Ojetý Volkswagen Scirocco III (137, 138): To je ten nový golf?

67/66
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Přístrojový štít byl po celou dobu produkce ručičkový s displejem.
    Přístrojový štít byl po celou dobu produkce ručičkový s displejem.| Zdroj: acz
  • Palubní deska od modernizace, v tomhle případě verze R. U ní je ovládání klimatizace opět nové a přibyla také trojice ukazatelů uprostřed.
    Palubní deska od modernizace, v tomhle případě verze R. U ní je ovládání klimatizace opět nové a přibyla také trojice ukazatelů uprostřed.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední sedadla byla po celou dobu produkce pouze v jedné verzi. Lišilo se jenom čalounění. Boční vedení je lepší, než na první pohled vypadá.
    Přední sedadla byla po celou dobu produkce pouze v jedné verzi. Lišilo se jenom čalounění. Boční vedení je lepší, než na první pohled vypadá.| Zdroj: acz
  • Dvoulitr EA 113 poháněl výhradně ostré Scirocco R. Je považován za odolný.
    Dvoulitr EA 113 poháněl výhradně ostré Scirocco R. Je považován za odolný.| Zdroj: Svět motorů
  • Volič samočinné převodovky DQ 200 nebo DQ 250. Zlobit po letech umějí obě.
    Volič samočinné převodovky DQ 200 nebo DQ 250. Zlobit po letech umějí obě.| Zdroj: Svět motorů
  • Bezrámové dveře jsou dost dlouhé a otevírají se v téměř 90stupňovém úhlu. Jejich skla dovedou potrápit, zejména pokud nemají pravidelnou kalibraci.
    Bezrámové dveře jsou dost dlouhé a otevírají se v téměř 90stupňovém úhlu. Jejich skla dovedou potrápit, zejména pokud nemají pravidelnou kalibraci.| Zdroj: acz
  • Litinová ramena nabízená do června 2009 měla původ v páté generaci golfu, konkrétně v GTI
    Litinová ramena nabízená do června 2009 měla původ v páté generaci golfu, konkrétně v GTI| Zdroj: acz
  • Základní verze světlometů se dvěma H7. Denní svícení lze aktivovat
    Základní verze světlometů se dvěma H7. Denní svícení lze aktivovat| Zdroj: acz
  • Volkswagen Scirocco
    Volkswagen Scirocco| Zdroj: acz
  • Zobrazit lze i teplotu oleje v motoru.
    Zobrazit lze i teplotu oleje v motoru.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní deska z let 2010 až 2014, která se od původní liší ovládáním samočinné dvouzónové klimatizace
    Palubní deska z let 2010 až 2014, která se od původní liší ovládáním samočinné dvouzónové klimatizace| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vzadu je to jen pro dva, pohodlí a hlavně prostor jsou ale překvapivě dobré. Není problém zde vozit potomka v dětské sedačce.
    Vzadu je to jen pro dva, pohodlí a hlavně prostor jsou ale překvapivě dobré. Není problém zde vozit potomka v dětské sedačce.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.
    Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.
    Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Motor 2.0 TSI řady EA 888 je po jízdní stránce úžasný. Srdnatě táhne už z nízkých otáček a nechá se i snadno vytáčet. Bohužel umí vytrestat a jeho opravy se mohou prodražit.
    Motor 2.0 TSI řady EA 888 je po jízdní stránce úžasný. Srdnatě táhne už z nízkých otáček a nechá se i snadno vytáčet. Bohužel umí vytrestat a jeho opravy se mohou prodražit.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Scirocco nabízelo od začátku dvě verze světlometů. Zde je bi-xenon s přisvěcováním do zatáčky žárovkou H7.
    Scirocco nabízelo od začátku dvě verze světlometů. Zde je bi-xenon s přisvěcováním do zatáčky žárovkou H7.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Detail pantů dveří. Aretace není jejich součástí, ale je řešena samostatně uprostřed (černý díl).
    Detail pantů dveří. Aretace není jejich součástí, ale je řešena samostatně uprostřed (černý díl).| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Nový napínák s mechanickou aretací
    Nový napínák s mechanickou aretací| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Sada modifi kovaných, a hlavně spolehlivých rozvodů spolu s originálním olejovým fi ltrem
    Sada modifi kovaných, a hlavně spolehlivých rozvodů spolu s originálním olejovým fi ltrem| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zapalovací svíčky měňte dříve, aby to nedošlo do stavu viditelného vpravo
    Zapalovací svíčky měňte dříve, aby to nedošlo do stavu viditelného vpravo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Výfuk jako z TDI z 90. let. Neklamná známka konzumace oleje.
    Výfuk jako z TDI z 90. let. Neklamná známka konzumace oleje.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Náboj zadního kola s praskajícím magnetickým kroužkem.
