Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Přístrojový štít byl po celou dobu produkce ručičkový s displejem.|
Zdroj: acz
Palubní deska od modernizace, v tomhle případě verze R. U ní je ovládání klimatizace opět nové a přibyla také trojice ukazatelů uprostřed.|
Zdroj: Svět motorů
Přední sedadla byla po celou dobu produkce pouze v jedné verzi. Lišilo se jenom čalounění. Boční vedení je lepší, než na první pohled vypadá.|
Zdroj: acz
Dvoulitr EA 113 poháněl výhradně ostré Scirocco R. Je považován za odolný.|
Zdroj: Svět motorů
Volič samočinné převodovky DQ 200 nebo DQ 250. Zlobit po letech umějí obě.|
Zdroj: Svět motorů
Bezrámové dveře jsou dost dlouhé a otevírají se v téměř 90stupňovém úhlu. Jejich skla dovedou potrápit, zejména pokud nemají pravidelnou kalibraci.|
Zdroj: acz
Litinová ramena nabízená do června 2009 měla původ v páté generaci golfu, konkrétně v GTI|
Zdroj: acz
Základní verze světlometů se dvěma H7. Denní svícení lze aktivovat|
Zdroj: acz
Volkswagen Scirocco|
Zdroj: acz
Zobrazit lze i teplotu oleje v motoru.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Palubní deska z let 2010 až 2014, která se od původní liší ovládáním samočinné dvouzónové klimatizace|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Vzadu je to jen pro dva, pohodlí a hlavně prostor jsou ale překvapivě dobré. Není problém zde vozit potomka v dětské sedačce.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Motor 2.0 TSI řady EA 888 je po jízdní stránce úžasný. Srdnatě táhne už z nízkých otáček a nechá se i snadno vytáčet. Bohužel umí vytrestat a jeho opravy se mohou prodražit.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Scirocco nabízelo od začátku dvě verze světlometů. Zde je bi-xenon s přisvěcováním do zatáčky žárovkou H7.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Detail pantů dveří. Aretace není jejich součástí, ale je řešena samostatně uprostřed (černý díl).|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Nový napínák s mechanickou aretací|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Sada modifi kovaných, a hlavně spolehlivých rozvodů spolu s originálním olejovým fi ltrem|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zapalovací svíčky měňte dříve, aby to nedošlo do stavu viditelného vpravo|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Výfuk jako z TDI z 90. let. Neklamná známka konzumace oleje.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Náboj zadního kola s praskajícím magnetickým kroužkem.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Na konci června 2009 dostalo scirocco nová plechová ramena, která dorazila s příchodem 6. generace golfu|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Hliníková nápravnice se skládá ze tří částí a je stejná bez ohledu na verzi příčných ramen. Všimněte si snímače množství motorového oleje. Na snímku 1.4 TSI 90 kW.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Snímač světlé výšky, který zatuhává.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Táhla stabilizátoru. Ta občas klepou.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zadní čtyřprvková náprava. Všimněte si horních příčných ramen, která už jsou rovná, a tedy bezproblémová.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Dvoulitry mají tužší zadní uložení ramen na rozdíl od 1.4 TSI (silentblok v ruce)|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zde je vidět píst, konkrétně z 1.4 TSI, s odlomenou částí pod pístním kroužkem|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl