický klíček ve spínací skřínce však budí více důvěry
    V případě novinářských vozů představuje samozřejmost tlačítkové startování, klasický klíček ve spínací skřínce však budí více důvěry| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zavazadelník o objemu 551 litrů (s prohlubní pro rezervu) pro rodinné potřeby dostačuje, výhodou je možnost vytvoření ohrádek z rozdělené podlahy
    Zavazadelník o objemu 551 litrů (s prohlubní pro rezervu) pro rodinné potřeby dostačuje, výhodou je možnost vytvoření ohrádek z rozdělené podlahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zadní diodové svítilny jsou standardem každého vozu, vpředu to platí pouze pro denní svícení
    Zadní diodové svítilny jsou standardem každého vozu, vpředu to platí pouze pro denní svícení| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Diodové světlomety představují u lidového koranda možná až zbytečný luxus, slušně svítí i projektorové halogeny
    Diodové světlomety představují u lidového koranda možná až zbytečný luxus, slušně svítí i projektorové halogeny| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • „Co bylo černé jako nové, zůstane černé i po sto tisících kilometrů,“ chválí podvozek koranda na základě vlastních zkušeností Richard Dušek
    „Co bylo černé jako nové, zůstane černé i po sto tisících kilometrů,“ chválí podvozek koranda na základě vlastních zkušeností Richard Dušek| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Černým Petrem zánovního koranda je servisní knížka s tři měsíce propadlým neuskutečněným servisním záznamem
    Černým Petrem zánovního koranda je servisní knížka s tři měsíce propadlým neuskutečněným servisním záznamem| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando
V Ústí nad Orlicí jsme objevili dvě úplně nová koranda. Na dotaz, zda bychom v nich mohli rovnou odjet, jsme dostali jen strohou odpověď: „Obě jsou dávno prodaná!“
Motor 1.6 E-XDI
Motor E-Motion
S devítipalcovým multimediálním displejem, světlým čalouněním a modrým náladovým podsvícením interiéru vypadá korando luxusně
Na tuhle kombinaci výbavy v bazaru těžko narazíte: elektronická parkovací brzda byla standardem pouze u provedení 4x4, ventilovaná sedadla zase výhradně u nejvyššího stupně Premium. Jako nová vyjde tato sestava nejméně na 761 700 Kč.
Rozvor náprav dosahuje hodnoty 2675 milimetrů a uvnitř je to hodně znát. Korando je prostorné auto.
Také si při prohlížení virtuálního přístrojového štítu okamžitě vybavíte kulisy z legendárního televizního seriálu Návštěvníci?
Zadní náprava využívá na rozdíl od mnoha soupeřů víceprvkové zavěšení standardně u všech verzí
Veškerá zavěšení a sponky zespodu vozu jsou vzorně ošetřeny vůči korozi, podle zkušených mechaniků zde ani po nájezdu 100 000 km nic neodpadá
Při snaze o co nejúspornější jízdu tempem kochání jsme s motorem 1.5 T-GDI dosáhli průměru 6,8 litru, není však problém jezdit běžně za deset
SsangYong Korando
2013: Představení velkého, až jedenáctimístného modelu Korando Turismo, vycházejícího z typu Rodius a nabízeného výhradně v Jižní Koreji.
V letech 2011 až 2017 v nabídce i odvozený pick-up Korando Sports.
Na jaře odhalení ženevského konceptu SIV-2, předobrazu chystaného nástupce koranda.
SsangYong Korando
SsangYong Korando
SsangYong Korando
Raritu mezi korandy představuje dnes už téměř čtyřicetileté přeznačené Isuzu Trooper s označení Korando Family
V minulosti se Korando II dokázalo pochlubit dokonce verzí kabriolet. Českého trhu se však bohužel netýkala. Dnes jde o unikátní sběratelský skvost.
Elektromobil Korando E-Motion se navenek výrazně liší. V případě zájmu o něj však musíte vyrazit do Německa. Ceny začínají těsně pod milionem. Výhody? Stejný kufr jako u spalovacích verzí, sedmiletá záruka místo pětileté, značky pro bezplatné parkování.
Přestože v Evropě se korando už od minulé generace z roku 2010 chlubí zcela novým logem, v domácí Jižní Koreji dodnes využívá původní motiv
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
Díky spoustě přesných tlačítek na palubní desce a slušnému výhledu rozměrnými okny se korando příjemně ovládá, v případě dominantního motoru 1.5 T-GDI pohodu v kabině neruší ani hluk
Interiér levnějších verzí působí dotaženě, bez podsvíceného obkladu před spolujezdcem nebo velkých displejů se většina cestujících obejde
Základní, osmipalcová středová obrazovka pro většinu situací stačí, vadí jen nemožnost spárování s navigací v mobilním telefonu
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
V případě novinářských vozů představuje samozřejmost tlačítkové startování, klasický klíček ve spínací skřínce však budí více důvěry
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
Zavazadelník o objemu 551 litrů (s prohlubní pro rezervu) pro rodinné potřeby dostačuje, výhodou je možnost vytvoření ohrádek z rozdělené podlahy
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
Zadní diodové svítilny jsou standardem každého vozu, vpředu to platí pouze pro denní svícení
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
Diodové světlomety představují u lidového koranda možná až zbytečný luxus, slušně svítí i projektorové halogeny
„Co bylo černé jako nové, zůstane černé i po sto tisících kilometrů,“ chválí podvozek koranda na základě vlastních zkušeností Richard Dušek
SsangYong Korando 1.5 T-GDI (120 kW) 6AT
Černým Petrem zánovního koranda je servisní knížka s tři měsíce propadlým neuskutečněným servisním záznamem