    Náboj zadního kola s praskajícím magnetickým kroužkem.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Na konci června 2009 dostalo scirocco nová plechová ramena, která dorazila s příchodem 6. generace golfu
    Na konci června 2009 dostalo scirocco nová plechová ramena, která dorazila s příchodem 6. generace golfu| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Hliníková nápravnice se skládá ze tří částí a je stejná bez ohledu na verzi příčných ramen. Všimněte si snímače množství motorového oleje. Na snímku 1.4 TSI 90 kW.
    Hliníková nápravnice se skládá ze tří částí a je stejná bez ohledu na verzi příčných ramen. Všimněte si snímače množství motorového oleje. Na snímku 1.4 TSI 90 kW.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Snímač světlé výšky, který zatuhává.
    Snímač světlé výšky, který zatuhává.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Táhla stabilizátoru. Ta občas klepou.
    Táhla stabilizátoru. Ta občas klepou.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zadní čtyřprvková náprava. Všimněte si horních příčných ramen, která už jsou rovná, a tedy bezproblémová.
    Zadní čtyřprvková náprava. Všimněte si horních příčných ramen, která už jsou rovná, a tedy bezproblémová.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Dvoulitry mají tužší zadní uložení ramen na rozdíl od 1.4 TSI (silentblok v ruce)
    Dvoulitry mají tužší zadní uložení ramen na rozdíl od 1.4 TSI (silentblok v ruce)| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zde je vidět píst, konkrétně z 1.4 TSI, s odlomenou částí pod pístním kroužkem
    Zde je vidět píst, konkrétně z 1.4 TSI, s odlomenou částí pod pístním kroužkem| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Přístrojový štít byl po celou dobu produkce ručičkový s displejem.
Palubní deska od modernizace, v tomhle případě verze R. U ní je ovládání klimatizace opět nové a přibyla také trojice ukazatelů uprostřed.
Přední sedadla byla po celou dobu produkce pouze v jedné verzi. Lišilo se jenom čalounění. Boční vedení je lepší, než na první pohled vypadá.
Dvoulitr EA 113 poháněl výhradně ostré Scirocco R. Je považován za odolný.
Volič samočinné převodovky DQ 200 nebo DQ 250. Zlobit po letech umějí obě.
Bezrámové dveře jsou dost dlouhé a otevírají se v téměř 90stupňovém úhlu. Jejich skla dovedou potrápit, zejména pokud nemají pravidelnou kalibraci.
Litinová ramena nabízená do června 2009 měla původ v páté generaci golfu, konkrétně v GTI
Základní verze světlometů se dvěma H7. Denní svícení lze aktivovat
Volkswagen Scirocco
Zobrazit lze i teplotu oleje v motoru.
Palubní deska z let 2010 až 2014, která se od původní liší ovládáním samočinné dvouzónové klimatizace
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Vzadu je to jen pro dva, pohodlí a hlavně prostor jsou ale překvapivě dobré. Není problém zde vozit potomka v dětské sedačce.
Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Zavazadelník pojme ve výchozí konfiguraci necelých 300 litrů a je celkem skladný. Otevřít jej lze ale pouze tlačítkem na řidičových dveřích nebo tlačítkem na dálkovém ovládání zámků. Trochu nekomfortní řešení.
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Motor 2.0 TSI řady EA 888 je po jízdní stránce úžasný. Srdnatě táhne už z nízkých otáček a nechá se i snadno vytáčet. Bohužel umí vytrestat a jeho opravy se mohou prodražit.
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Scirocco nabízelo od začátku dvě verze světlometů. Zde je bi-xenon s přisvěcováním do zatáčky žárovkou H7.
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Detail pantů dveří. Aretace není jejich součástí, ale je řešena samostatně uprostřed (černý díl).
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Nový napínák s mechanickou aretací
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Sada modifi kovaných, a hlavně spolehlivých rozvodů spolu s originálním olejovým fi ltrem
Zapalovací svíčky měňte dříve, aby to nedošlo do stavu viditelného vpravo
Výfuk jako z TDI z 90. let. Neklamná známka konzumace oleje.
Náboj zadního kola s praskajícím magnetickým kroužkem.
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Na konci června 2009 dostalo scirocco nová plechová ramena, která dorazila s příchodem 6. generace golfu
Hliníková nápravnice se skládá ze tří částí a je stejná bez ohledu na verzi příčných ramen. Všimněte si snímače množství motorového oleje. Na snímku 1.4 TSI 90 kW.
Snímač světlé výšky, který zatuhává.
Táhla stabilizátoru. Ta občas klepou.
Zadní čtyřprvková náprava. Všimněte si horních příčných ramen, která už jsou rovná, a tedy bezproblémová.
Dvoulitry mají tužší zadní uložení ramen na rozdíl od 1.4 TSI (silentblok v ruce)
Zde je vidět píst, konkrétně z 1.4 TSI, s odlomenou částí pod pístním kroužkem